بلاگ آموزشی

تولید و پخش لباس ضد آب اسپلیت درجه یک

تولید و پخش لباس ضد آب: در فصل سرما و بارندگی بهترین لباسی که از بدن محافظت می کند لباسی می باشد که ضد آب باشد ونیز از درون گرم باشد و بدن را در برابر سرما محافظت نماید. لباس ضد آب اسپلیت تولید شده درتولیدی امین دوخت تمام قابلیت های فوق را دارا بوده و می تواند در برابر سرما و باران از شما محافظت نماید.

تولید و پخش لباس ضد آب

مشخصات لباس ضد آب

به لباس‌هایی که صرفاً برای شرایط باد در نظر گرفته‌ شده باشند بادگیر می گویند. این نوع لباس ها اکثرا ضد آب هستند و در شرایطی که بارش باران با وزش باد همزمان شود، عایقی بسیار مناسب برای شما هستند. بادگیر فوق قد آن به‌ اندازه کافی بلند و تا زیر کمر، شلوار را می پوشاند و آستین‌ها در قسمت مچ کشی می باشد که از نفوذ باد به بدن جاوگیری می کند. جنس بادگیر از پارچه پشت لاستیک ضد آب و یک لایه آستر نمدی طراحی و فری سایز می باشد. لباس فوق جهت پروژه های مختلف عمرانی ، تاسیساتی ، کشاورزی ، شیلات و کلیه کارگاه ها بدون سقف قابل استفاده می باشند.

انواع لباسکار

مدل اول لباس کار یکسره می باشد، لباس کار یکسره خلبانی که قسمت کاپشن و شلوار آن به هم چسبیده می باشد و سریع پوشیده شده و توسط یک زیپ بسته میشود و مناسب برای محیط هایی است که آلودگی محیط زیاد است و همچنین فصول سر سال می باشد. برای راحتی بیشتر در محیط کار شما میتوانید از لباس کار یکسره خلبانی استفاده کنید.

مدل دوم لباس کار دو تیکه می باشد، که کاپشن و شلوار به صورت مجزا بوده و با توجه به شرایط محیط کاری شما می توانید از کاپشن یا شلوار لباس کار استفاده کنید. اما هر لباسی مناسب هر محیطی نمی باشد. و باید با توجه به محیط کاری و شرایط محیطی لباس کار مخصوص به خود را پوشید.

تولید و پخش لباس ضد آب

لباس کار اسپلیت ضد آب

کار در محیط های کاری مستلزم رعایت نکات ایمنی است. چرا که خطر در محیط های کاری بیشتر از هرجای دیگری انسان را تهدید کرده و می تواند خسارات جبران ناپذیری برای افراد ایجاد کند. بهره گیری از کلاه ایمنی ، لباس کار ، کفش ایمنی حداقل نکات ایمنی می باشد که یک فرد در حین کار باید توجه ویژه به آن داشته باشد. ولی شاید پوشیدن لباس کار کمی برای افراد مشکل باشد و افراد تصور میکنند که لباس کار هم سنگین بوده و هم انعطاف آنها را کم می کند.

اهمیت استفاده از لباس ضد آب

تولید و پخش لباس ضد آب: لباس ضد آب اسپلیت مخصوص هوای پاییزی و حتی زمستانی می باشد، این لباس اسپلیت ضد آب خزدار کاملا ضد آب بوده و مانع نفوذ آب و حتی باد به داخل شده و از بدن فرد در مقابل خیس شدن و سرما جلوگیری میکند. لباس ضد آب اسپلیت، پارچه نایلونی بوده که بسیار سبک می باشد و کاملا ضد آب می باشد. در قسمت داخلی لباس کار ضد آب یک لایه آستر خزدار قرار داده شده است که بدن را گرم نگه داشته و این امر موجب می شود که شما بتوانید در هوای سرد زمستان از آن استفاده کنید.

تولید و پخش لباس ضد آب

جنس لباس ضد آب

تولید و پخش لباس ضد آب: استفاده از پارچه نایلونی و نیز آستر خزدار در لباس ضد آب اسپلیت موجب وزن کم این لباس کار شده و مانع سیستم حرکتی افراد در حین کار نمی شود و افراد می توانند با استفاده از لباس کار اسپلیت ضد آب بدون هیچ دغدغه ای به کار خود برای مدت طولانی ادامه دهند. برای جلوگیری از نفوذ آب از سر آستین های لباس کار ضد آب به صورت دکمه ای محکم می شود و همچنین پایین شلوار نیز به وسیله کش محکم می گردد.

پخش لباس ضد آب اسپلیت درجه یک

تولید و پخش لباس ضد آب: افراد و خریداران عمده لباس ضد آب اسپلیت می توانند آن را از فروشگاه ها و مراکز اینترنتی و نیز از مرکز خرید حضوری در شهری که زندگی می کنند تهیه کنند. اگر شما به دنبال فروشگاهی عالی و معتبر هستید، فروشگاه ما گزینه مناسبی برای انجام خرید میباشد. برای خرید لباس ضد آب اسپلیت درجه یک و انواع لباسکار با ما تماس بگیرید.

تولید و پخش لباس ضد آب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.