بلاگ آموزشی

خرید عمده جلیقه شبرنگ دار مرغوب در تهران

خرید عمده جلیقه: در بسیاری از شغل ها افراد به دلیل جلوگیری از آسیب های فیزیکی، شیمیایی و محیطی افراد مجبور به استفاده از لباس های محافظتی می باشند. این لباس ها علاوه بر عملکرد محافظتی می بایست حداقل محدودیت های فیزیولوژیک، روانی و ارگونومیک را بر بدن اعمال کنند.

خرید عمده جلیقه

نبود دید مناسب و کافی در شب باعث به وجود آمدن حوادث گوناگونی خواهد شد. کسانی هم که مجبور به کار در هنگام شب یا محیط‌ هایی با نور کم می باشند، در معرض این حوادث قرار دارند. پوشیدن لباس یا جلیقه‌ ای که موجب جلب‌ توجه بیشتر شود، کمک بسیار زیادی در ایمنی بیشتر و جلوگیری از حادثه می‌کند.

لباس های با قابلیت دید بالا

این دسته از جلیقه ها به منظور پیشگیری از حوادث ناشی از ضربه و برخورد و به صورت ژاکت، بلوز شلوار با توجه به نوع محل کاربرد، به رنگ های براق و از جنس های مختلف ساخته شده و امکان رویت فرد را در شرایط مختلف آب و هوایی و ساعات مختلف شبانه روز فراهم می کنند. در انتخاب این نوع از لباس کار علاوه بر ارزیابی ریسک های ضربه و برخورد، لازم می باشد مواردی نظیر شرایط کاری گرم یا سرد، وضعیت هوا (آفتاب، مه، باران، برف و … ) و روشنایی نیز مورد توجه قرار گیرد برای مثال رانندگان لیفتراک و جرثقیل، کارگران حاشیه جاده و خطوط لوله و نیز کارکنانی که مسئول واکنش در شرایط اضطراری می باشند، از جمله کسانی می باشند که به این نوع از لباس کار نیاز دارند.

خصوصیات جلیقه شبرنگ دار

نحوه دوخت این لباس سبب تعریق کمتر کاربر می شود. نوار شبرنگی که روی این لباس دوخته‌ می شود، موجب منعکس کردن نور و دیده شدن بهتر افراد می‌ شود. با کمترین هزینه‌ی ممکن می‌توانید این لباس را تهیه و در موارد مختلفی از آن استفاده کنید. علاوه بر کاربرد این جلیقه شبرنگ دار در مشاغلی چون کارکنان شهرداری، نیروهای امدادی و انتظامی و کارگران پروژه‌های عمرانی، برای رفع نقص فنی خودرو در شب یا اماکنی با نور کم هم می‌ توانید از این لباس استفاده کنید.

اورکت شبرنگ دار

اورکت عملیاتی شبرنگ دار یا کاپشن شبرنگ دار فسفری با استفاده از پارچه ضد آب کره ای و با دوخت با کیفیت تولید می شود. اورکت شبرنگ دار نیز مانند جلیقه شبرنگ دار برای استفاده در کلیه مشاغل از جمله نیرو های امدادی، کارگران پروژه های عمرانی و نیروی انتظامی و در شب و یا اماکنی که نور کم است قابل استفاده می باشد. این اورکت به علت داشتن شبرنگ روی آن سبب دید بهتر کاربران در شب خواهد شد. این اورکت ها در عملیات شب بسیار مناسب می باشد.

 

خرید عمده جلیقه

نکات مهم در خرید جلیقه شبرنگ دار

خریداران جلیقه ایمنی می بایست در زمان خرید به نوارهای شبرنگی که بر روی آن تعبیه شده است دقت کافی داشته باشند. نوارهای شبرنگ الزاما باید بر روی جلیقه ایمنی وجود داشته باشند تا بتوانند در شب و در شرایطی که  میزان نور به طور قابل توجهی کاهش یافته است نقش هشدار دهنده خود را به درستی ایفا کنند. برای خرید جلیقه ایمنی به نوع فعالیت خود و یا کارکنان دقت داشته باشید و جلیقه ای را خریداری نمایید که متناسب با نیاز شما باشد.

جلیقه های شبرنگ دار از جیب هایی بر روی برخوردار می باشند که این جیب ها میتوانند محل خوبی برای قرار گیری ابزار بر روی خود باشند. ابزارهای زیادی میتواند برای انجام کار مورد استفاده قرار بگیرند که میتوان آن ها را در داخل جیب ها و اتصالات قرار داد.

خرید عمده جلیقه شبرنگ دار در تهران

خرید عمده جلیقه: همان طور که گفته شد یکی از تجهیزاتی که در هنگام شب کاربرد بسیار زیادی دارد جلیقه ایمنی می باشد. جلیقه ایمنی برای پرسنلی که قصد فعالیت در هنگام شب را دارند یکی از تجهیزات ایمنی ضروری محسوب میشود. خریدارن محترم در تهران نیز می توانند برای خرید عمده جلیقه شبرنگ دار و انواع جلیقه ایمنی با ما تماس بگیرند. سفارشات شما در بسته بندی های شیک و در کمترین زمان ممکن به دست شما خواهد رسید.

خرید عمده جلیقه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.