بلاگ آموزشی

صادر کننده لباس کار کارگری اورجینال در سال ۱۳۹۸ با کیفیت درجه یک

صادر کننده لباس کار کارگری اورجینال با کیفیت عالی را به شما معرفی خواهم کرد . با توجه به نیاز کشور های همسایه همچون عراق پاکستان افغانستان ارمنستان و…و با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه ایران در سال ۱۳۹۸ میزان صادرات پیشرفت روز افزون داشته است .

صادر کننده لباس کارگری اورجینال به کشور همسایه ایران

     

با توجه به این که در ایران تولید کنندگان زیادی وجود دارد تولید کنندگان پوشاک با کیفیت در ایران زیاد است .تولیدی هایی هستند که لباس با کیفیت تولید می کنند اما با مارک های خارجی و چینی محصولات خود را صادر می کنند . اما ما با معرفی محصولات با کیفیت خود می توانیم لباس های ایرانی با کیفیت درجه یک را صادر کنیم.

در ایران یکی از محصولاتی که تولیدات خوب و صادرات خوبی دارد لباس کار می باشد . در کشور های همسایه تامین لباس کار ایران بازار خوبی دارد . ما با ارائه انواع لباس کار کارگری اورجینال و لباس کار گارگری سیلور و روپوش های کارگاهی می توانیم نیاز بازار کشور های همسایه را رفع کنیم .

مدل لباس کار کارگری اورجینال

صادر کننده لباس کار کارگری اورجینال را به صورت دو تکه در نظر گرفته است. که یک تکه کاپشن بدون پشم شیشه است و تکه دیگر شلوار ان می باشد . کاپشن با کیفیت پارچه ایی که دارد بدن کار گر و مصرف کننده را از اسیب های احتمالی محافظت می کند و اسایش و اراستگی حین کار را فراهم می کند . شلوار کار گری هم همین مشخصه ها را دارد با کیفیت دوخت که اصولا دو دور دوخت می باشد به کیفیت پارچه کمک کرده و ان را محکمتر می کند و در زمانی که مصرف کننده فعالیت های سنگین کاری دارد راحتی و امنیت را برای ان ها به همراه دارد . پارچه لباس کار کار گری از جنس پارچه کج راه می باشد که از کارخانجات نساجی با کیفیت تهیه می شوند .

لباس های کارگاهی که به اسم روپوش کارگاهی شناخته شده است معمولا از جنس ترگال دوخته می شود . چون تر گال نسبت به کج راه منعطف تر و نازک تر است . در کار گاه ها فعالیت بدنی کمتر است نسبت به کارخانجات و مراکز صنعتی بنابر این در رو پوش های کار گاهی اصولا از ترگال استفاده می کنند .البته اخیرا اکثر کار فرمایان برای کار گاه های خود نیز از پارچه های کج راه سفارش می دهند چون زیبایی و ایستایی بهتری دارد و کیفیت پارچه کج راه بهتر است .

مشخصات کاپشن کارگری اورجینال

کاپشن کارگری مدل اورجینال با یقع شکاری استاندارد دوخته شده است . در قسمت جلو کاپشن یک زیپ جدا شونده دوخته شده است .جیب های زیادی وجود دارد که هر کدام کاربرد خود را دارد .در روی سینه دو جیب تعبیه شده که برای جای مدارک یا دستمال و موبایل می باشد . این جیب ها دارای در جیب تقریبا بزرگی می باشند که با چسب پارچه و یا دکمه جیب را مسدود می کند که مانع از بیرون ریختن محتویات داخل جیب می شود .

دو جیب در قسمت پایین کاپشن دوخته شده است که بدون در جیب می باشد این جیب ها اغلب برای وسایل ریز مورد نیاز در حین کار کاربرد دارند و بدون در جیب طراحی شده اند تا بتوان راحت تر به محتویات درون جیب دسترسی پیدا کرد .

در روی بازوی چپ یک جیب طراحی شده برای جای خودکار که گاهی یک جای خودکار دارد و گاهی دو جا خودکاری دارند .

در پایین کاپشن در قسمت کمری ان در نمای جلو ساده ودر نمای پشت کشی دوخته شده تا به صورت جذب به بدن بچسبد تا از ورود هوای سرد و گرم ویا گرد و غبار و الودگی های محیط کار جلوگیری کند.

در داخل لباس یک ویژگی مجزا برای بعضی از لباس کار های کارگری در نظر گرفته اند که ان چیزی به نام عرق گیر می باشد . از پارچه توری و منفذ دار تشکیل شده که به تهویه داخل لباس کمک می کند که استفاده از این ایتم در لباس کار کاگری بستگی به این دارد که کار فرما بخواهد هزینه بیشتری متقبل شود تا محصول با کیفیت تری سفارش دهد.

صادر کننده لباس کار کارگری اورجینال برای قرار گرفتن ارم و یا لوگو روی لباس کار محلی در نظر گرفته است

معمولا محل قرار گرفتن لوگو در قسمت بالای پشت لباس و یا وسط پشت بزرگ درج می شود و اگر بخواهید کوچک باشد می توان بر روی یکی از جیب های جلو درج کرد . که می توان از تکنولوژی چاپ ویا از گلدوزی استفاده کرد .البته کیفیت گلدوزی بهتر است چرا که با شست و شو کیفیت لوگو از بین نمی رود ولی مبلغ ان به نسبت چاپ گران تر می شود.

مشخصات شلوار کارگری اورجینال

صادر کننده لباس کار کارگری شلواری در نظر گرفته است که امنیت و راحتی را برای مصرف کننده فراهم می کند. این شلوار دارای زیپ و کمر در قسمت جلو می باشد و در قسمت پشت کش دوخته شده است تا انعطاف بیشتری در حین کار بوجود اورد . دو جیب در قسمت بالا نصب شده است که بدون در پوش است تا راحتی را برای مصرف کننده ایجاد کند.و در انتهای شلوار یعنی دمپای شلوار کامل نشده است تا هر فرد با توجه به قد خودش ان را تنظیم کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.