بلاگ آموزشی

فروش عمده لباس کار مهندسی با نازل ترین قیمت

لباس کار مهندسی:

لباس کار مهندسی به دلیل استفاده از مواد مختلفی که در ساخت این محصول استفاده می شود قابل استفاده در هر محیط کاری است که افراد در آن قرار می گیرند و می تواند ایمنی و حفاظت لازم  افراد را تضمین نماید.

لباسکار مهندسی به دلیل استفاده از طرح و رنگ های مختلف در تهیه لباس کار از جمله تجهیزاتی است که قابلیت قرار دادن لوگو و آرم شرکت در جلو و پشت لباس کار ایمنی را دارا  می باشد.

لباس کار ایمنی باید متناسب با سایز فرد باشد و افراد در هنگام پوشیدن لباس کار احساس کشش و خستگی نکنند به همین دلیل لباس کار ایمنی در سایز و اندازه های استاندارد و مناسب با افراد طراحی و تولید می شود.

لباس کار مهندسی

چرا مهندسان باید لباس کار مهندسی بپوشند؟

لباس کار مهندسین عمرانی و یا ساختمانی، لباس مورد نیاز مهندسین صنایع در شغل های گوناگون آزمایشگاهی، در قسمت های اداری هستند. شما مهندسان عزیز و یا کارفرمایان محترم و متعهد می‌توانید جدید ‌ترین مدل‌ های لباس‌کاری خود را از تولیدی لباس فرم ما با شرایط دلخواه خود و در کمترین زمان ممکن خرید و تهیه کنید.

مهندسانی که در مجاورت ماشین آلات مشغول کار هستند باید حتما لباس کاری بدون هیچ گونه پارگی داشته باشند و استفاده از زیور الات مانند آویز و ساعت و همچنین انداختن کلید در جیب اکیدا ممنوع می باشد.

مهندسانی که محل کارشان احتمال حریق و انفجار وجود دارد استفاده از یقه ی نورگیر و زه و دسته عینک از انواع سلونوئید ساخته شده ،اکیدا ممنوع می باشد و همچنین هرگونه موادی که قابل اشتغال باشد.

لباس کار مهندسی

لباس کار مهندسی یکسره

لباس کار مهندسی یکسره به هم دوخته شده و پیراهن و شلوار آن ها به یکدیگر متصل است. برای شغل هایی که مواد آلاینده آنها بالاست و همچنین در طول روز نیازی به درآوردن لباس ندارند، لباس‌ های مهندسی یکسره گزینه خوبی هستند. البته داشتن تنفس کافی و شرایط مناسب لباس برای آب و هوای گرم و سرد، در این مورد الزامی است. لباس کار خلبانی و لباس کار ایران خودرویی در این دسته قرار می‌گیرند. فرد در مشاغلی مانند جوشکاری، ریختگری، برشکاری، نجاری، مکانیکی و … به نوعی به لباس کار های یکسره احتیاج دارند تا کار را راحت تر انجام دهند.

لباس کار مهندسی

لباس کار مهندسی چند تیکه

این لباس های کار به صورت چند تیکه و عمدتاً دو تیکه ساخته می‌شوند و بالاتنه و شلوار آن ها از یکدیگر مجزا است. پوشیدن این لباس‌ ها بسیار ساده و خارج کردن آن ها راحت‌تر است. اگرچه میزان پوشیدگی لباس کار چند تیکه از لباس های یکسره کمتر است، اما استفاده از این لباس‌ها راحت بوده و در شرایط مختلفی می‌توان از آن ها استفاده کرد. لباس کار مهندسی مدل طاووس، لباس کار  مدل دنا و لباس کار مهندسی مدل شاهین از این دست لباس‌ها هستند. این نوع از لباس کار مهندسی تنوع بیشتری دارند و می‌توان در زمینه های بیشتری از آنها استفاده کرد.

 

تولید لباس کار مهندسی در گروه “امین دوخت”

لباس کار مهندسی از شلوار و کاپشن ایمنی و مقاوم ساخته شده و تمام قسمت های فرد را می پوشاند. لباس کار ایمنی به دلیل پوشش کامل خود از بدن وتنه فرد، محافظت کرده و می تواند ایمنی مهندسان را در برابر آسیب های احتمالی ناشی از محیط کار تضمبن نماید.

مجموعه امین دوخت با استفاده از بهترین پرسنل با کیفیت ترین لباس های کار را تولید می کند.گروه ما در زمینه مشاوره نیز از افراد با تجربه استفاده می کند و برای مشاوره در خدمت شما مشتریان محترم است.

ما در دوخت لباس کار مهندسی از دوخت های صنعتی محکم و مقاوم استفاده می کنیم که استحکام لباس کار ایمنی را افزایش می دهد و از باز شدن قسمت های مختلف لباس کار جلوگیری می کند.

لباس کار مهندسی

 شیک ترین مدل های لباس کار مهندسی در تولیدی “امین دوخت”

یکی از محل های کاری عالی، اشاره به شرکت‌ ها و کارخانه‌ ها و یا حتی اداره‌ جاتی هستند، که در آن محیط ها باید کارها، به روش های فنی و مهندسی انجام شود، پس باید جهت ارتقاء نظم در کار مهندسین مربوطه در زمان فعالیت، لباس مخصوص به شغل خود را داشته باشند.

لباس کار مهندسی

از این رو ما شیک ترین و بروزترین طرح های لباس کار مهندسی را با استفاده از بهترین نوع پارچه ها برای شما مشتریان عزیز تولید می کنیم.گروه ما با سال ها تحقیق در زمینه نیازهای مشتریان و پیاده سازی انها در حوزه ی تولید لباس کار،توانسته گوی سبقت را از تمامی رقیبان این صنف گرفته و همواره در بازار یکه تاز باشد.

لباس کار مهندسی

گروه امین دوخت در راستای فروش لوازم ایمنی ، انواع لباسکار مهندسی را با مناسب ترین و نازل ترین قیمت به مشتریان عرضه می کند. و افراد می توانند براساس نیاز خود لباس کار ایمنی را تهیه نمایند.

لباس کار مهندسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.