بلاگ آموزشی

خرید لباس فرم هلال احمر با کیفیت بالا

خرید لباس فرم : لباس فرم امداد و نجات هلال احمر مناسب برای پرسنل ستادی سازمان ها و ارگان ها و نیروهای امدادی و نظامی کشور، تولید شده از بهترین مواد اولیه می باشد. این لباس ها از بهترین پارچه های صنعتی با بالاترین کیفیت و دوخت صنعتی تولید می شوند. بکارگیری طراحان با تجربه و استفاده از طرحهای روز دنیا گروه تولیدی لباس فرم امین دوخت را تبدیل به یکی از فروشگاه های برتر تولید کننده انواع لباس فرم در سطح کشور کرده است. علاوه بر مدل های موجود تولیدی ما، توانایی تولید طبق سفارش کارفرما را نیز در تولیدی ما امکان پذیر می باشد. همچنین چاپ روی محصولات از نظر تعداد رنگ و طرح محدودیتی ندارد.

خرید لباس فرم خرید لباس هلال احمر

تاریخچه هلال احمر

 در کشورهای اسلامی به جای صلیب سرخ، هلال احمر به عنوان نماد سازمان به کار گرفته شد و گذشته آن به آنجا برمی گردد که در سال ۱۸۷۶ دولت عثمانی بجای بهره گیری از نشان صلیب سرخ از معکوس رنگ های پرچم خود یعنی هلال احمر در زمینه سفید برای جمعیت ملی خود استفاده نمود که بعد ها خیلی از کشورهای اسلامی آن را بعنوان نشان جمعیت ملی خود بکار گرفتند.

خرید لباس فرم

چند نکته در مورد هلال احمر:

در تحقیقات انجام شده با برخی شهروندان و با توجه به پرسش‌ها و انتقاد‌هایی که دارند، متوجه شده‌ایم هنوز نکات زیادی درباره هلال احمر وجود دارد که مردم نمی‌دانند. ترجیح می‌دهیم در این مقاله کوتاه، به جای ارائه گزارش کار، برخی از این نکات را می گوییم:

  • تعداد زیادی از افرادی که در مأموریت‌ها و عملیات‌های امداد و نجات در جاده و کوهستان و دریا می‌بینید، کارمند و حقوق بگیر ما هلال احمر نمی باشند، بلکه داوطلبانی می باشند که بی مزد و منت خدمت می‌کنند. تعداد کل کارکنان رسمی جمعیت هلال احمر شامل کادر اداری و امدادی در کشور به ۹ هزار نفر هم نمی‌رسد. این در حالی ایت که فقط در این سیل اخیر بیش از ۴۰ هزار نفر نیروی داوطلب به ما در رسیدگی به امور سیل‌ زدگان کمک می‌کردند.
  •  ما موظفیم به هر فردی که آماده ارائه کار داوطلبی است فرصت کار داوطلبی و در شرایطی هم لباس و کاور بدهیم. ممکن است گاهی فردی با پوشش ما خودسرانه اقدامی انجام بدهد که مورد تأیید ما نبوده یا حتی در تضاد با وظایف ما باشد، از این رو هر کسی که لباس هلال احمر بر تن داشت، لزوماً ارتباط ساختاری با جمعیت هلال احمر ندارد. این لباس و آرم، یک پوشش انسانی برای انجام وظایف بشردوستانه است و هر کسی که آن را پوشید، باید شرایط مرتبط با آن را رعایت کند.
خرید لباس فرم

اهمیت استفاده از لباس هلال احمر

در فصل سرما و بارندگی در هنگام بروز اتفافات بحرانی و امدادی بهترین لباسی که از بدن پرسنل امدادی محافظت خواهد کرد و موجب می شود با تمرکز کامل کار کنند لباسی است که ضد آب بوده و همچنین در داخل گرم باشد و بدن را در مقابل سرما محافظت نماید. لباس هلال احمر امدادی تولید شده در شرکت ما تمام قابلیت های گفته شده را دارا بوده و می تواند در مقابل سرما و باران از شما محافظت کند.

خرید لباس فرم هلال احمر با کیفیت بالا

خرید لباس فرم: تولیدی امین دوخت یکی از با تجربه ترین تولیدی ها در صنعت پوشاک می باشد آمادگی خود را برای تولید انواع لباس امدادی مانند لباس هلال احمر اعلام می کند. گروه ما سابقه ی همکاری با صنایع نساجی هلال ایران را داشته و به دلیل اینکه مشتریان ما با صنایع نساجی هلال مشترک بودند در زمان همکاری با آن صنایع  از فروش به صورت مستقیم خودداری می کریدم ولی امروزه به دلیل رفاه حال مشتریان عزیز و استان ها تصمیم به فروش گرفتیم. کلیه محصولات گروه ما بهترین کیفیت تولید شده و با قیمت ارزان در اختیار شما خریداران محترم قرار می دهیم. جهت خرید لباس فرم و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

خرید لباس فرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.