بلاگ آموزشی

فروش پارچه نومکس ضد حریق مرغوب به قیمت عمده

فروش پارچه نومکس ضد حریق: بد ترین کابوس یک راننده ماشین مسابقه ای تصادف می باشد. شما در یک ماشین مسابقه با سرعت ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت می باشید، ناگهان لاستیک خودرو می ترکد و شما به شدت تصادف میکنید، زمانی که شما از تصادف جان سالم به در برده اید، انرژی بیش از حد در تصادف باعث بالا رفتن حرارت در باک ماشین شده و موجب آتش سوزی می شود و ماشین شما که قرار شما رو به پیروزی برساند تبدیل به یک گلوله آتشین می شود.

فروش پارچه نومکس ضد حریق

شما موفق به خروج از ماشین می شوید ولی اکنون یک تهدید خطرناک تر وجود دارد، لباس شما آتش می گیرد، خوشبختانه شما یک لباس ضد آتش داخلی از جنس نومکس (Nomex) پوشیده اید، از این رو همانطور که از ماشین به بیرون پرتاب می شوید آتش همه چیز را به خودش میگیرد ضربه خورده اید ولی آسیب ندیده اید، شما زندگی خود را مدیون یک قطعه شیمیایی شگفت انگیز هستید. اجازه دهید نگاهی دقیق تر به پارچه نومکس و کاربردهای آن بیاندازیم :

پارچه نومکس چیست؟

پارچه نومکس مرغوب نوعی دیگر از پارچه های نسوز ضد آتش، ضد حرارت، ضد شعله و… است که توسط شرکت دوپانت ساخته شده است. پارچه نومکس نسوز ترکیبی از پلیمر پی آمید آروماتیک است که نقطه ذوب آن در حدود ۳۷۰ درجه سانتی گراد می باشد.

دارای مقاومت حرارتی بسیار بالایی است و علاوه بر مقاومت حرارتی بالا، مقاومت شیمیایی بالایی هم دارد. پارچه های نومکس با کیفیت در مقابل اسید ها و قلیایی ها بسیار مقاوم می باشند، البته این مقاومت در مقابل اسید ها و قلیایی که غلظت آن بالا می باشد، کمتر است و یا در برابر آن  مقاومتی ندارند.

چرا پارچه نومکس ضد آتش است؟

نقطه ذوب پارچه نومکس ۳۷۰ درجه سانتی گراد، درجه حرارتی که انواع پارچه به اتو می‌ چسبد ۳۰۰ درجه سانتی گراد است بنابراین مقاومت حرارتی آن بسیار بالا است، همچنین مقاومت شیمیایی آن نیز بسیار بالا است (در این مورد نخ تفلون تنها الیافی می باشد که از نومکس بهتر است) و اسیدها و قلیایی‌ها هیچ‌ گونه اثری روی آن نمی‌ گذارند.

فروش پارچه نومکس ضد حریق

ویژگی پارچه نومکس:

به علت ترکیب و ساختار بسیار مناسب و مقاومت در مقابل شعله و حرارت و آتش و محافظت از قوس های الکتریکی، و دوام راحتی و کارایی بسیار بالای این محصول، این پارچه در میان که دارای شغل های خطرناکی مانند آتش نشانی و… هستند بسیار نام آشنا است و در خیلی از موارد از آن استفاده کرده اند. علاوه بر کار برد پارچه نومکس در میان شاغلان آتش نشانی، در میان خلبان های نظامی و خدمه های وسیله های نقلیه، کارگران معادن و کار گران راه اهن، رانندگان مسابقه خودرو و نیز کار گران صنعتی که بسیار در معرض خطر برق گرفتی و آتش سوزی قرار دارند، بسیار پر کار برد و قابل استفاده می باشد.

کاربرد پارچه نومکس :

فروش پارچه نومکس ضد حریق: پارچه های نومکس برای ساخت انواع لباس های نسوز، حرارتی، لباس های ایمنی و لباس های ضد آتش و… مورد استفاده قرار می گیرند. با توجه به ساختار مولکولی  در ساخت انواع  تجهیزات و نیزعایق کاری تجهیزات الکتریکی از آن استفاده می کنند. در عایق کاری موتور ها، ترانسفور ماتور ها و ژناتور ها نیز  کاربرد فراوانی دارند.

فروش پارچه نومکس ضد حریق

پارچه های نومکس مثل پارچه های کولار و یا پارچه نسوز آرامید بسیار سبک هستند و به همین علت از این پارچه نسوز در صنعت هوا و فضا کار برد های بسیار زیادی دارد. از جمله کارایی  در صنعت هوا فضا، برای مقاوم سازی تیغه های بال های هلیکوپتر یا اینکه در باله های دم هواپیما مورد استفاده قرار می گیرند.

فروش پارچه نومکس ضد حریق مرغوب به قیمت عمده

فروش پارچه نومکس ضد حریق: از اساسی ترین کاربرد های دیگر پارچه نومکس میتوان در بهره گیری به عنوان کیسه های فیلتر صنعتی نام برد، کیسه نومکس کیسه ای با فیلتراسیون گرد و غبار با درجه حرارت بالا می باشد. کاربرد عمده این نوع فیلترها سیستم های غبارگیر با سایندگی بسیار بالا، کارخانه های آسفالت سازی ،کوره دود در کارخانه سیمان و….

این پارچه در لباس کار مردانه مانند جوشکاری مورد استفاده قرار میگیرد.

فروش پارچه نومکس ضد حریق

تولیدی امین دوخت، پارچه نومکس را به صورت تک و عمده به فروش میرساند و در سراسر ایران عرضه می کند. اگر شما هم دوست دارید که به مشتری دائمی ما تبدیل شوید، کافی است که خرید خود را انجام دهید و کیفیت پارچه های خود را مشاهده نمایید. برای خرید پارچه نومکس ضد حریق مرغوب به قیمت عمده با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

محصولات مرتبط :

لباس کار جوشکاری | سفارش لباس ضد حریق آتش نشانی فایرمن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.