بلاگ آموزشی

فروشگاه روپوش بیمارستانی مردانه به صورت کلی و جزئی در ایران

فروشگاه روپوش بیمارستانی: مهم ترین و اساسی ترین هدف از پوشیدن روپوش در محیط های درمانی، داشتن حفاظی بدنی در مقابل خطرات احتمالی می باشد. در مرحله بعد با دقت به جامعه هدف، کادر پزشکی، پرستاری و اتاق عمل، روپوش ها دسته بندی می شوند. روپوش های پزشکی بطوز معمول سفید رنگ و بدون هرگونه تزیینات و تجملات می باشند. ولی رنگ سفید روشن سبب تنگی و انقباضات چشمی خواهد شد.

فروشگاه روپوش بیمارستانی

به همین علت کادر اتاق عمل به طور معمول از روپوش آبی و سبز مناسب استفاده می کنند. همچنین رنگ سبز با تضادی که ایجاد می کند، باعث می شود که حواس جراح از رنگ قرمز (رنگ خون) پرت شود. اگر جراح مدام به رنگ قرمز نگاه کند، به مرور حساسیت خود را نسبت به این رنگ از دست خواهد داد که ممکن است زمان عمل خطراتی برای بیمار به همراه داشته باشد. در بخش کودکان، به منظور القای حس شادی و راحتی، معمولا روپوش هایی رنگی مورد استفاده قرار می گیرند.

روپوش بیمارستانی مردانه به صورت کلی و جزئی در ایران

فروشگاه روپوش بیمارستانی: تمامی اعضای بیمارستان و یا هر مجموعه درمانی موظف به بهره گیری از لباس کار و فرم مخصوصی می باشند. روپوش یکی از لباس ‌هایی می باشد که پرستار ها و پزشکان مورد استفاده قرار می دهند. روپوش‌ ها معمولا در رنگ سفید و گاها سبز تولید می ‌شوند. پارچه استفاده شده در روپوش می بایست مقاوم باشد.

یک روپوش بیمارستانی مردانه به دلیل رعایت موارد بهداشتی مداوم می بایست شسته شود. به همین علت بهره گیری از پارچه مناسب در روپوش یک ملاک و معیار بسیار مهم خواهد بود. ضخامت مناسب، عدم جذب، مقاوم در مقابل مواد شیمیایی و پارگی از اسای ترین ویژگی های یک روپوش با کیفیت و قابل استفاده می باشد.

فروشگاه روپوش بیمارستانی

خرید به روز ترین مدل های روپوش بیمارستانی مردانه به صورت عمده

روپوش های بیمارستانی مردانه بطور معمول یک تکه یا دو تکه و از جنس پلی استر یا پنبه می باشند. از لحاظ جنس، روپوش باید مقاوم و راحت باشد و مانع حرکت سریع نشود. پارچه آن باید در مقابل شستشوی روزانه، مقاوم باشد و به آسانی اتو شود. کادر درمانی به ضرورت شغل خود باید هر لحظه آماده نشان دادن بهترین عکس العمل باشند. از این رو روپوشی تنگ یا گشاد، دست و پاگیر خواهد بود.

البته به فراخور حال بیمار و نیز راحتی کادر درمانی، مراکز درمانی تلاش می کنند، بهترین خدمات را ارایه دهند و به دنبال بهترین روپوش برای پرسنل خود می باشند. خرید جدید ترین روپوش بیمارستانی مردانه در نهایت پاکیزگی و حتی امکانات استرلیزه کردن محصولات را تنها با برند امین دوخت انجام دهید. تولیدی امین دوخت، تولید کننده البسه یک بار مصرف بیمارستانی و نیز لباس بستری و ست نوزادی می باشد.

قیمت انواع روپوش بیمارستانی مردانه با بهترین کیفیت

قیمت انواع روپوش بیمارستانی مردانه به کیفیت و گرماژ پارچه مورد استفاده بستگی دارد. خرید از عمده فروشان تا حدی زیادی به علت حذف واسطه ها و هزینه های اضافی قیمت ‌ها را کاهش خواهد داد. به راحتی میتوان با اطلاعات و بررسی ‌های کافی به صورت آنلاین به صورت عمده و مستقیم از نمایندگی‌ های معتبر خریدی آسان و مطمئن انجام داد. امروزه به روش های متفاوتی می توان به خرید انواع روپوش بیمارستانی پرداخت اعم از:

  • خرید از عمده فروش ها به صورت اینترنتی یا حضوری
  • خرید از خرده فروشان
  • خرید از کارخانه ها
فروشگاه روپوش بیمارستانی

خرید اینترنتی روپوش بیمارستانی مردانه در سراسر کشور

فروشگاه روپوش بیمارستانی: روپوش بیمارستانی مردانه در انواع مختلف و اجناس متفاوت توسط تولیدی‌ های مختلفی تولید می ‌شوند. جهت خرید اینترنتی انواع روپوش ‌های پزشکی و پرستاری می توان به نمایندگی های فروش به صورت حضوری و آنلاین مراجعه کرد. نرخ مستقیم روپوش بیمارستانی بدون واسطه و به صورت عمده بسیار کمتر می باشد.

انواع روپوش بیمارستانی مردانه دارای انواع مختلفی می باشد و متناسب با هربخش و هر سمت یک لباس فرم مخصوص در نظر گرفته شده است. توزیع انواع روپوش بیمارستانی با جنس های متنوع مرغوب و کیفیتی عالی، از طریق تولیدی امین دوخت برای شما خریداران محترم ارائه می شود. برای اطلاع از قیمت به روز انواع روپوش بیمارستانی و بررسی و گرفتن مشاوره می ‌توانید با مشاورین ما در تماس باشید.

فروشگاه روپوش بیمارستانی مردانه به صورت کلی و جزئی در ایران

فروشگاه روپوش بیمارستانی: امین دوخت دارای چندین سال سابقه همکاری با مراکز پزشکی، آزمایشگاهی و بیمارستانی و نیز با استفاده از تکنولوژی روز دنیا مشاور و همراه جامعه پزشکی می باشد. فروشگاه امین دوخت کیفیت را سرلوحه اهداف خود قرار داده و همواره خواهد کوشید با به روز رسانی امکانات موجود و به روز رسانی مهارت خود رضایت مشتریان خود را جلب کند.

آن چه توجه مشتریان خاص این شرکت را از دیگر تولید کنندگان متمایز کرده است، تولید مواد اولیه و تنوع در طرح های زیبا و رنگ محصولات بوده است. گروه تولیدی روپوش پزشکی امین دوخت با تکیه بر چندین سال تجربه در تولید و ارائه انواع روپوش بیمارستانی اعم از روپوش پزشکی، روپوش اتاق عمل، روپوش های پرستاری، بخش های ویژه و نیز تولید انواع روپوش های رستورانی، آشپزی و کارگاهی ارائه خدمت نمایید.

فروشگاه روپوش بیمارستانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.