بلاگ آموزشی

خرید اینترنتی البسه آشپزی کافی شاپ با طرح و مدل های متنوع

خرید اینترنتی البسه آشپزی: همانطور که می دانید پرسنل هتل، کافی شاپ، و رستوران شما افرادی می باشند که می توانند کسب و کار شما را به سود دهی و یا ورشکستگی سوق دهند. یکی از اساسی ترین مولفه های پرسنل شما طرز لباس پوشیدن آن ها خواهد بود. به شکل کلی هنگامی که یک مشتری جدید به به مغازه شما می آید، اول از همه به ظاهر و دکوراسیون محیط کافی شاپ و لباس پرسنل آن دقت خواهد کرد.

خرید اینترنتی البسه آشپزی

در صورتی که همزمان انتظار چشیدن طعمی خوشمزه و متفاوت از منوی شما را دارد. اگر هتل، رستوران و کافی شاپ شما نوشیدنی ‌ها و غذاهای با کیفیت و ظاهر خوبی داشته باشد، اما به نوع پوشش کارکنان و یکدست بودن آنها توجهی نکرده باشید مشتریان زیادی را از دست خواهید داد.

البسه آشپزی کافی شاپ با طرح و مدل های متنوع

توجه کنید که مشتریان به تمیزی و نوع لباسی که کارکنان از آن بهره گیری می کنند، دقت خواهند نمود؛ به همین علت البسه آشپزی کافی شاپ می بایست به صورت مرتب شسته و اتو زده و با ظاهر زیبا و رنگ مناسب با محیط کافی شاپ طراحی شده باشد. دقت کنید که صرفا فقط داشتن یک لباس شیک برای کارکنان کافی نخواهد بود، بلکه شما می بایست قبل از استخدام پرسنل خود، قوانین و مقرراتی را تعیین نموده و از آن ها بخواهید که در کارشان این موارد را رعایت نمایند.

انواع لباس فرم کافی شاپ :

  • لباس سرپیشخدمت
  •  لباس پیشخدمت
  •  لباس آشپز
  •  لباس سر آشپز
  •  پیشبند (اپرون)
  •  باریستا ( کافی من )
  • و…
خرید اینترنتی البسه آشپزی

فروش اینترنتی البسه آشپزی کافی شاپ با طرح و مدل های متنوع

انواع البسه آشپزی کافی شاپ با طرح و مدل های متنوع برای انواع کافی شاپ های سراسر کشور بهره گیری می شود. پوشیدن این لباس های آشپزی برای نیرو هایی که در آشپزخانه کافی شاپ مشغول به کار هستند سبب می شود تا زیبایی خاصی را به فضا ببخشد.

آیا در کافی شاپ ها علاوه بر گارسون ها سایر افراد و نیروی استفاده شده در کافی شاپ ملزم پوشیدن لباس های کاری خود هستند؟ بله، در کافی شاپ ها بجز گارسون ها باید صندوق دار، قهوه زن، ظرف شور و سایر اعضا نیز از لباس های آشپزی یکدستی بهره گیری نمایند و لباس آشپزی فقط مختص به گارسون ها نمی باشد. پوشیدن این لباس های آشپزی قاعدتا خاصیت های فراوانی نیز دارد، که در مورد آن شرح می دهیم.

اهمیت استفاده از البسه آشپزی کافی شاپ در جذب مشتری

خرید اینترنتی البسه آشپزی: یکی از موارد بسیار اساسی که زمان مراجعه ی مشتری به یک کافی شاپ توجه او را جلب می ‌نماید، پوشش و لباس آشپزی کافی شاپ، پرسنل و ویتر و باریستاها خواهد بود. شاید بهره گیری از البسه آشپزی کافی شاپ های یکسان برای تمام پرسنل قدیمی و غیر جذاب به نظر برسد ولی همچنان از دیدگاه مشتری نشان دهنده نظم و هماهنگی خواهد بود. هنگامی که مخاطب به یک کافه مراجعه می کند، اولین چیزی که جلب توجه می‌کند ظاهر آن کافی شاپ می باشد.

هماهنگی لباس های آشپزی کافی شاپ پرسنل نشانه نظم و توجه به ریزترین نکات توسط مدیریت می باشد. تهیه یک لباس آشپزی کافی شاپ مناسب و یکسان برای نیرو ها موجب می ‌شود که افراد از لحاظ ظاهری هماهنگی بیشتری داشته باشند و یک نظم بیشتر در کار ایجاد شود. و ما باید با توجه به نوع کافی شاپ و خدماتی که ارائه می‌دهیم پوشش پرسنل خودمان را انتخاب کنیم.

خرید اینترنتی البسه آشپزی

نمایندگی عمده البسه آشپزی کافی شاپ با طرح و مدل های متنوع

نمایندگی عمده البسه آشپزی کافی شاپ با ارائه بهترین دوخت های روز و با کیفیت ترین بسته بندی ها برای جلوگیری از نفوذ میکروب در زمان حمل به دست مشتریان و رسیدگی به موقع به طوری که در اسرع زمان تعیین شده محصول به دست مشتری خواهد رسید. البسه آشپزی مهم ترین ویژگی برای یک کافی شاپ لوکس و منظم خواهد بود.

با رعایت موازین بهداشتی و صداقت با مشتری تمامی کار ها به عالی ترین شیوه ممکن پیش می رود. چرا که تولیدی ما تابع تمام قوانین جمهوری اسلامی است و خیانت به اعتماد مشتری ها را یک خیانت به امانت بزرگ می شمارد و بزرگ ترین عامل ورشکستگی و نزول اقتصادی. لباس آشپزی از انواع مختلفی برخوردار می باشد که روپوش ها بیش ترین درصد از آن را به خود اختصاص داده اند.

خرید اینترنتی البسه آشپزی کافی شاپ با طرح و مدل های متنوع

خرید اینترنتی البسه آشپزی: اگر به دنبال پایین ترین قیمت ها جهت خرید محصولاتی شیک می باشید با کارشناشان فروش تولیدی امین دوخت مراجعه نمایید تا با نازل ترین قیمت های روز مواجه شوید. انواع البسه آشپزی کافی شاپ با طرح و مدل های متنوع از پارچه های موجود در بازار تولید می شود که قطعا شرکت های گوناگونی در کشور وجود دارند که این نوع از لباس فرم را تولید می کنند و به بازار عرضه می نمایند.

بعضی از کافی شاپ ها نیز به خواست خود اقدام به سفارش دادن آن در تولیدی های کوچک و بزرگ می نمایند تا بر اساس خواسته آنان لباس دوخته شود. بهترین کیفیت محصولات را از ما بخواهید. جهت خرید اینترنتی البسه آشپزی کافی شاپ با طرح و مدل های متنوع با ما تماس بگیرید.

خرید اینترنتی البسه آشپزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.