بلاگ آموزشی

سفارش لباسکار کاپشن و شلوار مدیریتی مرغوب و ارزان

سفارش لباسکار کاپشن و شلوار مدیریتی: لباسکار کاپشن و شلوار را میتوان در چند طرح و مدل تولید و خریداری نمود که اغلب کارخانجات لباسکار دوتیکه ای را مورد استفاده قرار میدهند که دارای ۲ جیب روی سینه ۲ جیب پایین کاپشن و ۲ جیب روی شلوار است و روی آستین کاپشن نیز جای خودکار وجود داشته باشد. که بعضی از صنایع نیز جهت شناسایی و متمایز بودن بعضی پرسنل خود، روی جیب سمت راست کاپشن جای کارت قرار میدهند.

سفارش لباسکار کاپشن و شلوار مدیریتی

این مدل لباسکار دوتکیه (کاپشن و شلوار) می تواند در رنگ بندی متفاوت ( طبق رنگ های موجود در قسمت تصویر بالا) تک رنگ یا در چند رنگ متفاوت به صورت عمده تولید شود که بستگی به درخواست مشتری دارد. که اکثر کارخانجات رنگ سرشانه را با رنگ تنه کاپشن و شلوار متفاوت قرار میدهند که هم از نظر زیبایی و هم واحد های متفاوت کارخانه از یکدیگر نسبت به رنگ متمایز باشند. لباسکار کاپشن و شلوار را میتوان طبق درخواست مشتری به صورت آستین کوتاه نیز ارائه نمود.

انواع لباس کار کاپشن و شلوار


کاپشن شلوار را میتوان از نظر دوخت و رنگ بندی و نوع چاپ یا گلدوزی جهت کار های متفاوت و واحد های مختلف صنایع تقسیم بندی نمود:

  • کاپشن شلوار کارگری
  • کاپشن شلوار سرپرستی
  • کاپشن شلوار مهندسی
  • کاپشن شلوار مدیریتی
سفارش لباسکار کاپشن و شلوار مدیریتی

کاپشن شلوار کارگری :

لباسکار کاپشن و شلوار کارگری به صورت دو جیب روی سینه، دو جیب فیلتو یا روکار پایین کاپشن که کاپشن به صورت کش دار یا به صورت چسبی یا دکمه ای میباشد. شلوار آن نیز به صورت کش دار و پل دار دارای دو جیب جلوی شلوار و یک جیب پشت شلوار می باشد که در بعضی از موارد طبق درخواست مشتری بغل زانوی شلوار یک جیب یا جای آچار دوخته میشود.

کاپشن شلوار سرپرستی :

لباسکار کاپشن و شلوار سرپرستی نیز همانند کاپشن شلوار کارگری می باشد با این تفاوت که در مدل و رنگ بندی کاپشن شلوار سرپرستی تغییراتی ایجاد میکنند که سرپرستان از کارگران متمایز باشند.

کاپشن و شلوار مدیریتی:

در این نوع لباسکار کاپشن و شلوار مدیریتی، کاپشن کار به صورت کاملا ساده و شیک از پارچه های کجرا، پلی استر، پنبه و کتان است که شلوار آن به صورت کاملا شخصی دوزی شده و اندازه گیری نفر به نفر صورت میپذیرد و مدل آن دلخواه می باشد که در اکثر موارد بصورت شلوارهای شخصی هستند. لازم به ذکر است که تمامی تولیدات این شرکت به صورت سایز بندی طبق درخواست مشتری از سایز Small تا ۵XL ارائه می شود. تولیدات این شرکت از نظر دوخت و پارچه دارای ۶ ماه گارانتی هستند.

سفارش لباسکار کاپشن و شلوار مدیریتی

 کاپشن و شلوار مهندسی

سفارش لباسکار کاپشن و شلوار مدیریتی: امروزه یکی از اساسی ترین دغدغه‌ هایی که صاحبین کسب و کار و مشاغل مرتبط با مهندسی با آن در گیر می باشند، خرید لباس کار مهندسی مناسب با نیاز و اهداف کار آن ها خواهد بود. بررسی لباس کار مهندسی مناسب به این علت اهمیت دارد که این لباس‌ های کار در مدل ها، رنگ‌ ها و طرح‌ های مختلفی در بازار موجود می باشند و هر کدام از آن ها برای یک هدف خاص دوخته شده است.

سفارش لباسکار کاپشن و شلوار مدیریتی مرغوب و ارزان

سفارش لباسکار کاپشن و شلوار مدیریتی: فروشگاه اینترنتی امین دوخت در راستای خرید اینترنتی مناسب و خرید تلفنی برای تمامی شهروندان و در جهت کاهش سفرهای درون شهری و در نهایت کاهش ترافیک و آلودگی هوای شهر شروع به فعالیت کرده است. تولیدی امین دوخت با پشتوانه پرسنل مجرب خود توانست با خدمات رسانی سریع و نیز ارائه تنوع بالایی از بارکد های کالایی در مدت زمان کوتاهی جایگاه بخصوصی در میان مصرف کمنندگان در زمینه فروش اینترنتی به دست آورد. جهت سفارش لباسکار کاپشن و شلوار مدیریتی مرغوب و ارزان و کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

سفارش لباسکار کاپشن و شلوار مدیریتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.