بلاگ آموزشی

تشخیص لباس ایزوله یکبار مصرف مرغوب

تشخیص لباس ایزوله یکبار مصرف مرغوب

تشخیص لباس ایزوله یکبار مصرف مرغوب : میتوانید سفارش و اطلاع از قیمت گان سرهمی ، لباس بیمارستانی ، لباس کرونا ، لباس یکبار مصرف پلی اتیلنی ، لباس ایزوله بیمارستانی در امین دوخت، از طریق شماره های سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید .

کاربرد لباس ایزوله یکبار مصرف را می دانید ؟

لباس ایزوله به صورت یک عایق و محافظ در برابر ذرات میکروبی و ویروسی عمل می کند و مانع از نفوذ آن ها به داخل لباس می شود .افراد عموما از سطح های ایمنی مختلف لباس ایزوله با توجه به محیطی که فعالیت می کنند بهره گیری می نمایند . پزشکان و کادر درمان از این لباس ها در بخش های عفونی و ویروسی نظیر کرونا برای جلوگیری از شیوع بیماری انتقال آن به دیگر افراد مورد استفاده قرار می گیرد . با ما همراه باشید در ادامه به توضیحات سطوح ایمنی مختلف لباس ایزوله آن ها خواهیم پرداخت.

تشخیص لباس ایزوله یکبار مصرف مرغوب

 تشخیص لباس ایزوله یکبار مصرف مرغوب

انواع لباس ایزوله یکبار مصرف با کیفیت را بشناسید

لباس یکبار مصرف ایزوله در سطوح ایمنی مختلف تولید می شوند که به شرح زیر است :

لباس ایزوله سطح ۱

این مدل از لباس ایزوله با پارچه اسپان باند معمولی تهیه می شود و برای بالا بردن سطح بهداشت در دامداری ها ، سالن های صنعتی و مرغداری ها و ….مورد بهره گیری قرار می گیرد . این لباس به صورت سرهمی می باشد و از قسمت جلو با زیپ بسته می شود . از لباس ایزوله سطح یک در مشاغلی که حساسیت بهداشتی بالایی ندارد استفاده می شود .

لباس ایزوله سطح ۳ 

این لباس ایزوله به صورت لمینت شده می باشد و همان پارچه اسپان باند در دوخت لباس مورد استفاده می شود و با یک روکش نایلونی که بر روی پارچه پرس می شود لباس ایزوله سطح سه را تولید می کنند. سطح ایمنی این لباس تقریبا خوب هست ولی به سبب استفاده از نایلون در لباس ، تولید گرمای بسیار شدید دارد و تنفس پذیری لباس را بسیار کاهش می دهد و در نتیجه تعریق بالا برای فرد ایجاد می کند به همین سبب از لباس سطح ایزوله سطح سه در ساعات طولانی نمی توان بهره گیری کرد . از این لباس در رنگ رزی ها ، سمپاشی ها و… کاربرد دارد .

لباس ایزوله سطح ۴

از لباس ایزوله سطح چهار در محیط های آلوده به ذرات میکروبی مورد استفاده می شود و پزشکان و کادر درمانی که به صورت مستقیم با بیماران در ارتباط هستند مناسب هست . این لباس به علت وجود لایه پلی اتیلنی دارای تنفس پذیری بالا و ضد تعریق هست و به راحتی می توان در ساعات طولانی بدون ایجاد ناراحتی از آن استفاده کرد .
در بیمارستان ها ،صنایع پتروشیمی و نفتی و… مورد بهره گیری قرار می گیرد .

لباس ایزوله سطح ۶

لباس ایزوله سطح شش دارای تنفس پذیری بسیار عالی و ضد تعریق هست . این لباس با درزبندی نایلونی به صورت پرس میباشد و بهره گیری از نوار آب بندی سبب شده است که لباس قابلیت نفوذ ناپذیری بالایی در برابر ذرات میکروبی داشته باشد . لباس ایزوله سطح شش با استفاده از پارچه sms که ۴۰ گرمی هست و فیلم پلی اتیلن ۲۷ میکرون تولید و تهیه می شود ودارای زیپ قفل شو نیز می باشد . دراورژانس بیماری های اپیدمی نظیرکرونا ، صنایع دارو سازی ، مشاغل مرتبط با مواد رادیو اکتیوی و… مورد بهره گیری قرار می گیرد .

تشخیص لباس ایزوله یکبار مصرف مرغوب

 تشخیص لباس ایزوله یکبار مصرف مرغوب

کاربرد لباس ایزوله تنفس پذیر با کیفیت و قیمت فوق العاده

برای تهیه و ثبت سفارش مقرون به صرفه لباس یکبار مصرف ایزوله تنفس پذیر و انواع لباس بیمارستانی از طریق واتساپ یا شماره های درج شده در پایین سایت با کارشناسان بخش لباس بیمارستانی اسفید کار در ارتباط باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.