بلاگ آموزشی

نمایندگی لباس فرم پزشکی مردانه با قیمت ارزان در سراسر ایران

نمایندگی لباس فرم پزشکی

نمایندگی لباس فرم پزشکی : ما نمایندگی مستقیم لباس فرم پزشکی همراه با تخفیفات بسیار ویژه و کیفیت بالا کالا فروش خود را آغاز کرده ایم . لباس فرم پزشکی نقش مهمی را در یک مطب یا بیمارستان برای پزشکان ایفا میکند؛ این نوع لباس باید به صورت روزانه در مواد ضد عفونی کننده مخصوص شسشتشو داده و میکروب زدایی شود؛ تا میکروب و ویروس هایی که بر اثر تماس با بیماران به ان منتقل شده است پاک شده و بین دیگر کارکنان و بیماران پراکنده نشود.

ما لباس فرم پزشکی را با ویژگی های منحصر بفردی که توسط طراحان ما طراحی شده است نیز به بازار عرضه مینماییم . فقط نیاز به یک بار خرید از ما می باشد تا شما از مشتریان ثابت ما شوید .

لباس پزشکی :

نمایندگی لباس فرم پزشکی

روپوش های پزشکی معمولا یک تیکه مانند روپوش یا دو تیکه مانند روپوش و شلوار است که از جنس پلی استر یا پنبه هستند . از لحاظ جنس هم باید مقاوم و راحت باشد و به راحتی اتو شود .

روپوش پزشکان و پرستاران؛ ناقل میکروب

بله , لباس فرم پزشکان ممکن است آلوده. به ویروس باشد که نتیجه آن پخش شدن ویروس در بین تمامی بیماران است . بهتر باشد پزشکان قبل از شروع کار کمی آستین های خود را بالا بزنند. دانشمندان می گویند روپوش های سفید و آستین بلند پزشکان می تواند آلوده به انواع و اقسام ویروس هایی باشد که قدرت انتقال به بیماران را دارند.

 نتایج نشان داد است که وقتی که پزشکان روپوش آستین بلند به تن می کنند ۲۵ درصد موارد، آستین ها و مچ دست هایشان آلوده به ویروس مورد نظر است، در حالی که این اتفاق برای روپوش های آستین کوتاه نمی افتد.

این یافته تأیید مناسبی برای این توصیه به پزشکان و کارمندان بخش پزشکی است که حتماً برای کاهش خطر انتقال بیماری زاها از روپوش های آستین کوتاه استفاده کنند.

پس در نتیجه لباس فرم پزشکی بسیار نقش مهمی در شیوع بیماری ها دارد و باید همیشه تمیز و بدون میکروب باشد و پزشکان بسیار باید مراقب این موضوع به خصوص در زمان شیوع ویروس کرونا باشند .

نمایندگی لباس فرم پزشکی

انواع لباس فرم و لباس کار در بیمارستان :

درواقع یک بیمارستان با توجه به مسئولیت ها و شرح وظایف مختلفی که دارد از انواع لباس فرم و لباس کار برای پرسنل خود استفاده میکنند

لباس بیمار:

برای لباس بیمار معمولا از پارچه های تترون و ترگال استفاده میشود برای بیماران آقا از رنگ آبی و برای بیمارهای خانم از رنگ صورتی استفاده میشود . همچنین گرماژ عمده برای پارچه بیمار از ۱۶۰، ۱۷۰، ۱۷۵، ۱۸۰ می باشد لباس بیمار هم به چند دسته تقسیم میشود مانند لباس کودک و لباس نوزادی و همچنین لباس بارداری که هرکدام فرم و پارچه مخصوص خودش را دارد.

لباس فرم پرسنل:

اصولا واحد های مانند پذیرش و واحد اداری یک بیمارستان از لباس فرم برای پرسنل خانم از مانتو فرم اداری و برای پرسنل آقا از پیراهن و شلوار استفاده میکنند

لباس مخصوص اتاق عمل:

پارچه های بیمارستانی که عمدتا به رنگ های سبز و آبی می باشند از پنبه استفاده می شود و از مهم ترین ویژگی های پارچه های بیمارستانی قابلیت استریل چندباره آن ها می باشد. جراحان با رنگ های سبز و آبی می تواندد دید خود را نسبت به اشیاء قرمز همانند احشای خون آلود بالا ببرند و در نتیجه تمرکز بالایی داشته باشند و در کل رنگ و مدل لباس های استریل با غیر استریل باید باهم تفاوت داشت باشد.

لباس خدمات:

جنس پارچه باید در برابر مواد شوینده مخصوص مواد ضدعفونی کننده مقاوم باشد که معمولا نوعی کیفیت رنگرزی پارچه را ضد آب ژاول یا ضد آب ژاولی می نامند که به معنی ثابت بودن رنگ پارچه است

لباس بارداری:

جنس پارچه لباس بارداری هم مانند لباس بیمار از تترون یا ترگال می باشد البته به فراخور حال بیمار و همچنین راحتی کادر درمانی برای درمان دوخت و برش این لباس مخصوصا در قسمت یقه لباس و حلقه آستین و دور کمر کمی آزادتر می باشد

برترین نمایندگی لباس فرم پزشکی در ایران .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.