بلاگ آموزشی

قیمت کاپشن کار | حراجی لوازم کار در کشور

قیمت کاپشن کار | حراجی لوازم کار در کشور

بعضی از مشاغل و فعالیت ها علی الخصوص کارخانجات صنعتی و مکانیکی، آتش نشانی ها و غیره به دلیل وجود خطرهای بسیار زیادی که در حین کار مدیران، کارمندان و کارگران را تهدید می کند موظف به استفاده از لباس کار می باشند. لباس های کار را می توان به کاپشن کار ، شلوار کار، کفش کار و لباس کار دوبنده  تقسیم کرد که بر اساس سمت افراد نوع و رنگ آن مشخص می شود.

لباس های کار که از نوع و جنس و مقاوم بودن پارچه و دوخت متفاوت و مجزا هستند و از انواع آن لباس کار کاترپیلار، لباس کار سبلان، لباس کار بوفالو ، لباس کار دوبنده کتان و … نام برد که هر کدام بر اساس نوع نیاز و نوع کاربرد کارآیی  و قیمت های متفاوتی دارند.

مثلا قیمت کاپشن کار یا شلوار کار براساس نوع پارچه و الیاف به کار رفته در پارچه و مقاوم بودن و ایمن بودن متفاوت است. هر چه میزان مصرف الیاف شیمیایی در لباس کار کمتر باشد میزان ایمن بودن آن بیشتر است.

حراجی کاشپن کار در سراسر کشور

قیمت کاپشن کار بر اساس قیمت های موجود در بازار و نوسانات همیشه به روز رسانی می شوند و گاهی مواقع برای رفاه حال مشتریان لباس های کار ، کاپشن کار، لباس کار مدیریتی و … با توجه به تغییرات فصلی و کمتر استفاده شدن کاپشن در فصول گرم و جایگزینی آن با لباس کار های دوبنده و بلوز و شلوار  و … حراج لباس کار را در سایت های معتبر و فروش های آنلاین شاهد هستیم و می توانید در حراج، کاپشن های کار را به نصف قیمت خریداری کنید.

لیست قیمت کاپشن کار در کشور

قیمت ها به دلیل نوسانات بازار به روز رسانی می شوند و با توجه به بالا و پایین شدن قیمت الیاف به کار رفته در محصولات و نوع الیاف ( نخی، پنبه ای، پلی استر، فلامنت) تولیدی ها هم برای پایین نیاوردن کیفیت کالاهای خود قیمت ها را تغییر می دهند. که اصولا نرخ لباس های کار بر اساس نوع پارچه و کیفیت کارآیی لباس و تیراژ سفارش داده شده متغیر است  و از کمتر از صد هزار تومان تا چند میلیون تومان قمیت گذاشته می شود.

نمایندگی پخش لباس کار در سراسر ایران

به منظور رفاه حال مشتریان و رضایت مشتریان از محصولات،  نمایندگی های بسیاری در سراسر ایران به منظور رسیدگی بهتر و کیفیت و تنوع بیشتر برای مشتریان در پخش لباس کار فعالیت می کنند که می توان مرکز فروش لباس آشپزی در تهران که تولید و عرضه لباس های آشپزی و نانوایی و فست فود و … را بر عهده دارد نام برد.

همچنین نمایندگی پخش لباس کار در مدل های مختلف متناسب با شغل های مختلف در سایت های اینترنتی مشاهده می شود و مشتریان می توانند براحتی آن را به صورت خرید آنلاین داشته باشند.

کارخانجات تولید کاپشن کار

اصولا لباس های کار در فرم های کاپشن و شلوار، بلوز و شلوار، لباس کار دوبنده و یکسره(بیلرسوت) تولید می شود. هر چه از مواد شیمیایی کمتری در تولید پارچه به کار رفته باشد تبادل حرارتی آن کمتر و ایمن تر است. و کارخانجات بر اساس توجه به شرایط اقلیمی محل کار و تعریف سازمانی، جنس پارچه و میزان مواد شیمیایی و طبیعی مصرفی در آن را انتخاب می کنند.

تهیه کاپشن کار در رنگ های مختلف

طرح و رنگ کاپشن کار بر اساس نوع سمت و کار در واحدهای مختلف به منظور شناسایی و کنترل های لازم متفاوت است. و به طور مثال سرپرست و کارکنان ایمنی کاپشنی به رنگ زمینه آبی  و زیپ و سر آستین زرد و آتش نشان ها کاپشن قرمز و پیراهن به رنگ سفید به تن می کنند.

و علایم لباس براساس استانداردها :

  • محل نصب آرم، روی جیب سمت چپ بالای لباس کار می باشد.
  • اصولا چاپ آرم در اندازه بزرگ تر پشت لباس چاپ یا گلدوزی یا پرس می شود.
  • رنگ زمینه آرم برای مشخص بودن واحد های مختلف باید متفاوت باشد.

تهیه کاپشن کار در رنگ های مختلف به دو صورت انجام می گیرد:

  • ارتباط باتولیدی لباس کار  و سفارش طبق نیاز و سلیقه خود (مناسب برای خریدهای عمده و تعدادی)
  • فروشگاه های موجود در هر شهر و برقراری تماس با مرکز فروش( مناسب برای خریدهای تکی)
  • فروشگاه های اینترنتی و خرید آنلاین در کمترین زمان و مطمئن ترین روش( مناسب برای خریدهای تکی)

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.