بلاگ آموزشی

سفارش انواع یونیفرم کافی شاپ در تهران

سفارش یونیفرم کافی شاپ در تهران:

این روزها کافی شاپ به پر تقاضاترین مکان از نظر مردم عنوان شده اند،امروزه  اکثر قرارهای دوستانه یا کاری، جشن تولد ها و ساگردها و یا حتی استراحت های کوتاه بین مسیرهای طولانی در کافه ها انجام می گیرد.

در ایران با پیشرفت فرهنگ کافی شاپ،مدیران کافی شاپ ها برای جذب بیشتر مشتری و برندینگ خود از یونیفرم ها در رنگ های مختلف، متناسب با محیط کار خود استفاده می کنند.

سفارش انواع یونیفرم کافی شاپ را در مجموعه تولیدی لباس کار امین دوخت ”تجربه کنید.این مجموعه با بهره گیری از  مشاوران باتجربه سعی دارد بهترین مشاوره در سفارش انواع یونیفرم ها را به شما بدهد.شهر تهران در دو دهه اخیر یکی از محبوب ترین و جذاب ترین کسب و کارها در زمینه کافه ها است.

ضرورت استفاده از یونیفرم در کافی شاپ ها:

همانطور که در یک سازمان دولتی و خصوصی افراد از لباس فرم مخصوص آن سازمان استفاده می کنند؛ در هتل، رستوران، کافی شاپ به همین میزان پوشیدن یونیفرم کافی شاپ فرم مخصوص و هماهنگ بسیار قابل توجه است.

برای مثال لباس کار آشپز به چند دسته تقسیم می شود که هر کدام از این لباس ها کارایی خاص خودشان را دارند. لباس کار کافی شاپی و آشپزی به چند دسته تقسیم می شود و هر کدوم کارایی خاص خودش را دارد.

 

یونیفرم کافی شاپ

 

انواع لباس فرم  در طرح های سنتی، مدرن و طرح دار برای انواع کافی شاپ های داخل شهر استفاده می شود.

پوشیدن این لباس فرم ها برای نیرو هایی که در کافی شاپ مشغول به کار می باشند و باعث می شود تا زیبایی خاصی را به فضا ببخشد.

یونیفرم کافی شاپ

تاثیر لباس بر مشتریان کافی شاپ

توجه داشته باشید که مشتریان به تمیزی و نوع لباسی که پرسنل استفاده می نمایند، دقت خواهند کرد؛ بنابراین این لباس باید به صورت مرتب شسته و اتو زده و با ظاهر زیبا و رنگ مناسب با محیط کافی شاپ طراحی شده باشد.

توجه کنید که صرفا فقط داشتن یک لباس خوب برای نیروی کار کافی نمی باشد، بلکه شما باید قبل از استخدام پرسنل، قوانین و مقرراتی را تعیین کرده و از آن ها بخواهید که در کارشان این موارد را رعایت کنند؛ برای مثال در این مقررات باید مشخص شود نظافت و بهداشت فردی پرسنل به چه صورت باشد و در کارشان چه مواردی را باید رعایت کنند.

استفاده از پوشش های مناسب برای نیروی کار رستوران ضروری است، به گونه ای که پوشش خانم ها نسبت به آقایان باید دارای تفاوت هایی باشد.

یونیفرم کافی شاپ

انواع لباس فرم در کافی شاپ ها :

لباس سرپیشخدمت:

سر پیشخدمت یا کاپیتان معمولا مدیریت نیروی‌های خدمتکار و مدیریت کلی خدمات را بر عهده دارد و یا مسئول چندین خدمتکار در بخشی از رستوران است.

 لباس پیشخدمت:

مسئول سفارش گیری از مشتریان، آشنایی به منو، پیشنهاد دادن غذا به مشتریان، تعامل با خدمه آشپزخانه، آماده‌کردن صورت حساب و دریافت وجه هستند.

 لباس سر آشپز:

ارشد‌ترین عضو در میان کارکنان آشپزخانه که تصمیم‌های اصلی را می‌گیرد، مانند: استخدام و اخراج ، نظارت بر خدمه آشپزخانه ،تهیه منوهای غذایی و پیشنهادی، سفارش مواد اولیه، تخمین هزینه‌ها و … .

 باریستا ( کافی من ):

پیشبند ( اپرون )بسته به جنس استفاده مختلف دارد. باریستا (کافی من ) فردی که متصدی بار است و مسئول
تهیه تمامی‌نوشیدنی‌ها می باشد.

 

یونیفرم کافی شاپ

کارگاه تولید انواع یونیفرم با بهترین کیفیت در تهران

کارگاه تولیدی ما در تهران  تلاش می کند تمام محصولات خود را با بهترین کیفیت دوخته و نوع پارچه و مناسب ترین طرح را برای مشتریان خود تامین کند وبا در اختیار داشتن پرسنل حرفه ایی انواع یونیفرم را تولید کنند.

مجموعه تولیدی لباس کار امین دوخت بهترین تولیدکننده پوشاک،یونیفرم های موردنیاز برای پرسنل شما در کافی شاپ ها با جدیدترین و بروزترین طرح های روز دنیا،تولید میکند. ما طبق سلیقه مشتری از بهترین پارچه ها برای تولید یونیفرم به کار می بریم.

امروزه افراد سودجو از اعتماد مشتریان سواستفاده میکنند و بازار پخش پوشاک رستورانی را بهم ریخته اند. برند ما دارای چند سال سابقه و اعتبار در بین همکاران خود در این زمینه می باشد.

یونیفرم کافی شاپ

چنانچه تمایلی به خریداری یونیفرم های ما دارید، می توانید با ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.