بلاگ آموزشی

قیمت انواع لباسکار کارگری در بازار

قیمت انواع لباسکار کارگری: لباس کار یکی از وسایل استحفاظی فردی مطرح می­باشد و کلیه کارکنان باید با لباسکار مناسب محل کار در سر کار حاضر شوند. لباسکار کارکنان دارای خصوصیاتی بوده و مطابق مقرراتی در اختیار افراد قرار می­گیرند. اکثرا لباس کار به عنوان یک پوشش سراسری تنه، دست و پاها را در مقابل شرایط محیطی حفاظت می­کند. ساده ترین شکل لباس کار در دو فرم ظاهری بلوز و شلوار (دو تکه) و نوع یکسره و از جنس الیاف طبیعی و یا درصدی الیاف طبیعی و مصنوعی و در مواردی تماماً از الیاف شیمیایی و صنعتی تولید می­شود.

قیمت انواع لباسکار کارگری

 دلایل استفاده از یونیفرم ها

اساسی ترین علت پوشیدن لباسکار با کیفیت در محل کار حفظ جان افراد و کاهش خطرات در هنگام کار می باشد و بعضی از علت های دیگر آن یکسان شدن افراد، شناسایی نیروها از افراد متفرقه، ایجاد نظم، راحتی، پوشش خاص کارکنان آن شرکت، تشخیص کارکنان هر رده، شناخت تخصص نیروها و… است. بهره گیری از لباس همسان در ادارات، شرکت ها تاثیر خوبی بر روی مراجعه کنندگان و مشتری ها دارد. به این علت در بسیاری از سازمان ها استفاده از یونیفرم های یکسان اهمیت زیادی دارد.

لباس کار کارگری

لباس کار کارگری از جمله لباس کار هایی می باشد که دارای  کمترین ترکیب رنگی و ارزان ترین به نسبت سایر مدل های لباسکار می باشد. این دسته از لباسکارها به علت ارزانی بیشتر مورد توجه کارفرمایان قرار گرفته است و بطور معمول برای نیرو های کار موقت امورد استفاده قرار می گیرد .دلیل ارزانی این است پارچه لباس کار و سایر ملزمات لباس کار از قبیل چسب،نوع دوخت(تک، دو، سه سوزنه) و لایی های بکار رفته از نوع مرغوب نمی باشد.همچنین قواره این لباس کار ها به لحاظ مصرف کمتر پارچه به نسبت لباس کار مهندسی از دلایل دیگر بر ارزانی آن نیز می باشد.

لباس کار کارگری در ۲ مدل تولید می شود :

  •  بلوز و شلوار (دکمه ای)
  • کاپشن و شلوار ( زیپی)

قیمت انواع لباسکار کارگری

ویژگی های لباس کار کارگری مناسب:

  • خوش دوخت باشد و سایز آن در اندازه های استاندارد باشد.
  • اگر کارکنان در هنگام کار آستین لباس کار خود را دائما بالا می زنند، باید از لباس با آستین کوتاه استفاده شود.
  • لباس نسوز مخصوص حفاظت در مقابل آتش (آتش نشانان) باید شامل کلاه، دستکش و کفش به صورت یک تکه و سر هم باشد.
  • لباس کارکنانی که با مواد اسیدی و رادیو اکتیو کار می کنند باید یکپارچه، غیر قابل نفوذ همراه با کلاه، کفش و دستکش مخصوص باشد.
  • لباس بارانی باید از جنس پارچه ضد آب باشد.
  • باید از پارچه با کیفیت تولید شده باشد. باید به آب نرفتن پارچه، چروک نشدن آن، دوام رنگ پارچه و… توجه داشت.
  • ریز بودن دوخت هم باعث محکمی و زیبایی لباس می شود.

مدل لباس کار کارگری درجه یک

تولیدکنندگان لباس کار کارگری اورجینال به  دو صورت در نظر گرفته اند. که یک تکه کاپشن بدون پشم شیشه می باشد و تکه دیگر شلوار ان می باشد. کاپشن با کیفیت پارچه ایی که دارد بدن کارگر و مصرف کننده را از اسیب های احتمالی محافظت می کند و اسایش و اراستگی حین کار را فراهم می کند. شلوار کارگری هم این خصوصیات را دارد با کیفیت دوخت که اصولا دو دور دوخت می باشد به کیفیت پارچه کمک کرده و ان را محکمتر می کند و در زمانی که مصرف کننده فعالیت های سنگین کاری دارد راحتی و امنیت را برای ان ها به همراه دارد . پارچه لباس کار کارگری از جنس پارچه کج راه می باشد که در کارخانجات نساجی با کیفیت تولید می شوند .

قیمت انواع لباسکار کارگری

قیمت انواع لباسکار کارگری در بازار

قیمت انواع لباسکار کارگری: قیمت انواع لباسکار کارگری به چند صورت می باشد به این علت که مهم ترین مؤثر بر این قضیه نوع تهیه این لباس است یعنی این که از کجا خرید کنیم؛ معمولا ارزان ترین خرید، خرید از درب کارخانه است یا اصطلاحا خرید به قیمت تولیدی، راه دیگری نیز هست مثلا خرید های اینترنتی که هزینه پست را در پی دارد البته هستند سایت هایی که ارسال رایگان دارند و اما خرید از واسطه یا همان خرید از فروشگاه های متفاوت و مغازه ها.و یا خرید در شهرهای بزرگ با برند های خارجی و یا خرید از مراکزخرید شهر های بزرگ صورت می گیرد.

قیمت انواع لباسکار کارگری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.