بلاگ آموزشی

خرید لباسکار کاپشن و شلوار کارگری درجه یک

خرید لباسکار کاپشن و شلوار کارگری: حفاظت و ایمنی در مقابل عوامل محیطی با پارچه فلامنت کج راه که استحکام بالای هم دارد و این پارچه در کاهش میزان تعریق نقش بسزایی دارد و سبب تبادل جریان هوا با سطح پوست می باشد. در این نوع مدل لباس کار معمولا دو جیب پایین کاپشن و یک جا خودکاری روی بازو و دو یا یک جیب روی سینه که بر روی آن می توانید گلدوزی و یا چاپ لوگوی شرکت را داشته باشید. برای شلوار نیز کمر کش دار با پل کمر و دو جیب در بالای آن و برای مشاغلی هم یک جا آچاری در کنار شلوار تعبیه شده است.

خرید لباسکار کاپشن و شلوار کارگری

کاپشن شلوار از نظر استاندارد می بایست جنس آن با شرایط کار مناسب باشد و ظاهر لباس در برابر چروکیدگی مقاوم باشد و تولید الکتریسیته ساکن نکند. بطور معمولاز جنس ۷۰% پنبه و ۳۰% پلی استر با گرماژهای مختلف استفاده می شود و در شرایط مختلف آب و هوایی و فصول مختلف جوابگو می باشد. لباس کار که مورد تایید استاندارها باشد باید در اثر ریختن پیلیسه و یا حرارت زیاد احتمال سوختگی آن کم باشد و این گونه کاپشن شلوارها معمولا با ۹۰% پنبه مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع لباسکار با پارچه بافت کج راه با تراکم بالا و نخ چهل دولا استفاده میشود.

اهمیت استفاده از لباسکار

در حال حاضر هر لباسی مناسب هر محیطی نخواهد بود و افراد می بایست با توجه به محیط کاری و شرایط محیطی لباس کار مخصوص به خود را انتخاب کنند. هر لباس کار تولید شده دارای نکات فنی مهمی خواهد بود که توجه به آن، انتخاب را برای هر کارفرمایی آسان می کند. یک لباس کار خوب می بایست در ابتدا از پارچه با کیفیت بالا و با حداقل پلی استر تولید شده باشد که با لمس پارچه و براقی آن میتوان از آن مطلع شد. تثبت رنگ و عدم آبروی پارچه نیز باید مورد بررسی قرار گیرد. 

خرید لباسکار کاپشن و شلوار کارگری

انواع لباسکار کارگری:

  • بلوز و شلوار
  • کاپشن و شلوار

کاپشن و شلوار کارگری

لباس کار به مجموعه لباسی می گویند که توسط اعضای یک نهاد استفاده می‌شود. این لباس‌ها مشابه بوده و سبب بازشناسی راحت تر اعضای نهاد توسط خود آنان یا توسط دیگران می‌شود. امروزه خیلی از نهادها برای راحتی کار خود، رعایت نظم، مسایل بهداشتی و بهداشت کار و یا الزامات قانونی از لباس کار استفاده می‌ کنند. استفاده کنندگان اصلی از لباس کار گروه‌هایی مانند کارگران، نیروهای امدادی و آتشنشانان، درمانگران و پزشکان، نیروهای امنیتی، کارکنان کارخانجات و مناطق صنعتی، معدنی و ساختمانی، و حتی کارمندان برخی از شرکت‌ ها می باشند.

کاپشن و شلوار کارگری داخل نمد

کاپشن و شلوار کارگری داخل نمد لباسی می باشد که به حفظ گرمای بدن و جلوگیری از یخ‌ زدگی آن در مقابل سرما و باد کمک می‌ نماید. کاپشن یا کاپیشان به معنای نوعی ژاکت سنگین است که بیش‌تر آن‌ها دارای کلاه هستند و برخی نیز دارای کلاه پنهانی در پشت می باشند.

خرید لباسکار کاپشن و شلوار کارگری

قیمت لباس کار کاپشن و شلوار کارگری

خرید لباس کار کاپشن و شلوار کارگری: از دغدغه های مهمی که امروزه خریداران لباس های کار با آن مواجه می باشند، قیمت انواع لباس کار خواهد بود، که پیدا کردن این قیمت‌ ها به طور دقیق بسیار مشکل خواهد بود. این مشکل می‌ تواند علت های مختلفی داشته باشد، که اساسی ترین دلیل آن،در حال حاضر نداشتن ثبات بازار و عدم دسترسی به مواد اولیه برای تولید کنندگان می باشد.

خرید لباسکار کاپشن و شلوار کارگری درجه یک

خرید لباسکار کاپشن و شلوار کارگری: فروشگاه امین دوخت  فروش لباس کار کاپشن و شلوار را به صورت عمده انجام میدهد و یکی از سایت های برتر درزمینه فروش انواع لباس کار در کشور می باشد. شما خریدارن عزیز می توانید جهت خرید لباسکار کاپشن و شلوار کارگری درجه یک، با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

خرید لباسکار کاپشن و شلوار کارگری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.