بلاگ آموزشی

خرید لباس کار جوشکاری با کیفیت بالا

لباس کار جوشکاری:جوشکاران در معرض خطراتی مانند : گرما، جرقه، اشعه ماوراء بنفش، شعله و … قرار می گیرند. برای حفاظت از آن ها در برابر این خطرها استفاده از لباس کار جوشکاری مناسب امری ضروری است.

لباس کار جوشکاری

لباس کار جوشکاری مناسب

همان طور که گفتیم کسانی که در کار جوشکاری مشغول هستند، استفاده از لباس کار جوشکاری برای آن ها امری ضروری است که می تواند آن ها را در شرایطی ایمن نگه دارد لباس جوشکاری می تواند یکسره و یا دو تکه ( کاپشن شلوار) باشد که باید تمام بدن فرد را پوشش دهد. برای ایمنی افراد از لباسکار جوشکاری استفاده می شود تا از آسیب رسیدن به آن ها جلوگیری کنند. بهترین مواد برای استفاده در لباس جوشکاری جین، پنبه، چرم، پشم می باشد و بدترین مواد برای لباس جوشکاری مواد مصنوعی است زیرا لباس هایی که در آن مواد مصنوعی به کار رفته باشد در گرمای شدید ذوب شده و باعث سوختگی پوست  می شوند اما لباس های پنبه ای این گونه نیستند. هرچقدر الیاف به کار رفته در پارچه لباس با کیفیت تر باشد تبادل حرارتی آن بهتر خواهد بود.

لباس کار جوشکاری

لباس کار یکسره جوشکاری

لباس کار یکسره جوشکاری یکی از پرطرفدارترین لباس های کار یکسره می باشد،و به دلیل سهولت و آزادی عمل بیشتر در استفاده و تعویض آن نسبت به سایر لباس ها بهتر است. در طراحی لباس کار یکسره جوشکاریدر تولیدی امین دوخت از دو جیب در قسمت سینه ی لباس، دوخته دوسوزنه و زیپ استخوانی استفاده شده است. همچنین جنس لباس کار جوشکاری از پارچه ی کتان و قرمز رنگ است.پارچه ی کتان بکار رفته در این لباس، تضمین کننده ی سبکی، راحتی، تبادل حرارتی آسان و متناسب با استاندار های جوشکاری است. ضمن اینکه یک لباس کار باید محافظ انسان در برابر خطرات احتمالی باشد.

لباس کار جوشکاری

مشخصات فنی لباس کار یکسره جوشکاری:

جنس پارچه: کتان پنبه ای

رنگ بندی: قرمز

سایز بندی: L،XL ،XXL

مناسب برای: آقایان

نوع: یکسره آرگون

وزن محصول: ۶۰۰ گرم

لباس کار جوشکاری

لباس کار دوتیکه جوشکاری

لباس کار جوشکاری دو تیکه شامل شلوار و کاپشن ایمنی است که جدا بوده و این قابلیت را دارد که تمام قسمت های بدن فرد را پوشش داده و از آسیب های احتمالی وارده به بدن افراد جلوگیری نماید.لباس کار ایمنی دارای منافذ بسیار ریز مهندسی شده روی لباس کار است؛ که در تهویه هوای درون لباس کار نقش بسزایی دارد. همچنین باعث متعادل نگه داشتن هوای درون لباس کار شده و مانع از عرق کردن فرد هنگام استفاده از لباس کار دو تیکه جوشکاری می شود.در لباس کار دو تیکه جوشکاری مردانه از دوخت دوسوزنه استفاده می شود که ایمنی و مقاومت لباس کار دو تیکه جوشکاری را در برابر اجسام و تجهیزات کاری، بالا برده و باعث افزایش طول عمر محصول نام برده می شود.

لباس کار جوشکاری

 ویژگی لباس کار دو تیکه جوشکاری

لباس کار جوشکاری دو تیکه در گروه لوازم ایمنی قرار دارد و از جمله تجهیزات ایمنی لازم در محیط کاری است که می تواند ایمنی وسلامت افراد را براساس نیاز آن ها در حین انجام کار تضمین نماید.لباس کار جوشکاری از جنس پارچه تمام نخ بوده و بسیار ضخیم می باشد به همین دلیل در کارگاه های جوشکاری که افراد در برابر مواد آتش زا قرار می گیرند کاربرد بسیار گسترده ای داشته و می تواند از تنه و بدن فرد محافظت کرده و مانع از سوختن لباس کار و به طبع آن مانع از سوختن بدن افراد شود.لباس کار جوشکاری دو تیکه دارای تاییدیه از وزارت کار می باشد و طبق آزمایشات ارگونومی ساخته می شود که درکارکردن طولانی مدت باعث راحتی فرد می شود.

لباس کار جوشکاری

گروه تولیدی امین دوخت می تواند لباسکار را با ویژگی های زیر تولید کند:

  • تولید لباس کار کار با چاپ آرم، برند و یا لوگوی شرکت
  • سفارش دوخت و انتخاب رنگ طبق سلیقه مشتریان
  • تغییر مدل

برای سفارش انواع لباس کار  تبلیغاتی، لباس کار کارگری و تیشرت هایی که برای جوشکاری هستند را می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و آن ها را تهیه کنید.

لباس کار جوشکاری

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.