بلاگ آموزشی

لباس کار مردانه | بزرگترین مرکز پخش پوشاک صنعتی در کشور

لباس کار مردانه | بزرگترین مرکز پخش پوشاک صنعتی در کشور

لباس کار مردانه به لباسی گفته می شود که بنا به نوع فعالیت ، شرایط آب و هوایی تهیه می گردد. دلیل پوشیدن لباس کار علاوه بر حفظ نظم و ترتیب محل کار برای حفظ امنیت و سلامت فرد نیز می باشد.با توجه به پیشرفت صنعت نساجی و طراحی لباس، لباس های کار نیز دارای تنوع گردیده و مناسب با شرایط آماده می گردند. خرید لباس کار مردانه از طریق محل کار فرد مورد نظر انجام می گیرد.لباس کار باکیفیت مناسب در امنیت فرد مورد نظر بسیار اهمیت دارد. لباس کار معمولا شامل شلوار کار، روپوش کار و گاهی کلاه ایمنی می باشد. قبل از بررسی دوخت لباس باید از مرغوب بودن جنس آن مطمئن شد.همچنین لباس کار باید سایز استاندارد داشته باشد و دارای دوخت ریز بوده تا ظاهری زیبا هم دارا باشد.بعضی از لباس های کار بصورت یکبار مصرف هستند که یکسره بوده و کفش، پایین تنه ، بالاتنه و قسمت سر را می پوشاند.توجه داشته باشید که هرچه درصد پنبه پارچه بالاتر باشد مرغوبیت آن بالاتر است و تبادل هوا در محیط و بدن بهتر صورت می گیرد.برای افرادی که در محیط های گرم فعالیت می کنند مثل مجموعه های نفتی ، سایت های گازی و… بهتر است از پنبه کجراه استفاده شود.لباس کار مردانه

لیست قیمت انواع لباس کار مردانه

لیست قیمت لباس کار بستگی به نوع ، جنس ، گارانتی و دوخت آن متفاوت است. مثلا قیمت لباس کار مردانه یکسره با لباس مهندسی متفاوت است بنابراین در زمان خرید باید به نوع لباسی که مورد نیاز است دقت کافی گردد. لیست انواع لباس کار در فروشگاه های اینترنتی موجود می باشد. فروش عمده لباس کار نیز از طریق تولیدی ها و بنکداری های موجود انجام می پذیرد. اگر از طریق خرید اینترنتی لباس کار میخواهید آن را تهیه نمایید حتما به سایز و نوع پارچه و الیاف آن توجه کافی نمایید.

تولید کننده برتر لباس کار مردانه در کشورلباس کار مردانه

تولید کننده لباس کار در کشور به وفور یافت می شود. این تولیدکنندگان را براساس کیفیت لباس کار تولیدی می توان دسته بندی کرد. بانک اطلاعاتی لباس کار در اینترنت میتواند به شما در یافتن تولید کننده برتر یاری رساند. تولید کنندگان انواع مختلفی از لباس کار را تولید می کنند که می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  1. لباس کار یکبار مصرف
  2. لباس کار خدماتی
  3. لباس کار جوشکاری( نسوز)
  4. لباس فرم مدارس و مهد کودک ها

بزرگترین مرکز پخش پوشاک صنعتی باکیفیت

بزرگترین مراکز پخش پوشاک صنعتی در تهران قرار گرفته اند. انواع لباس کار مردانه ، دستکش صنعتی، چکمه و کفش کار در این مراکز به فروش می رسند. البته از طریق سایت های اینترنتی نیز می توان خرید انجام داد و یا آدرس و شماره تماس مراکز پخش را تهیه نمود. لباس کار خدماتی در این مراکز از قیمت کمتری برخوردار است چرا که دارای کمترین رنگ ترکیبی می باشند و همچنین ملزومات لباس کار مانند لایی و چسب و … را ندارند. گاهی  گروه های تولیدی نیز با همکاری هم دست به تهیه و توزیع این نوع لباس کار می زنند که با عنوان گروه تولیدی شناخته می شوند.

سفارش عمده لباس کار مردانه

لباس کار مردانه

مجموعه های دولتی و خصوصی برایشان بسیار حائز اهمیت است که با کمترین بودجه اقدام به تهیه لباس کار نمایند. در سفارش عمده لباس کار باید به این امر توجه داشت و در نتیجه باید به تولیدی هایی سفارش کار داد که از طریق نمایندگی های معتبر پارچه را سفارش می دهند که هم جنس خوبی داشته باشد و هم از قیمت مناسبی برخوردار باشد. پارچه لباس کار هم می تواند الیاف طبیعی داشته باشد و هم الیاف مصنوعی و یا مخلوطی از هر دو که بستگی کامل به نوع فعالیت آن واحد دارد. در موقع سفارش عمده لباس کار حتما در مورد رنگ ثابت بودن پارچه سوال بفرمایید.رنگ لباس کار بسیار حائز اهمیت است و بر اساس گرم یا سرد بودن محل کار ، لوگو ، جنسیت و رده شغلی تعیین می گردد.

تولیدی لباس کار و لباس فرم در انواع مختلف زنانه و مردانه به صورت عمده را مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.