بلاگ آموزشی

مرکز خرید پارچه لباس کار درجه یک و ارزان

مرکز خرید پارچه لباس کار: پارچه ی مطلوب لباس کار همواره دغدغه ی مشتریان بوده و است.چراکه جنس لباس کار با شرایط محیطی باید همخوانی داشته باشد.در این مقاله سعی داریم شما را پارچه های گوناگونی که در تولید لباس کار به کار می رود آشنا کنیم. با خواندن این مقاله شما قادر خواهید بود لباس کار مدنظر خود را به آسانی انتخاب کنید. تنوع جنس های گوناگون و تخصصی بسیار زیاد می باشد که همین عامل سبب می شود مشتریان در زمان خرید دچار سردرگمی شوند. زیرا صنعت نساجی بسیار پیشرفت کرده است و تنوع بسیاری دارد.

مرکز خرید پارچه لباس کار

نخستین استانداردهای پارچه برای این منظور ابتدا در سال ۱۳۵۷ تولید شد و طبق نظر و بررسی های کمیسیون نساجی ایران در آن تجدید نظری صورت گرفت که در نتیجه در سال ۱۳۷۱ در حالتی شناخته شده و جزء استاندارد رسمی کشور شد. این تجدید نظر در جلسه ی ۴۷ کمیته ی ملی استاندارد نساجی تصویب شد.

لباس کار چیست؟

لباس کار را می توانیم پوششی بگوییم که به شکل معمول شامل دست و پا و تنه می باشد که به منظور محافظت کارکنان طبق شرایط اطرافشان ساخته می شود.

پارچه های لباس کار :

پارچه لباس کار کتان:

این پارچه تقسیم بندی مختلفی دارد و در بازار با نام های کتان ۳۰،۷۰ و ۱۰۰ درصد تقسیم بندی شده اند. وزن کتان با توجه به پنبه ی به کار رفته متفاوت می باشد و تقریبا بین ۴۸۰-۳۳۰ گرم است. لباس کارهایی که از این پارچه برای تولید آن ها مورد استفاده قرار می گیرد دارای ضخامت و وزن بیشتری می باشند. هرچه درصد کتان پارچه بیشتر باشد وزن و ضخامت آن بیشتر خواهد بود. افرادی که در معرض جوشکاری،کارهای خشن و فرز کاری می باشند توصیه می شود از این جنس برای لباس کار استفاده کنند چون که در مقابل حرارت مقاومت بیشتری دارند.

مرکز خرید پارچه لباس کار

پارچه لباس کار تترون:

پارچه تترون یکی از مصرف ترین پارچه ها در تولید لباس کار می باشد. این پارچه طی فرآیند بافندگی از ماده پلی استر ویسکوز تولید و فرآوری می شود. این پارچه را می توان در ضخامت های مختلف تولید نمود. با دقت به ضخامت پارچه تولید شده در صنایع مختلف می توان لباس کار مورد نظر را تولید کرد. از این پارچه به طور معمول در تولید روپوش های بیمارستانی و فرم های اداری مورد استفاده قرار می گیرد.

پارچه لباس کار فلامنت کجراه:

بافت این پارچه کمی متفاوت می باشد و چون راه بافتش به صورت کج است با نام لباس کار کج راه نیز در بازار شناخته می شود. این پارچه هم از پارچه ی تترون و هم ترگال ضخامت بیشتری دارد در نهایت مقاوت بالاتری دارد ولی بهره گیری از این مدل لباس کار به نسبت بقیه گرم تراست و خنکی پارچه کاهش می یابد. وزن کج راه حدود ۲۸۰ گرم است. بیش از ۹۰% لباس کارها در ایران از این پارچه تولید می شوند. اگر برای خرید آن اقدام کنید متوجه خواهید شد که کیفیت های متفاوتی در وزن پارچه و همینطور مقدار پلی استر در بازار موجود می باشد.

مرکز خرید پارچه لباس کار

پارچه لباس کار ترگال:

پارچه ترگال دارای استحکام و جنس بادوامی می باشد و در تولید لباس کار پارچه بسیار مناسبی است. پارچه ترگال به آسانی چروک نمی شود و قابلیت بارها شستشو را دارد. این پارچه داراری رنگ ثابتی است و با شستشوی زیاد و در مقابل نور تغییر رنگ نمی دهد. خصوصیات این پارچه سبب استفاده از آن در تولید لباس های کار می شود.

مرکز خرید پارچه لباس کار درجه یک و ارزان

مرکز خرید پارچه لباس کار: یکی دیگر از محصولات تولیدی امین دوخت تولید انواع پارچه لباس کار می باشد. تولیدی امین دوخت با چندین سال سابقه در زمینه ی پارچه لباس کار ،تترون،ترگال یونیفورم ادارات و موسسات و مدارس، پارچه های مانتویی، پزشکی، پارچه های صنعتی، نظامی و نیز تولید پارچه هایی که در صنف سیسمونی و آشپزخانه مورد استفاده قرار میگیرد و آماده همکاری با اورگان های دولتی و خصوصی می باشیم. جهت سفارش پارچه لباس کار درجه یک و ارزان و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

مرکز خرید پارچه لباس کار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.