بلاگ آموزشی

فروش روپوش پزشکی مرغوب و ارزان

فروش روپوش پزشکی: روپوش پزشکی از زمان های گذشته بعنوان پوشش اصلی پزشکان و جراحان در مقابله و حفاظت از آلودگی، لکه خون و سایر آلودگی های احتمالی در مقابل عفونت ها و مقاربت های بیماران بوده است. به علت مقابله با چرک و آلودگی رنگ روپوش از قدیم تا امروز سفید بوده است.

فروش روپوش پزشکی

ولی در حال حاضر در کنار رنگ یکنواخت این پوشش در همه دنیا با تغییر مدل و ظاهر روپوش پزشکی سعی در جذب بیماران و عدم یکنواختی پزشکان در مراکز پزشکی و زیبائی شده است. در این مطلب سعی میکنیم علاوه بر معرفی تغییرات و مدل های انواع روپوش ها با کاربرد و محیط آن ها به معرفی جنس و مواد مصرفی بکار رفته در این البسه بپردازیم با امید آن که کاربردی بوده و برای انتخاب هر چه بهتر شما مفید واقع شود.

روپوش پزشکی

روپوش سفید یا در انگلیسی White Coat یا به علت استفاده آن در آزمایشگاه معمولا در همه جای دنیا پوششی سفید رنگ با آستین بلند و قدی بلند معمولا تا سر زانوان و یقه انگلیسی ساده است که دارای کمربند یک تکه در پشت آن بوده و کثرا چاک از پشت دارد. ولی با توجه به مدل و محیط استفاده آن چاک را می توان از کنار نیز داده و مدل یقه و آستین ها را بسته به الگوی مناسب تغییر داد. پارچه های استفاده شده در ساخت روپوش پزشکی اصولا از سه دسته: تترون، ترگال ساده و ترگال کجراه تشکیل شده که بسته به محیط استفاده آن روپوش می توان از آن جنس استفاده نمود و نیز درصد وجودنخ و مواد پلاستیکی در آنها نیز با توجه به کارخانه نساجی تولید کننده متفاوت می باشد.

فروش روپوش پزشکی

اهمیت استفاده از روپوش پزشکی

فروش روپوش پزشکی: با دقت به اهميت حفظ وقار و آراستگي ظاهري پزشكان در جلب اعتماد بيماران، پوشش روپوش سفید برای پرسنل پزشکی الزامی می شود. فلسفه استفاده از رنگ سفید، در ابتدا آرامش دادن به بیمار می باشد، زیرا رنگ سفید نماد پاکی و پاکیزگی است و موجب اعتماد بیشتر در نگاه اولیه میشود.

مهم ترین و اصلی ترین هدف از پوشیدن روپوش در محیط های درمانی، داشتن حفاظ بدنی در مقابل خطرات احتمالی می باشد. در مرحله بعد با دقت به جامعه هدف، کادر پزشکی، پرستاری و اتاق عمل، روپوش ها دسته بندی می شوند. روپوش های پزشکی بطور معمول سفید رنگ و بدون هرگونه تزیینات و تجملات می باشند.

فروش روپوش پزشکی

نکته‌ هایی درباره بهداشت روپوش های پزشکی

  • خوب است جهت اطمینان از پاکیزگی کامل روپوش، از قرص‌ها یا محلول‌ های ضدعفونی‌ کننده لباس هم زمان شستشو کمک بگیرید.
  • اگر بهداشت لباس کار پزشکان و افرادی که در مراکز درمانی مشغول به کار هستند، به خوبی رعایت نشود، احتمال دارد آلودگی‌ها و عوامل عفونی را از طریق این لباس آلوده به منزل ببرند و زمینه ابتلای افراد خانواده به انواع بیماری‌های عفونی را فراهم کنند.
  • اگر قصد دارید روپوش خود را برای شستن به منزل ببرید، هرگز آن را داخل کیف، روی صندلی اتومبیل یا در کنار سایر وسایل شخصی‌ تان قرار ندهید. بهتر است از یک نایلون جداگانه استفاده کنید و نایلون را هم پس از خارج کردن روپوش یا دور بیندازید یا برای قرار دادن زباله استفاده کنید. در غیر این صورت ممکن‌است باعث انتقال آلودگی‌های روپوش کار به سایر لباس‌ها و وسایل شخصی‌ تان شوید.

فروش روپوش پزشکی مرغوب و ارزان

فروش روپوش پزشکی: فروشگاه امین دوخت محصولات با کیفیت مانند روپوش پزشکی را به سهولت به دست شما در کمترین زمان ممکن می رساند و در موارد ی که محصول مشکلی داشته باشد آن را در اسرع وقت و بدون هیچ گونه هزینه ای تعویض خواهد کرد. کليه محصولات پزشکی که در سایت ما به فروش میرسد با بهـره گيری از دانـش روز دنیا در اختیار شما مصرف کنندگان عزیز قرار می گیرد.

فروش روپوش پزشکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.