بلاگ آموزشی

فروش البسه بیمارستانی زنانه ارزان قیمت و شیک

فروش البسه بیمارستانی زنانه


فروش البسه بیمارستانی زنانه :در این مطالب میخواهیم انواع لباس کار بیمارستانی و جنس آنها و مورد های بهره گیری از آن در رده های مختلف سازمانی یک بیمارستان را توضیح بدهیم پس با ما همگام باشید.

انواع لباس فرم و لباس کار در بیمارستان:

درواقع یک بیمارستان با توجه به مسولیت ها و شرح وظایف کاری مختلفی که دارند از گونه های لباس فرم و لباس کار برای پرسنل خودبهره گیری میکنند

در زیر به انواع لباسهای موردبهره گیری در یک بیمارستان اشاره کنیم با ما همگام باشید :

  • لباس بیمار
  • لباس فرم پرسنل
  • لباس مخصوص اتاق عمل
  • لباس خدمات
  • لباس پزشکی
  • لباس بارداری
  • پارچه ملحفه
  • پرئه
  • لباس یک بار مصرف

فروش البسه بیمارستانی زنانه

فروش البسه بیمارستانی زنانه

لباس کادر بیمار:

برای لباس و البسه بیمار بیشتر اوقات از پارچه های تترون و ترگال استفاده میکنند برای بیماران آقا از رنگ آبی و برای بیمارهای خانم از رنگ صورتی استفاده میکنند . نیز گرماژ عمده برای پارچه بیمار از ۱۶۰، ۱۷۰، ۱۷۵، ۱۸۰ می باشد لباس و البسه بیمار هم به چند دسته تقسیم میشود مثل لباس کودک و لباس نوزادی و همچنین لباس بارداری که هرکدام فرم و پارچه مخصوص دارد که میتوان برای دیدن انواع البسه ها و مدلها به سایت مراجعه کنید.

لباس فرم پرسنل:

اساسا واحد های مثل پذیرش و واحد اداری یک بیمارستان از لباس فرم برای پرسنل خانم از مانتو فرم اداری و برای پرسنل آقا از پیراهن و شلوار استفاده میشود

لباس مخصوص اتاق عمل:

پارچه های بیمارستانی که بیشتر اوقات به رنگ های سبز و آبی می باشند از جنس پنبه بهره گیری می شود و از مهم ترین ویژگیهای پارچه های بیمارستانی قابلیت استریل چندباره هست. جراحان با رنگ های سبز و آبی می توانند دید خود را نسبت به رنگ قرمز همانند احشای خون آلود بالا برده و در نتیجه تمرکز بالایی داشته باشند و در کل رنگ و مدل لباس های استریل با غیر استریل باید با هم یکفرقی داشته باشدند

لباس کادرخدمات:

جنس پارچه باید در برابر مواد شوینده مخصوص مواد ضدعفونی کننده پایدار باشد که بیشتر اوقات نوعی کیفیت رنگرزی پارچه را ضد آب ژاول یا ضد آب ژاولی می گویند که به معنی ثابت بودن رنگ پارچه هست.

فروش البسه بیمارستانی زنانه

لباس کادر پزشکی:

روپوش های کادر پزشکی بیشتر اوقات یک تیکه مثل: روپوش یا دو تیکه مانند روپوش و شلوار هست که از جنس پلی استر یا پنبه است. از لحاظ جنس هم باید پایدار و راحت و به راحتی اتو شود.

لباس بارداری:

جنس پارچه لباس بارداری هم مانند لباس بیمار از تترون یا ترگال هست البته به متناسب حال بیمار وهم راحتی کادر درمانی برای درمان دوخت و برش این لباس مخصوصا در قسمت یقه لباس و حلقه آستین و دور کمر کمی آزادتر باشد.

پارچه ملحفه :

در تولید ملحفه باید به لطافت و بافت خوب و نیز ضد حساسیت بودن آن توجه کرد. پارچه آنتی باکتری بهترین نوع پارچه برای زیر بیمار بدخیم عفونی، سوختگی هست . نیز از پارچه برزنتی هم برای بیمارانی با شرایط وخیم تر استفاده می شود که خون، ادرار و مدفوع را پس ندهد.

پرده :

گونه های پارچه های پرده ای بیمارستانی بیشتر اوقات آنتی باکتری، پرده کرکره، پرده زبرا،پرده موتوری می باشد که البته بیمارستانها با توجه به بودجه ی خود آن را بهره گیری میکند.

لوازم یک بار مصرف:

لباس کار و البسه بیمارستانی یکبار مصرف شامل کلاه و دستکش و ماسک و روپوش و …. هستند که جزو موارد ضروری یک بیمارستان حساب می باشد. البته می بایست قبل از اقدام به خرید و استفاده از البسه بیمارستانی, معایب و مزایای بهره گیری از لباس بیمارستانی یکبار مصرف را نیز در نظر گرفته باشیم.
امیدوارم این مطلب در جهت بالا بردن آگاهی شما مفید واقع شده باشد
نمایندگی و تولید انواع البسه با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.