بلاگ آموزشی

فروش اینترنتی لباس ضد الکتریسیته ساکن در سراسر کشور

فروش اینترنتی لباس ضد الکتریسیته: پديده شارژ شدن بدن اشخاص از مدت ها قبل شناخته شده است و اغلب در مواردي اتفاق مي افتد که شخص داراي کفش هاي با کف عايق (مانند لاستيک يا کرپ) باشد. در اثر حرکت روي زمين يا ساييده شدن لباس کار بر روي يکديگر و يا اصطکاک لباس کار يا زيرپوش با بدن شخص و نیضز در اثر پديده القاء، بدن شخص داراي بار الکتريسيته ساکن مي شود و گرد و غبار توسط بدن و لباس کار پوشیده شده افراد جذب گردیده و هرگاه که با دستگیره یا بدنه فلزی تماس گرفته شود تخلیه بار الکتریکی انجام می شود.

فروش اینترنتی لباس ضد الکتریسیته

گرد و غبار جذب شده در سالن اتاق های تمیز و… پراکنده می شود و محیط را آلوده می سازد. چنانچه تخليه بار الکتريکي تجمع يافته بر روي اشخاص در محيطي انجام گيرد که داراي اتمسفري با گازهاي قابل اشتعال و انفجار باشد، مي تواند بسيار خطرناک باشد و منجر به آتش سوزي و انفجار شود.

الکتریسیته ساکن چیست؟

عاملی که باعث همه این اتفاقات می شود جاذبه الکتریکی نام دارد و اجسامی که در اثر مالش این خاصیت را پیدا می‌ کنند دارای الکتریسیته ساکن می‌ شوند. برای همه ما پیش آمده است که در محیط منزل، زمان پوشیدن لباس های پشمی یا زمان پیاده شدن از خودرو لحظه ای احساس برق گرفتگی داشته باشیم، علت آن همان الکتریسیته ساکن می باشد و در آن لحظه بارهای الکتریکی که جذب بدن و یا لباس ما شده اند تخلیه می شوند.

اهمیت استفاده از لباس ضد الکتریسیته ساکن

لذا بهره گیری از البسه ضدالکتريسيته ساکن مرغوب در موارد مذکور امري خواهد بود که در جهت افزايش ايمني فرد و سلامت وی بسیار تاثیر گذار است ولی اینکه چرا لباس کار ضد الکتریسیته ساکن به این شدت در تمام دنیا مورد ارزیابی و تحقیق شده است شاید باید علت آن را در آمار تلفات دید که با از دست دادن جان یک انسان ویا بدتر از آن ادامه زندگی یک فرد با معلولیت ایجاد شده چه عواقبی از جمله آسیب های روانی، اجتماعی، اقتصادی نه تنها در خود شخص بلکه در خانواده وی نیز پدید خواهد آمد.

فروش اینترنتی لباس ضد الکتریسیته

امروزه برای کاهش میزان عمده الکتریسیته ساکن از مواد آنتی استاتیک در مرحله تکمیل منسوجات بهره گیری می­ شود. سازوکار اصلی این مواد بر افزایش میزان رسانش الکتریکی سطح الیاف و کاهش میزان اصطکاک استوار خواهد بود. افزایش رسانش منجربه کاهش ذخیره بار الکتریکی و انتقال سریع­تر و کاهش اصطکاک در اثر بهره گیری از یک ماده روان­ کننده سبب جلوگیری از ایجاد بار الکتریکی در مرحله تماس با سطوح دیگر می­ شود.

خصوصیات لباس های ضد الکتریسیته ساکن

فروش اینترنتی لباس ضد الکتریسیته: این نوع لباس کار از تکنولوژی ترکیب رسانای الکتریکی و(الیاف مصنوعی) طراحی و تولید می شود. مشخصات این لباس کار، تخلیه بار الکتریکی از تمامی سطوح و اطراف بدن می باشد نقطه قوت لباس ضد الکتریسیته ساکن این است که در محیط های دارای رطوبت بالا، بدون مشکل خواهد بود.

در دمای بیشتر از ۱۲۰ درجه، بخارهای متصاعد شده از این پوشاک نسبت به اسید ها، حلال های آلی، و… هیچ واکنش و ترکیبی انجام نخواهد داد و قابلیت بهره گیری و کارکرد در مدت زمان طولانی را دارا می باشد. بدن انسان منبع تولید گرد و غبار است و لباس های کار معمولی نمی تواند از انتشار این گرد و غبار جلوگیری نمایند، لباس ضد الکتریسیته ساکن با کیفیت به عنوان سدی در مقابل انتشار آلودگی عمل خواهد نمود.

فروش اینترنتی لباس ضد الکتریسیته

چند نمونه از راه های از بین بردن الکتریسیته لباس و بدن

  • استفاده از بیکینگ پودر حین شستن لباس ها
  • وصل کردن سنجاق به لباس ها
  • استفاده از چوب لباسی فلزی برای لباس
  • تکان دادن لباس ها
  • استفاده از سرکه حین شست و شو
  • حمل یک شی فلزی به همراه سایر وسایل

فروش اینترنتی لباس ضد الکتریسیته ساکن در سراسر کشور

فروش اینترنتی لباس ضد الکتریسیته: با پیشرفت تکنولوژی امروزه دامنهٔ فروش اینترنتی انواع لباس کار بسیار گسترده می باشد، خیلی از صاحبان شرکت ها و تولیدی های لباس کار با انواع محصولات و خدمات با فروش اینترنتی سعی درگرفتن سهم بیشتر بازار و جذب مشتری دارند. فروشگاه امین دوخت نیز به عنوان یکی از فروشندگان اینترنتی انواع لباس کار با چنذین سال سابقه در کشور می باشد. جهت سفارش اینترنتی لباس ضد الکتریسیته ساکن در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید.

فروش اینترنتی لباس ضد الکتریسیته

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.