بلاگ آموزشی

فروش اینترنتی انواع لباس کار یکسره درجه یک

فروش اینترنتی انواع لباس کار: لباس کار پوششی استحفاظی می باشد که انتخاب آن به عوامل گوناگونی بستگی دارد. لباس کار مناسب را می‌ توان مطابق با حیطه‌ی شغلی و شرایط آب و هوایی انتخاب نمود. رنگ و جنس لباس کار نیز به وضعیت جوی و ساعاتی در شبانه‌ روز که قرار است از آن لباس کار بهره گیری شود، بستگی دارد. بطور مثال پلیس‌ ها یا کارگران راه‌ سازی در زمان شب می بایست از لباس کار با رنگ‌ هایی استفاده کنند که در شب دیده شود و از وقوع تصادفات جلوگیری شود.

فروش اینترنتی انواع لباس کار

یکی از اصلی ترین ضرورت‌ های پوشیدن لباس کار، حفظ جان افراد و کاهش خطرات و آسیب‌ دیدگی‌ های احتمالی نظیر سوختن، احتراق، ضربه، برق‌ گرفتگی و… می باشد. پوشیدن لباس کار مناسب علاوه بر ایمنی، سبب یکپارچگی و ایجاد نظم و آراستگی افراد در محیط کار شده، از این رو به راحتی می‌ توان نیروی کار را از افراد متفرقه تشخیص داد.

انواع لباس کار

لباس کار دارای انواع مختلفی می باشد که ساده ترین شکل آن بلوز(کاپشن) و شلوار به صورت دوتکه و یا لباس کار یکسره خواهد بود که پوششی سراسری برای تن، دست و پاها می باشد. جنس لباس کار می‌ تواند از الیاف طبیعی یا مصنوعی و در مواردی کاملا از الیاف شیمیایی و صنعتی تولید شود، بطور مثال از کتان، ویسکوز، پلی‌ استر، پنبه،‌ فیلامنت و یا ترکیبی از این موارد می‌ توان استفاده نمود. بدیهی می باشد که هر چه الیاف استفاده شده در لباس کار طبیعی‌ تر باشد، تبادل حرارتی راحت‌ تر صورت می‌ پذیرد.

جهت مشاغل ویژه و یا در فصل‌ های سرد سال می‌ توان از لباس کارهای اختصاصی استفاده کرد. لباس‌هایی که عایق سرما و رطوبت هستند مخصوص سردخانه‌ها، لباس‌ های ضد حریق از جنس PVC و لباس‌ های نسوز مخصوص کوره که از الیاف خاصی با پوشش آلومینیوم تهیه شده‌اند و اشعه مادون قرمز را تا ۹۰٪ برگشت می دهند از جمله این لباس‌ ها می باشند.

فروش اینترنتی انواع لباس کار

لباس کار یکسره چیست؟

امروزه لباس کار یکسره به عنوان یکی از بهترین مدل های لباس کار موجود در بازار کشور می باشد. این مدل لباس کار دررنگ بندی های متفاوت و با انواع پارچه ساخته می شود و دست شما زمان انتخاب لباس کار یکسره باز خواهد بود. کارگران، مهندسین، صنعتگران و استادکاران در هر حرفه ای می توانند از این لباس کار بهره گیری کنند. چرا که به آسانی پوشیده می شود، جیب هایی دارد که می توان در آن ها ابزارآلات را قرار دهید و در ضمن ماندگاری بالایی نیز دارد و نیز این لباس کار با نام بیلرسوت در بازار شناخته می شود.

چند نمونه از لباس کار یکسره موجود در بازار

  • لباس کار یکسره آتش نشانی
  • لباس کار یکسره خلبانی
  • لباس کار یکسره برقکاری
  • لباس کار یکسره جوشکاری
  • لباس کار یکسره ماهیگیری
  • لباس کار یکسره مهندسی
  • لباس کار یکسره کارگری
  • و…

ویژگی‌ های لباس کار مناسب

متریال و جنس پارچه‌ ی استفاده شده در لباس کار باید حداقل میزان پلی‌ استر را داشته باشد و از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد، بهره گیری از هر گونه مواد اشتعال‌ زا در تولید لباس کار ممنوع می باشد. اندازه و سایز لباس کار بسیار مهم است، در نهایت باید از استاندارد بودن سایز لباس مطمئن شویم تا درزهای لباس به دلیل تنگ بودن در حین کار باز نشود. مقدار پارچه‌ی مصرفی برای دوخت کاپشن و شلوار کار حداقل باید ۲۹۰ سانتی‌ متر باشد. نکته دیگری که سبب استحکام در لباس کار می‌ شود دوخت آن می باشد که هر چه ریزتر باشد لباس محکم‌ تر می‌ شود. 

فروش اینترنتی انواع لباس کار

اهمیت پاکیزگی لباس کار

تمیز کردن لباس‌ ها دارای اهمیت بسیار زیادی در سلامت و طول عمر انسان خواهد داشت. بهره گیری بیش از اندازه از مواد سمی و شیمیایی از طریق پوست بدن جذب شده و ایجاد مسمومیت و یا سرطان می‌ کند. استفاده از شوینده‌ های قوی و مرغوب بدون ریسک نیستند، از این رو شما می‌ توانید از جوش شیرین و فرآورده‌ های آن و یا سفید کننده‌ های بدون کلر استفاده نمایید.

فروش اینترنتی انواع لباس کار یکسره درجه یک

فروش اینترنتی انواع لباس کار: امروزه دامنهٔ فروش اینترنتی انواع لباس کار گسترده شده است، بسیاری از صاحبان شرکت ها و تولیدی های لباس مار با انواع محصولات و خدمات با فروش اینترنتی سعی درگرفتن سهم بیشتر بازار و جذب مشتری دارند. گروه تولیدی امین دوخت نیز به عنوان یکی از تولید کنندگان لباس کار با چنذین سال سابقه در کشور می باشد.

با توجه به نفوذ اینترنت در جامعه، افزایش قدرت خرید بالا رفته و خریدارن عزیز به‌ آسانی می‌ توانند با مقایسه کردن محصولات خرید خود را به‌ راحتی انجام دهند. برای سفارش اینترنتی انواع لباس کار یکسره درجه یک با ما تماس بگیرید.

فروش اینترنتی انواع لباس کار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.