بلاگ آموزشی

تولید عمده انواع روپوش کارگاهی

تولید عمده انواع روپوش: روپوش هایی که در کارگاه ها مورد استفاده قرار میگیرند به صورتی طراحی می شوند که کاملا مناسب استفاده در محیط های صنعتی و کارگاهی باشند. روپوش کارگاهی نوعی از روپوش های بلندی می باشند که میتواند از از زیر گردن تا بخشی از پا که نسبت به نوع روپوش ممکن است تا زانوها امتداد یابد را محافظت کند.

تولید عمده انواع روپوش

در تولید روپوش کارگاهی از پارچه هایی مورد استفاده قرار می گیرد که میتواند در مقابل عوامل مختلف مانند حرارت، اشیا نوک تیز و نیز حلال ها مقاومت خوبی را از خود نشان دهد. طراحی روپوش کارگاهی نسبت به زنانه و مردانه بودن آن متفاوت می باشد. البته نسبت به فعالیتی که در کارگاه انجام میشود نیز روپوش های متفاوتی وجود دارد. مثلا روپوش کارگاهی که در کارگاه آهنگری مورد استفاده قرار میگیرد با روپوش های نجاری متفاوت خواهد بود.

آیا می دانید روپوش کار چیست ؟

روپوش ها لباس فرمی می باشند که کارگران یا کارکنان مراکز تولیدی و صنعتی می بایست آن را بپوشند چون که نقش حفاظتی و ایمنی در حین کار دارد و نقش نظم و اراسنگی در محیط کار را دارد و طرح و رنگ آن سلیقه ایی می باشد و اگر از اسم و لوگو کسب و کار هم استفاده شود جنبه تبلیغاتی هم دارد.

روپوش کار یکی از زیر شاخه ها ی لباس کار است با همان مزایا فقط نوع استفاده آن با توجه به نوع شغلی که استفاده می شود آن را از سایر مدل ها متمایز می کند. بیشتر در مراکزی مورد استفاده قرار می گیرد که فعالیت های بدنی سنگین ندارند.

تولید عمده انواع روپوش

جنس روپوش های کارگاهی

جنس پارچه هایی که در تهیه ی انواع روپوش کارگاهی و لباس های کارگاهی مورد استفاده قرار می گیرند با توجه به محیط و شرایط کار در نظر گرفته می شوند. هر محیطی یک نوع لباس مخصوص به خود را تقاضا می کند. در محیط های کارگاهی که خطر آتش سوزی بسیار بالا می باشد می بایست جنس پارچه هایی که بکار می رود حتما ۹۰% از پنبه تولید شده باشد. زیرا پنبه خاصیت خود خاموش شونده دارد و از حریق و آتش گرفتن فرد در حین حادثه جلوگیری می نماید.

ویژگی روپوش کارگاهی مناسب:

  • جنس لباس بر طبق استاندارد ها تولید شود.
  • طرح و رنگ لباس کارگاهی دارا اهمیت زیادی می باشد.
  • دوخت حرفه ای و مناسب داشته باشد.
  • ایمنی فرد را تا حد زیادی تضمین کند.
  • پارچه ای که در دوخت این گونه لباس ها بکار رفته بسیار با کیفیت باشد.
  • از رنگ های ثابت برای حک آرم روی روپوش استفاده گردد.
  • جنس پارچه ای که استفاده می گردد طوری باشد که بعد ازشستشو آب نرود.
  • روپوش ها دارای سایز بندی مختلفی باشند.
  • مناسب تمام سنین تولید شود.
تولید عمده انواع روپوش

تولید عمده انواع روپوش کارگاهی

همان طورکه گفته شد روپوش کارگاهی همانطور که از اسم آن ها معلوم است مخصوص محیط های کارگاهی می باشد و همواره برای افرادی که دارای کارگاه های کوچک و بزرگی می باشند بسیار حائز اهمیت خواهد بود. در هر مکانی که افراد مشغول به کار می باشند باید متناسب با آن محیط لباس مناسبی را تهیه کرده و بپوشند. تولیدی امین دوخت انواع روپوش های کارگاهی را با استفاده از بهترین پارچه های موجود در بازار و با بالاترین کیفیت به صورت عمده تولید می کند.

خرید عمده روپوش کارگاهی      

تولید عمده انواع روپوش: برای خرید روپوش کارگاهی با فروشگاه امین دوخت از جمله عرضه کنندکان تجیهزات ایمنی به سراسر کشور تماس حاصل فرمایید. فروشگاه ما از ابتدای فعالیت خود سعی داشته تا محصولات خود را از بهترین برندها و همچنین متناسب با نیاز کارگاه ها و صنایع تولید کرده و به مشتری عرضه کند. با خرید روپوش کارگاهی از این فروشگاه در هزینه های خود نیز صرفه جویی زیادی می کنید زیرا این فروشگاه قیمت ها را تا حد زیادی برای مشتریان که به صورت عمده خریداری نمایند کاهش خواهد داد.

تولید عمده انواع روپوش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.