بلاگ آموزشی

فروش لباسکار آتش نشانی ارزان

فروش لباسکار آتش نشاتی: لباس های آتش نشانی از موادی ساخته می شود که در مقابل سوختن، ذوب شدن و سوزش مقاوم می باشند.  علاوه بر این ویژگی ها، انعطاف پذیری از مهم ترین ویژگی های لباس آتش نشانی می باشد. لباس‌های آتش نشان‌ها انواع مختلفی دارد که هر کدام مناسب شرایطی خاص می باشد. در این مطلب انواع لباس‌های آتش نشانی را بررسی می‌کنیم و به کاربرد و شکل ظاهری و خصوصیات آنها می‌پردازیم.

فروش لباسکار آتش نشاتی

ویژگی لباس آتش نشانی

لباس آتش نشانی به شکل کلی از کولار و نومکس تولید می شود، پارچه نومکس در برابر شعله و حرارت مقاوم می باشد. ولی کولار انعطاف پذیری و جریان هوا را به همراه خواهد داشت. کولار سبک، بادوام، انعطاف پذیر می باشد و در مکان های مختلفی کاربرد دارد. ازجمله این مکان ها می توان به خودروها و لباس های ورزشی ورزشکاران المپیک و وسایل نقلیه اشاره نمود. نومکس بعنوان عایقی برای آتش می باشد، از این نوع مواد در ساخت لباس های ارتشی، لباس کارگران صنعتی و در کامیون های آتش نشانی کاربرد دارد.

انواع لباس آتش نشانی

انواع لباس آتش نشانی را می توان به موارد زیر تقسیم بندی کرد:

  • لباس آتش نشانی بولدوز
  • لباس آتش نشانی پرومکس
  • لباس آتش نشانی Novotex
  • لباس آتش نشانی ایرانی
  • لباس آلومینیومی آتش نشانی Tacconi
  • لبای آتش نشانی آلومینیومی  ISOTEMP

فروش لباسکار آتش نشاتی

لباس عملیاتی مبارزه با حریق

لباس مبارزه با حریق همان لباسی می باشد که در ذهن اکثر افراد به عنوان لباس آتش نشانی شناخته می شود. لباس مبارزه با حریق شامل، شلوار و اورکت است که اگر نیاز به ست کامل لباس آتش نشانی باشد، جلیقه و بلوز مخصوص هم در زیر این لباس پوشیده می‌شود. شلوار و اورکت معمولا از سه لایه یا بیشتر تشکیل می شوند که جنس نومکس و دیگر گراماژ‌ها ساخته می‌شود که تا حد زیادی در مقابل حرارت و شعله مقاوم می باشند. همچنین لایه‌های داخلی این لباس از جنس گورتکس می باشد که باعث می‌شود با جریان دادن هوا در این لباس، تعریق آتش نشان‌ها به حداقل برید.

لباس عملیاتی تماس با آتش

این نوع لباس برای ورود به آتش در نظر گرفته شده، در محیطی که لباس‌های معمول عملیات مبارزه با حریق کافی نیستند و آتش نشان برای انجام وظیفه خود نیاز دارد که با آتش تماس پیدا کند، از این لباس استفاده می شود. این لباس دارای پنج قسمت است که حداکثر ایمنی را برای آتش نشان فراهم می‌کند.

لباس عملیاتی ورود و عبور از آتش

این لباس هم مانند نمونه قبلی از الیاف نسوز و فایبر گلاس و آلومینیوم ساخته می شود. این لباس برای عبور از آتش ساخته شده و مانند لباس قبلی امکان انجام عملیات و تماس با آتش را ندارد. طراحی این لباس سرهم و یا overal می باشد که به همراه کلاه خود و دستکش ایمنی است.

لباس عملیاتی ورود به محیط مرطوب و دارای الکتریسته

این لباس ها به شکل یکسره یا اورال تولید می شوند که همراه چکمه و دستکش مخصوص عرضه می‌شوند. جنس این لباس‌ها به شکلی می باشد که در محیط های مرطوب و یا محیط‌هایی که مواد اسیدی و بخارات آنها وجود دارد بسیار خوب عمل می کنند و آتش نشان می‌تواند وظیفه خود را در محیط‌های مرطوب انجام دهد.

فروش لباسکار آتش نشاتی

فروش لباسکار آتش نشاتی ارزان

فروش لباسکار آتش نشاتی: فروش تجهیزات آتش نشانی امین دوخت با بیش از چندین سال تجربه در زمینه ی تولید تجهیزات آتش نشانی در حال انجام می باشد.  این شرکت در تهران نیز فعالیت داشته اما محصولات آن به علت داشتن کیفیت مرغوب به سراسر کشور ارسال می گردد. جهت سفارش حضوری تجهیزات آتش نشانی در تهران می توانید با مشاوران ما با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید.

خرید لباس ضد حریق آتش نشانی

فروش لباسکار آتش نشاتی: برای خرید لباس آتش نشانی ضد حریق و  دیدن دیگر مدل های لباس آتش نشانی می توانید به تولیدی امین دوخت رفته و یا برای مشاوره در خرید با کارشناسان گروه امین دوخت تماس بگیرید. کارشناسان ما به همه ی سوالات شما مشتریان عزیز در مورد خرید  انواع لباس آتش نشانی پاسخ گو می باشند.

فروش لباسکار آتش نشاتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.