بلاگ آموزشی

مرکز فروش لباس ضد آب ماهیگیری و صیادی با قیمت مناسب

مرکز فروش لباس ضد آب: لباس ماهیگیری برای فعالیت های مختلفی مانند ماهیگیری صنعتی، ماهیگیری ابروان آبزیان و شکار و… کاربرد دارد. جنس محصول و آسانی کاربر از مهم ترین ویژگی های است که برای خرید لباس ماهیگیری باید در نظر داشت. برای تولید لباس ماهیگیری از پارچه لباس ضد آب PVC مقاوم استفاده می شود. این لباس ها می بایست در مقابل نفوذ آب، مواد شیمیایی و انواع آلودگی و میکروب مقام باشد. لباسی که ماهیگیر به هنگام صید انتخاب میکند بسته به فصول مختلف فرق میکند.

مرکز فروش لباس ضد آب

لباس ضد آب ماهیگیری

همان طور که می دانید ماهی ها در آب سرد و شرايط خنك تر به سر مي برند،از این رو بهترين زمان براي صيد آنها چنين شرايطي می باشد. بنابراين ماهيگيران باید به آسانی و گرم نگه داشتن بدن خود در چنين محيط هايي دقت کافی داشته باشند، چرا که در صورت انتخاب نامناسب لباس، سرما مي تواند موجب از پا در آمدن آنها شود. اگر ماهيگير احساس راحتي نكند، زودتر خسته و نااميد مي شود و امکان دارد تصميمات نادرستي بگيرد. اين بدين معناست كه پرتاب، جمع كردن نخ و عملكرد كلي وي به درستی انجام نخواهد شد و در نتيجه تمركز وي به شکل عمده از وظايف مهم در ماهيگيري منحرف مي شود؛ بنابرابن نمیتواند زیاد در صید موفق باشد.

اهمیت استفاده از پارچه های ضد آب

با پیشرفت علم و دستگاه های تکنولوژی مهندسان بخش تولید لباس ماهیگیری هر ساله پارچه های جدیدی را برای تولید انواع لباس انتخاب می کنند، جدیدترین دستاورد در زمینه پارچه تولید پارچه های هوشمند و ضد آب می باشد که با بهره گیری از علم نانو تهیه و تولید شده است. این پارچه ها با ویژگی آب گریزی که دارد هیچ گونه آبی به درون پارچه نمی تواند نفوذ کند و برای ملهیگیری و صیادی و حتی کشاورزی کاربرد فراوانی دارد. علاوه بر خصوصیت ضد آب بودن، همچنین این پارچه ها ضد لک هستند و هر گونه لک یا چربی به شکل خودکار از روی پارچه پاک می شود.

مرکز فروش لباس ضد آب

رنگ مناسب لباس ضد آب ماهیگیری

همان طور كه پيش تر گفتیم، ماهی ها مي توانند رنگ ها را تشخیص دهند يعني می توانند اجسام را از پس زمينه به شکل مناسب تشخيص دهند. با هر حركت شكارچي يا ماهگير، قزل‌آلا مي تواند حضور آن را بفهمد و حتي اگر بي حركت باشيد، با توانايي متمايز كردن اشياء حضور شما را تشخيص دهد.

يادتان باشد كه ديدن همه رنگ ها براي ماهی ها آسان نمی باشد. ماهی براي ديدن رنگ هاي آبي و سبز مشكل دارد. پس رنگ هايي انتخاب نمایید كه ماهی ها نتواند ببيند. براي اين كار لازم می باشد محيطي كه براي ماهيگيري انتخاب مي كنيد را بشناسيد و از شكل كلي آن و رنگ هاي موجود در اطراف رودخانه آگاه شويد. با داشتن اين اطلاعات مي توانيد خود را استتار كنيد و با محيط اطراف خود هماهنگ شويد.

مرکز فروش لباس ضد آب

آیا می دانید ودر چیست؟

ودرها بخشي از پوشش ماهيگير می باشند كه هم مي توانند براي ماهیگیر فايده داشته باشند و هم ضرر. با بهره گیری از ودر ماهیگیران مي توانند در هنگام ماهيگيري در آب راه بروند. ودرها در طول هاي مختلفي موجودند، از جمله آنهايي كه تا قفسه سينه بالا مي آيند و آنهايي كه تا بالاي ران مي آيند و براي پوشاندن پاها و قسمت پاييني بدن طراحي شده اند. اين پوشش به شما اجازه مي دهد بدون خيس شدن و احساس سرما در آب به راحتی حرکت کنید.

مرکز فروش لباس ضد آب ماهیگیری و صیادی

مرکز فروش لباس ضد آب: گروه تولیدی امین دوخت یکی از مرکز فروش لباس های ماهیگیری موجود در کشور به صورت عمده می باشد. این لباس های تولید شده در تولیدی ما دارای بالاترین کیفیت در طراحی و دوخت می باشد. فروش لباس ضد آب ماهیگیری و صیادی برای مشتریان ما با نازل ترین قیمت نسبت به سایر فروشگاه ها انجام می شود. برای خرید لباس ضد آب ماهیگیری و صیادی با قیمت مناسب با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

مرکز فروش لباس ضد آب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.