بلاگ آموزشی

تولیدکننده انواع روپوش دندانپزشکی در اصفهان

روپوش دندانپزشکی

روپوش پزشکی

روپوش های پزشکی از سال های قدیم و دراز بعنوان محافظ اصلی پزشکان و جراحان در مواجهه و محفاظت از آلودگی، لکه خون و سایر آلودگی های محتمل در برابر عفونت هاو مقاربت های بیماران بوده است. به علت مقابله با چرک و آلودگی رنگ روپوش از گذشته تا امروز سفید بوده است. ولی امروزه در کنار رنگ یکجور، این پوشش در تمام دنیا با تغییر طرحو ظاهر روپوش پزشکی سعی در جذب بیماران و عدم یکنواختی پزشکان در مراکز پزشکی و زیبائی شده است.

روپوش دندانپزشکی

روپوش دندانپزشکی به علت استفاده آن در کلینیک ها اکثراً در همه جای دنیا محافظی سفید رنگ با آستین بلند و قدی بلند(معمولا تا سر زانوان) و یقه ساده می باشد که دارای کمربند یک تکه در پشت آن بوده و اکثراً چاک از پشت دارد. ولی با توجه به مدل و محیط استفاده آن چاک را می توان از کنار نیز داده و مدل یقه و آستین ها را بسته به الگوی مناسب تغییر داد. جنس بکار برده در تولید روپوش دندانپزشکی اصولا از سه دسته: تترون (نازک ترین)، ترگال ساده (حد وسط) و ترگال کجراه (ضخیم ترین)  ایجاد شده که بستگی به محل استفاده آن روپوش می توان از آن جنس استفاده کرد و همچنین درصد وجود نخ و مواد پلاستیکی در آنها نیز با دقت به کارخانه نساجی تولید کننده مختلف می باشد.

روپوش دندانپزشکی

کاربرد روپوش های پزشکی

از روپوش آزمایشگاهی و یا پزشکی، پرستارها، جراحان و پزشکان و کارگرها،و دانشجویان می توانند استفاده می کنند. یکسری از این لباس ها مخصوص جراحان و اتاق عمل طراحی شده است به صورتی که توان استریلیزه کردن آن وجود دارد. یکسری از این لباس های پزشکی فقط یکبار مصرف بوده که اصطلاحا به آنها گان جراحی یا لباس اتاق عمل نیز گفته می شود. روپوش های پزشکی دارای رنگ بندی متفاوت نیز هستند.

روپوش دندانپزشکی

نکته هایی در مورد بهداشت لباس های پزشکی

  1. روپوش  های خود را هر ۲ تا ۳ روز یک بار  باید بشویید. استفاده از پودر صابون برای شستشوی روپوش‌های پزشکی سفید باعث می‌شود این لباس‌ها چرک‌مرده به نظر نرسند.
  2.  دندان‌پزشکان و پزشکان دیگر می‌توانند آستینک‌های سفید یا کرم ساده و نخی روی آستین روپوش خود از بین ببرند تا در صورت آلوده شدن آستین لباس با ترشح یا خون دهان بیمار، فقط مجبور به درآوردن آستینک باشند؛‌ نه روپوش خود.
  3. اگر قصد دارید روپوش خود را برای شستن به منزل ببرید، هیچوقت آن را داخل کیف، روی صندلی اتومبیل یا در کنار سایر وسایل شخصی‌تان قرار ندهید. بهتر است از یک نایلون جداگانه استفاده کنید و نایلون را هم پس از خارج کردن روپوش یا دور بیندازید یا برای قرار دادن زباله استفاده کنید. در غیر این صورت ممکن‌ است باعث انتقال آلودگی‌های روپوش کار به سایر لباس‌ها و وسایل شخصی‌تان شوید.
  4.  اکثر اوقات یک روپوش اضافی در محل کارتان داشته باشید تا در صورت آلوده شدن روپوش، بتوانید آن را عوض کنید.
  5.  بهتر است برای اطمینان از پاکیزگی کامل روپوش، از قرص‌ها یا محلول‌های ضدعفونی‌کننده لباس هم در زمان شستشو کمک بگیرید.

روپوش دندانپزشکی

تولیدی روپوش های پزشکی اصفهان در انواع مدل ها

فروش انواع روپوش های پزشکی در اصفهان با بروزترین مدل ها، با پرسنل مجرب و حرفه ای در زمینه فروش انواع البسه پزشکی در مناطق مختلف این استان مشغول فعالیت می باشند. تمامی کارکنان مراکزی چون بیمارستان ها و کلینیک های پزشکی به پوشیدن لباس فرم مناسب موظف می باشند. شما مشتریان در اصفهان میتوانید البسه پزشکی موردنظر خود را از تولیدی ما تهیه فرمایید و یا برای مشاوره در سفارش محصولات خودتان با کار شناسان ما تماس حاصل فرمایید.

روپوش دندانپزشکی

روپوش دندانپزشکی از چه جنسی است؟

وجود نخ پنبه در الیاف و تار و پود تولید پارچه باعث مقاومت بالای روپوش از مواد شیمیایی و نیز وجود پلی استر باعث مقاومت آن در شستشو در درجات بالای دما شده و اغلب پارچه های موجود در بازار کشور دارای ترکیب این دو بوده و سبب مقاومتربالای آن در مقابل لکه و خرابی ناشی از شستشو می شود. روپوش دنداپزشکی دارای انواع گونگونی بوده و می تواند بلند یا کوتاه و دارای رنگ و جنس های مختلف باشد. معمولا مدل بلند آن برای خانم ها و از طرح کوتاه آن برای آقایان استفاده می شود. روپوش های دانداپزشکی جهت محافظت از بدن و لباس و نیز رعایت بهداشت و نظافت شما دندانپزشکان عزیز مورد استفاده قرار می گیرد. جنس این روپوش ها از پارچه هایی با درصدهای مختلفی از نخ و پلی استر تولید می باشد.

روپوش دندانپزشکی

 

تولید روپوش های پزشکی در تولیدی امین دوخت

ما در تولیدی امین دوخت روپوش پزشکی را از بهترین نساجی های حاضر در کشور استفاده کرده و پارچه های استفاده شده در تولیدی ما با بالاترین کیفیت نخ و مواد پلی استر موجود تولید و عرضه می شوند. گروه امین دوخت روپوش های دنداپزشکی را با استفاده از بهترین نوع پارچه در بازار و با استفاده  از بروزترین مدل های روز دنیا طراحی و تولید می کند و با نازل ترین قیمت نسبت به سایر تولیدی ها در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد.برای سفارش یا مشاوره در سفارشات خود می توانید در سرارسر کشور با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

 

روپوش دندانپزشکی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.