بلاگ آموزشی

تولیدی لباس کار برقکاری به صورت عمده

لباس کار برقکاری

لباس کار برقکاری مناسب

لباس کار به عنوان یکی از لوازم حفاظتی فردی مطرح است و کلیه کارکنان باید با لباس متناسب با نوع کار در محل فعالیت شغلی خود حاضر شوند. معمولاً لباس کار به عنوان یک پوشش سراسری، تنه و دست و پاها را در مقابل عوارض محیطی حفاظت می کند. لباس کار باید علاوه بر دوام و استحکام در برابر مواد و اشیائ موجود در محیط های کار، قابل شستشو بوده و حتی الامکان از ظاهر خوبی نیز برخوردار باشد.همچنین لباس کار مناسب یکی از ملزومات کار ایمنی در هر حرفه ای محسوب می شود و به همین سبب در مقرارت و آیین نامه های حفاظتی بیان شده است که کلیه کارکنانی که موظف به انجام کارهای عملی می باشند.

می بایستی از لباس کار مناسب استفاده نمایند و کارفرمایان نیز موظفند که این نوع لباس ها را تهیه و در اختیار مجریان امر قرار دهند. لباس کار باید با توجه به خطراتی که فرد را تهدید می کند انتخاب شود. این خطرات ممکن است منشاء فیزیکی، مکانیکی، شیمیایی و الکتریکی داشته باشد.

لباس کار برقکاری

ویژگی های لباس کار برقکاری مناسب جیست؟

  •   لباس باید مناسب نوع کار و همچنین وضعیت آب و هوای منطقه باشد.
  •   لباس کار باید مناسب اندام و اندازه بدن باشد.
  •   جیب های لباس کار باید کوچک و حتی الامکان تعداد آنها کم باشد.
  •   در لباس برق کاران از دکمه و زیپ های فلزی نباید استفاده شود.
  •   لباس برق کاران حتی الامکان از پارچه های ضخیم و سبک و نخی تهیه و در دوخت آنها نهایت سادگی رعایت گرد.
  •   مچ و آستین بلوز باید دارای دکمه بوده و یا از کش آستین استفاده گردد.

دلیل استفاده از لباس نخی برای برق کاران:

 هنگام ایجاد قوس الکتریکی سرعت سوختن پارچه های الیاف مصنوعی یا مخلوطی از آنها خیلی کمتر بوده و حرارت تولیدی آنها پائین می باشد و ثانیا“ پارچه های نخی هنگام سوختن به بدن نمی چسبند.

لباس کار برقکاری

اهمیت استفاده از لباس برقکاری

لباس کار مهندس برق برای استفاده در حین کار دارای اهمیت بالایی است. لباس کار معمولا از جنس کجراه و یا ترکیبی از الیافت طبیعی و مصنوعی هستند که کمی ضخیم و مقاوم تر دربرابر عوامل محیطی است. لباس کار شامل پوششی برای دست ها، پاها، کفش، کلاه و بدنه اصلی خود لباس است.همان طور که گفتیم کسانی که در صنعت برق مشغول به کار می شوند در مورد خطرات این صنعت می دانند، آن ها هم باید در مورد چگونگی محافظت از خود در برابر خطرات نیز اطلاعات داشته باشند. ساده ترین راه محافظت در برابر خطرات کار استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب آن کار است.خطر عمده ای که برقکاران را تهدید می کند خطر برق گرفتی است که با رعایت نکات ایمنی و استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب میتوان این خطر را به حداقل رساند.

لباس کار برقکاری

فروش لباس کار مهندسی برق

خرید و فروش لباس کار به خصوص لباس کار مهندسی برق در شهر های صنعتی و کلان شهر ها بالا است. هزاران نیروی کار انسانی در سراسر شهر و کشور وجود دارند که روزانه از این لباس کار ها استفاده می کنند.برای مثال، مدل لباس کار دوبنده مخصوص مشاغل ساختمانی و برق است و مطمئناً شما هم تاکنون کارکنان ساختمان و برقکار هایی که مشغول به کار هستند را با این لباس دیده اید.راه های متنوعی برای تهیه لباس کار وجود دارد. شما هم به صورت حضوری و غیرحضوری از طریق سایت ما نظر می توانید این لباس کارها را تهیه نمایید.

لباس کار برقکاری

خرید لباس برقکاری به صورت عمده

اکثر کارخانه ها و مراکزی که دارای کارکنان و نیروی انسانی زیادی هستند و بیشتر مشاغل سخت و فنی را دارند، لباس کار مخصوص هر فرد را برای شخص تهیه می کنند.اگر تمایل دارید این محصول را به صورت بدون واسطه از مراکز معتبر و باکیفیت خریداری کنید می توانید از طریق گروه تولیدی امین دوخت اقدام نمایید.برای مشاوره در خرید و سفارشات خودمی توانید با کارشناسانما در تماس باشید.تولیدی امین دوخت تمام سفارشات شما را به سراسرکشور با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت برای شما ارسال می کند.

لباس کار برقکاری

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.