بلاگ آموزشی

بورس یونیفرم پرستاری مردانه با طرح و رنگ های متنوع

بورس یونیفرم پرستاری مردانه

بورس یونیفرم پرستاری مردانه: فروش عمده و تکی روپوش پزشکی و پرستاری با قیمت مناسب، انواع روپوش پرستاری مردانه،روپوش پزشکی نانو،انواع لباس بیمارستان،لباس،لباس یکبار مصرف بیمارو …

جنس پارچه های لباس بیمارستانی چیست؟

از آن جایی که البسه پرستاری بسیار حساس می باشد،حتما روپوش پزشکی و پرستاری که توسط خیاط ها و دوخت کنندگان ماهر ساخته می شود،از پارچه های حساس و مخصوص بهره گیری شود تا کادر پرستاری و یا بیماران خستگی و یا بی حال بودن ناشی از دوخت بد و یا نبود تنوع رنگی نداشته باشند!

روپوش پرستاری باید از پارچه های با کیفیتی برای زنان و مردانی که کار میکنند تهیه شود و در آن از رنگ های شاد و متنوع و زنده بهره گیری شود زیرا اگر این کار را نکنند به مرور زمان کادر پزشکی و پرستاری بی حال و حوصله می شوند ناشی از اینکه تنوعی را در لباس تن دیده نمیشود.

نیز جنس پارچه های لباس بیمارستانی و روپوش پزشکی و پرستاری باید راحت و سبک باشند.

پارچه تترون برای لباس بیمارستانی بسیار کاربرد زیادی دارد و این جنس پارچه اگر اصل باشد،ضد آب و بدن نما نیست که بسیار مهم است،متاسفانه در بازار نیز جنس پارچه کیفیت درجه دو تترون پیدا می شود که از این خاصیت ها برخوردار نیستند!.

یکی دیگر از پارچه های محبوب بیمارستانی نیز،پارچه ترگال نام دارد و کیفیت بسیار خوبی را به روپوش پزشکی و پرستاری بخشیده است.

پارچه های روپوش پزشکی و پرستاری و لباس بیمارستانی:

  • پارچه تترون
  • پارچه ترگال
  • پارچه کجراه
  • پارچه فلامنت
  • پارچه اسپان باند
  • پارچه ویسکوز
  • پارچه اس ام اس

پارچه های نام برده شده،جز پر کاربرد ترین پارچه های کادر پزشکی و بیمارستانی هست.

جهت ارتباط با بهترین تولیدکننده لباس پرستاری و لباس یک بار مصرف و لباس پرسنل و البسه پزشکی و … کلیک کنید.

بهترین لباس های بیمارستانی چه ویژگی هایی دارند؟

روپوش پزشکی و پرستاری،یکی از مهم ترین و اصلی ترین در صنعت پزشکی هست که هم هویت کادر بیمارستان و حیطه پزشکی را نشان می دهد و هم با وجود راحتی در این لباس،افراد سنگینی لباس را حس نمیکنند.

این روزها،پزشکان و پرستارانی را می بینیم که یونیفرم های مخصوصی را به تن کردند که به آن ها روپوش پزشکی و پرستاری و یا اسکراب نیز گفته میشود که دارای رنگ و استایل های متفاوتی هست.

روپوش پزشکی و پرستاری توسط افراد حرفه ای تولید و تهیه می شود که از بهداشت فردی و پزشکی کاملا آگاهی دارند.

یک تونیک پزشکی باعث می شود،فردی که آن را پوشیده هست از لحاظ بهداشتی ایمن باشد و اگر فرد مریضی به آن روپوش دست زد بیماری به او انتقال داده نشود،نه فقط برای روپوش پزشکی و پرستاری،بلکه برای بیمار ها نیز، هم روپوشی ایجاد شده است تا آن ها نیز از بیماری به دور کرده.

بورس یونیفرم پرستاری مردانه

بورس یونیفرم پرستاری مردانه

ویژگی های یک روپوش پزشکی و پرستاری در بیمارستان:

  • نشان دهنده و اعلائم پزشکی بر روی آن
  • روپوش ها از لحاظ بهداشتی فرد را ایمن میکند
  • روپوش های پزشکی به نوعی طراحی شده است که بیماری انتقال پیدا نکند
  • روپوش پزشکی و پرستاری بیمارستانی سبک باشد یغنی به هنگام تن کردن،احساس سنگینی به فرد منتقل نکند

بورس یونیفرم پرستاری مردانه

بورس یونیفرم پرستاری مردانه

جهت سفارش انواع روپوش پزشکی و پرستاری و انواع لباس بیمارستان با قیمت ارزان و کیفیت مناسب از طریق شماره های ذیل با کارشناسان مرکز فروش اسفید کار تماس حاصل نمایید و یا از طریق لینک واتساپ به صورت آنلاین با کارشناسان مرکز ارتباط برقرار نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.