بلاگ آموزشی

قیمت لباس ضد آب پانچو کوهنوردی بدون دوخت در ایران

قیمت لباس ضد آب پانچو کوهنوردی: یکی از موضوع های الزامی و اساسی در تجهیزات کوهنوردی، لباس کوهنوردی مناسب می باشد. پوشاک کوهنوردی به علت سرعت در تغییر شرایط جوی یا شرایط بدنی، می بایست قابلیت سرعت عمل و انعطاف پذیری لازم را داشته باشد. البته منظور از انعطاف، تغییر پذیری با شرایط کوهنورد می باشد، نه نرمی و لطافت پوشش! به دلیل تغییرات در شرایط فیزیکی، نمی ‏توان از لباس ‏های تک‏لایه ضخیم و مرغوب استفاده نمود، چرا که بطور مثال در ابتدای حرکت، بدن سرد است، اما پس از ۱۵ دقیقه، میزان سوخت و ساز بدن به شدت بالا می‏ رود و کوهنورد نیاز به کم کردن پوشاک در حین حرکت دارد.

قیمت لباس ضد آب پانچو کوهنوردی

ولی اگر شما یک لایه ضخیم به تن داشته باشید، نمی‏توانید در آن تغییراتی ایجاد کنید. پس یکی از نکات اصلی در پوشاک کوهنوردی لایه لایه بودن یا پوشش چند لایه می باشد. این شکل پوشش به شما امکان می‏دهد که به هر میزان توانایی تغییر در پوشاک خود را داشته باشید.

لباس ضد آب پانچو کوهنوردی

اگر از آن دسته افرادی می باشد که عاشق طبیعت گردی و کوهنوردی در هر شرایط آب و هوایی هستید و ترجیح می دهید بجای ماندن در خانه و تماشای ریزش نزولات آسمانی در زیر بارش آنان قدم بزنید، ما به شما توصیه می کنیم حتما به دنبال خرید لباس ضد آب پانچو کوهنوردی مناسب جهت گشت و گذار دلچسبتان در فضاهای باز خصوصا در فصول بهار و پاییز باشید تا از خیس شدن لباس های خود و به دنبال آن مشکلات دیگری که بوجود می آید، جلوگیری بعمل آورید.

همان طور که گفته شد یکی از ملزومات کوهنوردی در حوزه ی پوشاک کوهنوردی کاپشن و بارانی است. در کوه و طبیعت این پوشش مناسب می باشد که شما را از سرما و باد و باران نگه میدارد تا شما علیرغم شرایط جوی نامناسب به سفر یا صعود خود ادامه دهید. در این بخش لباس کوهنوردی، لباس ضد آب پانچو کوهنوردی موجود در امین دوخت را به شما ارائه میکنیم کا از جنس pvc می باشند و بدون دوخت و چپرش شده با فرکانس بالا که کاملا ضد آب می باشند. در صورت داشتن سوال یا درخواست همکاری با ما تماس بگیرید.

قیمت لباس ضد آب پانچو کوهنوردی

اهمیت استفاده از پانچو کوهنوردی

قیمت لباس ضد آب پانچو کوهنوردی: بارش باران جهت طبیعت گردی که وسایل مناسب برای محافظت خود در مقابل آن را نداشته باشد تجربه خوشایندی نخواهد بود. زمانی که در شهر و بیرون از منزل می باشد محافظت در برابر خیس شدن بسیار اهمیت دارد. پانچو با کیفیت به طور کلی مثل کاوری می باشد که در مقابل بارش از شما محافظت میکند.

اگر از جمله افرادی هستید که در شرایط مختلف آب و هوایی به ورزش های بالا و یا فعالیت های مشابه می پردازید، همراه داشتن یک پانچوی مطمئن نیازی ضروری برای شماست. همراه داشتن پانچو این امکان را برای شما فراهم می سازذ تا به فعالیت خود ادامه دهید. همچنین، شما و نیز کوله پشتی و سایر لباس هایتان خیس نخواهند شد.

چند نکته مهم در زمان خرید پانچو کوهنوردی:

رنگ پانچو کوهنوردی

با اینکه همگان فکر می کنند انتخاب رنگ یک پانچو کاملا دلبخواهی بوده و تنها بسته به سلیقه طبیعت گرد ها و یا کوهنوردان دارد، می بایست بگوییم اصلا اینطور نیست و بهتر می باشد اگر هدف شما گشت و گذار و سافاری در اقلیم حیات وحش است، از رنگ هایی استفاده نمایید که مانع از تحریک کردن حیوانات شود.

قیمت لباس ضد آب پانچو کوهنوردی

قابلیت شستشو  پانچو کوهنوردی

قیمت لباس ضد آب پانچو کوهنوردی: نکته اصلی دیگری که در پروسه انتخاب و خرید پانچو کوهنوردی بهتر می باشد به آن دقت داشته باشید، یکبار مصرف نبودن محصول مورد نظر شما و برخورداری از قابلیت شستشو و بهره گیری چندین باره می باشد که توصیه می کنیم چنانچه یک طبیعت گرد حرفه ای می باشید؛ حتما به این موضوع توجه لازم را داشته باشید.

قیمت لباس ضد آب پانچو کوهنوردی بدون دوخت در ایران

قیمت لباس ضد آب پانچو کوهنوردی: خوشبختانه قیمت لباس ضد آب پانچو کوهنوردی در بازار داخلی کشور مان خیلی زیاد نمی باشد و هر طبیعت گرد و کوهنوردی می تواند بسته به نیاز خود تعدادی از این مدل پوشش های ضدآب را خریداری نماید؛ اما مراتب نکته اساسی در خرید یک پانچوی کوهنوردی این می باشد که محصول مورد نظرتان در عین حال که از جنس و ضخامت مناسبی برخوردار است، دارای وزن و حجم کمتری نیز باشد و تا حمل و جا به جایی آن برای شما آسان شود. جهت اطلاع از قیمت لباس ضد آب پانچو کوهنوردی بدون دوخت و خرید این محصول با شماره های زید تماس حاصل فرمایید.

قیمت لباس ضد آب پانچو کوهنوردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.