بلاگ آموزشی

فروش اینترنتی البسه پزشکی با کیفیت عالی

فروش اینترنتی البسه پزشکی

فروش اینترنتی البسه پزشکی:لباس بیمارستانی و پزشکی انواع مختلفی دارد و شامل کلیه لباسهایی است که در محیط درمانگاه ها،آزمایشگاه ها،بیمارستان ها،اتاق عمل، داروخانه ها و مطب ها مناسب بهره گیری شود.برای دوخت وتولید لباسهای بیمارستانی از پارچه های مختلفی استفاده می شود.پارچه ترگال ساده،پارچه ترگال کجراه،پارچه فلامنت،پارچه ویسکوز ساده و طرح دار،پارچه برزنت و پارچه تترون از پرکاربردترین پارچه ها هست که برای دوخت لباسهای بیمارستانی و پزشکی از آنها مورد استفاده میشود.

شرکت امین دوخت تولیدکننده با کیفیت ترین انواع پارچه و لباس بیمارستانی و پزشکی است با کیفیت بی نظیر و با داشتن سابقه طولانی در این زمینه آمادگی خود را جهت عقد قرارداد با کلیه بیمارستان ها و مراکز درمانی اعلام میدارد.

برای اطلاع از سایر محصولات این شرکت روی لینک کلیک کنید.

فروش اینترنتی البسه پزشکی

  فروش اینترنتی البسه پزشکی

راهنمای انتخاب انواع پارچه و لباس بیمارستانی و پزشکی:

انتخاب جنس پارچه بیمارستانی و پزشکی از اهمیت زیادی برخوردار هست که باید محیط بیمارستان و مراکزدرمانی عاری از هر نوع ویروس و میکروبی باشد، به این منظور لباسهای بیمارستانی و پزشکی حتما به صورت مداوم شست و شو و تمیز شوند و اگر جنس پارچه این لباسها در برابر انواع مواد ضدعفونی کننده و شوینده،مقاوم نباشد،خیلی زود کیفیت خود را از دست داده و فرسوده خواهد شد.

بعلاوه جنس لباس بیمار باید به نحوی باشد که در بدن بیمار ایجاد حساسیت نکند و احساس راحتی کند.وزن سبکی داشته باشد،بدن نما نباشد و بیمار در آن احساس ازار دهنده نداشته باشد.

البته انواع لباسهای مورد بهره گیری در یک بیمارستان،فقط محتوی لباس بیمار نیست. لباس کادر پزشکی،لباس کادر پرستاری ، لباس فرم پرسنل بیمارستان،لباس بارداری، انواع  روپوش ها،ملحفه ها،روتختی ها ، لباس خدمات، لباس مخصوص اتاق عمل و لباسهای یکبار مصرف از دیگرمواردی هست که در محیط بیمارستان و مراکز درمانی بهره گیری می شوند و برای تولید و دوخت آنها باید از پارچه های مناسب و مقاوم و استاندارد و پایدار باشد.

بهترین نوع پارچه بیمارستانی،پارچه تترون هست.پارچه تترون به دلیل ویژگی های بسیارزیادی نظیر تنوع رنگی بالا، قیمت بسیار ارزان،لطافت و وزن سبک ،یکی از پرمصرف ترین نوع پارچه برای تولید لباسهای بیمارستانی هست.

فروش اینترنتی البسه پزشکی

  فروش اینترنتی البسه پزشکی

پارچه ترگال بیمارستانی

پارچه ترگال یکی دیگر از پارچه های پرکاربرد بیمارستانی است که در دو نوع ساده و کجراه برای دوخت روپوش پزشکی، لباس فرم پرستاری، لباس پرسنل ، لباس بیمار ،رو تختی و پرده مورد بهره گیری قرار میگیرد.

تمام مشخصات پارچه ترگال ساده با کجراه یکسان هست.مهمترین تفاوت پارچه ترگال ساده و کجراه در وزن آنهاست.

از مهمترین ویژگی های این نوع پارچه میتوان به قیمت مناسب،کیفیت نوع نخ،کیفیت رنگرزی،تنوع رنگی زیاد و مقاومت در برابرپارگی اشاره کرد.

پارچه ترگال افزون بر کاربرد در دوخت لباسهای بیمارستانی ،در دوخت لباس کار و لباس فرم مدارس نیز استفاده زیادی دارد که بیشتر اوقات قیمت پارچه های ترگال بیمارستانی ارزان تر از پارچه های ترگال لباس فرم مدارس می باشد.

جهت ارتباط با بهترین تولیدکننده لباس مدارس و لباس پرسنل و لباس پرسنل و البسه پزشکی و … کلیک کنید.

شرکت امین دوخت  دارای مجموعه ایی از بهترین ماشین آلات بافندگی روز دنیا (دُرنیر آلمان ) می باشد که می تواند کالاهایی با کیفیت در سطح استاندارد جهانی در جهت رضایتمندی مشتری ارائه دهد.

از جمله خدماتی که شرکت امین دوخت در حال حاضر به مشتریان ارائه می دهد:

بافت انواع پارچه از قبیل (ترگال ساده، ترگال کجراه ،تترون،متقال و…)در گرم های مختلف و رنگ های متنوع می باشد.

دوخت انواع لباس (لباس کار، فرم مدارس و..)در رنگ ها و سایز های متنوع

دوخت انواع منسوجات بیمارستانی (لباس بیمار ،گان،شان،ملحفه، روبالشی و…)در رنگ ها و سایز های متنوع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.