بلاگ آموزشی

مرکز خرید لباس فرم پرستاری زنانه با طرح های متنوع

مرکز خرید لباس فرم پرستاری

مرکز خرید لباس فرم پرستاری : لباس فرم پرستاری لباسی می باشد که باعث شناخت پرستاران در بیمارستان و متمایز شدن آنان نسبت پزشکان می شود که این امر باعث می شود که بیماران به راحتی پرستاران را تشخیص داده و در صورت نیاز به کمک آنان را مطلع کنند در این مقاله به انواع لباس پرستاری و پزشکی میپردازیم با وب سایت ما همراه باشید

مرکز خرید لباس فرم پرستاری

لباس فرم پزشکی دارای اهمیت بسیار بالایی می باشد زیرا با روحیه بیماران ارتباط مستقیم دارد. طبق تحقیقات جدید پزشکان باید درباره آنچه بر تن می کنند بیشتر مطالعه کنند تا تاثیر مطلوبی بر روی بیماران خود داشته باشند . در حقیقت ، آنچه پزشكان می پوشند ممكن است فراتر از آنچه بیشتر پزشكان یا حتی بیماران تصور می كنند تاثیر گذار باشد.  در یک تحقیق جدید بیش از نیمی از ۴،۰۶۲ بیمار مورد بررسی در کلینیک ها و بیمارستان های ۱۰ مرکز اصلی پزشکی می گویند آنچه دکتر ها می پوشند برایشان مهم است و بیش از یک سوم آن ها می گویند آنچه پزشک می پوشد بر رضایت آن ها از میزان مراقبت توسط پزشکشان تأثیر می گذارد.

لباس کار پزشکی شامل موارد زیر می باشد :

  1. لباس کار پزشکی یک تکه کوتاه : روپوش یک تکه کوتاه در رنگ های مختلف از جنس پلی استر یا پنبه است.
  2. لباس کار پزشکی دو تکه : شامل روپوش یک تکه کوتاه و شلوار، در رنگ های مختلف از جنس پلی استر یا پنبه است.
  3. لباس کار پزشکی یک تکه بلند : شامل روپوش یک تکه بلند به رنگ سفید از جنس پلی استر یا پنبه است.
  4. لباس مخصوص اتاق عمل: برای خانم ها روپوش بلند و شلوار و برای آقایان روپوش کوتاه و شلوار در رنگ های آبی یا سبز از جنس پنبه و با قابلیت استریل چندین باره در تمامی انواع لباس کار پزشکی، لباس باید از لحاظ جنس مقاوم و راحت باشد و به راحتی اتو شود .

مرکز خرید لباس فرم پرستاری

نحوه تولید انواع لباس کار پزشکی چگونه است؟

تولید کنندگان لباس با بهره گیری از تکنولوژی روز در زمینه  طراحی و دوخت انواع لباس و با استفاده از دانش و تجربه متخصصین صنعت نساجی در جهت انتخاب بهترین پارچه ها برای مصارف مختلف، اقدام به تولید انواع لباس می کنند.  مراحل تولید لباس کار پزشکی در کوتاهترین راه ممکن به شرح زیر است:

  1. از طریق تلفن یا ایمیل با تولید کننده تماس می گیرید و در مورد دامنه همکاری تبادل نظر می کنید.
  2. به شوروم تولید کننده دعوت می شوید، جایی که می توانید مجموعه کاملی از رنگ ها و نمونه های مختلف از سفارشات انجام شده را  مشاهده کنید. همچنین به طور اختصاصی در مورد الزامات شما  در مورد طراحی، جنس پارچه و کیفیت مطلوب صحبت خواهد شد.
  3. با همکاری تولید کننده،  محصولات خاص، طراحی رنگ و کاربرد چاپ یا گلدوزی آرم  مورد نظرتان را تعیین خواهید کرد.
  4. یک نمونه مرجع برای شما تهیه خواهد شد که جهت تأیید، برایتان ارسال می گردد. پس از آن تولید کننده و شما می توانید درباره هرگونه تغییر احتمالی مورد نیاز بحث کنید.
  5. پس از تایید نهایی نمونه های ارسال شده، تولید کننده شروع به تولید کل سفارش خواهد کرد.
  6. پس از اتمام کل سفارش ، تولید کننده جهت تحویل اقلام سفارشی با شما تماس خواهد گرفت.

بورس تولید و فروش لباس کار پزشکی

جهت سفارش انواع لباس کار پزشکی،روپوش پزشکی،لباس یکبار مصرف بیمارستان،لباس جراح و … از نمایندگی لباس فرم پزشکی مردانه با قیمت ارزان در سراسر ایران سفارشات خود را از طریق لینک واتساپ ثبت نمایید و با کارشناسان مرکز فروش تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.