بلاگ آموزشی

فروش لباس کار دوبنده با بهترین کیفیت و قیمت مناسب

فروش لباس کار دوبنده: با توجه به محدودیت ها و ماهیت کارها در محیط های متفاوت، هر نوع لباس کاری را نمی شود در همه محیط ها استفاده نمود. چنانچه در حین انجام کار وجود آستین لباس می تواند برای شما مزاحمت ایجاد کند و مجبور به بالا زدن آستین خود هستید، لباس کار دوبنده می تواند بهترین گزینه و انتخاب برای شما باشد.

فروش لباس کار دوبنده

این نوع لباس کار از نوع لباس کار یکسره است با حذف آستین، انعطاف پذیری بیشتری را به استفاده کنندگان این نوع لباس کار ارائه می دهد. از این رو لباس کار دوبنده، با حذف بخش هایی از لباس مثل سرشانه و آستین باعث شده است به آسانی بتوانید اقدام به پوشیدن و درآوردن لباس نمایید. این نوع لباس کار برای افراد در محیط های ساختمانی، کارگاهی و ساختمانی بسیار مناسب می باشد.

لباس کار دوبنده چیست؟

در حال حاضر لباس های کاری تحت عنوان لباس های کار دوبنده، توسط شرکت های تولید کننده لباس کار تهیه و تولید شده و به بازار ارائه شده اند. این لباس ها تنوع بسیار داشته و برای مشاغل مختلفی کاربرد یافته اند. لباس کار دوبنده کتان، یکی از معمول ترین و پر کاربرد ترین این لباس های کار دربین مشاغل مختلف است.

فروش لباس کار دوبنده

جنس کتان به عبت استحکام بالایی که دارد در مقابل پارگی در زمان برخورد با اجسام نوک تیز بسیار مقاوم بوده و لذا در مشاغل بسیاری که استحکام پارچه و کیفیت آن بسیار مهم می باشد، از این لباس های کار از جنس کتان استفاده می شود. لباس کار دوبنده کتان، به دلیل جنس مقاوم و استحکام بالایی که دارند، در مشاغل خشن و سخت بیشتر استفاده می شوند.

انواع لباس کار دوبنده

با دقت به الیاف و نوع پارچه، لباس کار دوبنده را می توان به دسته های زیر تقسیم نمود:

  • لباس کار دوبنده لی
  • لباس کار دوبنده جین
  • لباس کار دوبنده کتان

جنس کتان برای چه لباس کار هایی کاربرد دارد؟

فروش لباس کار دوبنده: همان طور که قبلا نیز به ذکر این نکته پرداختیم، جنس کتان به علت مقاومت و استحکام بالایی که در پارچه آن وجود دارد، در مشاغل سخت و پرزحمت و خشن از قبیل کارهای کارگاهی و صنعتی و کارخانه ای، کارهای تراشکاری و کلید سازی، و همچنین باغبانی و … بسیار پرکاربرد بوده و طرفداران زیادی پیدا کرده است.

در حال حاضر بهره گیری از لباس کار دوبنده کتان که از نوع لباس های سرهمی نیز محسوب شده و راحتی در مصرف بالایی دارد، بسیار مورد توجه و استقبال شاغلان رشته های کاری سخت و پرزحمت قرار گرفته است. قیمت مناسب این لباس ها سبب شده است که تعداد افراد بیشتری به این لباس های کار روی بیاورند. این نوع از لباس های کار را می توان از سایت های فروش لباس های کار و نیز از فروشگاه های ارائه دهنده این لباس ها به راحتی خریداری کنید.

فروش لباس کار دوبنده

نکات مهم در خرید لباس کار دوبنده

  • با دقت به اینکه این نوع لباس بیشتر در محیط های کارگاهی مورد استفاده قرار می گیرد، دارا بودن جیب از اهیمت بسیار بالایی برخوردار می باشد.
  • نوع جنس و الیاف استفاده شده در آن بسیار مهم می باشد.
  • یکسره بودن و نداشتن هیچ فاصله ای بین سطح بالایی و سطح پایینی لباس کار
  • سبک بودن لباس کار
  • چنانچه در محیط هایی کار می کنید که مکررا می بایست آستین خود را بالا بزنید. بهره گیری از لباس کار دوبنده بهترین گزینه برای شما می باشد.

فروش لباس کار دوبنده با بهترین کیفیت

فروش لباس کار دوبنده: به کارگیری طراحان با تجربه و استفاده از مدل های روز دنیا گروه تولیدی لباس کار امین دوخت را تبدیل به یکی از برند های برتر تولید کننده انواع لباس کار در سطح کشور نموده است. علاوه بر مد لهای موجود گروه تولیدی امین دوخت ، توانایی تولید طبق سفارش کارفرما را نیز دارد. چاپ روی سفارشات نیز از نظر تعداد رنگ و طرح محدودیتی نخواهد داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

فروش لباس کار دوبنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.