بلاگ آموزشی

سفارش انواع لباس کار ضدآب با کیفیت درجه یک

لباس کار ضد آب

اهمیت پوشیدن لباس کار در سرما چیست؟

با شروع شدن فصل سرما (زمستان) باید تغييری در پوشش لباس كار خودمان بدهيم. برعکس فصل گرما كه به دنبال پوشيدن حداقل لباس كار هستيم، این جریان در زمستان كاملا برعکس می باشد. عدم پوشيدن يك لباس كار مناسب با شرايط آب و هوايی محل كار ،بصورت مستقيم  بر روي سلامتي فرد اثر منفي بر خواهد داشت. در فصل زمستان باید لايه رويی لباس كار ضد باد و باران باشد.در شرايطي كه فقط با باد نه خيلي سرد و باران روبرو هستيم ، بادگير و شلوار ضد آب بهترين انتخاب است که می توان کرد. لباس کار بادگیر شلوار دارای ۲ لایه می باشد که لایه رویی لباس از ورود باد جلوگیری می کند و لایه زیرین از ورود آب و رطوبت به داخل لباس جلوگیری می کند.

لباس کار ضدآب

لباس کار ضد آب

کار در محیط های کاری موجب رعایت نکات ایمنی می باشد. چرا که خطر در محل های کاری بیشتر از هرمحل دیگری انسان را تهدید کرده و می تواند خسارات جبران ناپذیری برای افراد ایجاد کند.استفاده از کلاه ایمنی ، لباس کار ، کفش ایمنی حداقل نکات ایمنی می باشد که یک فرد در حین کار باید توجه ویژه به آن داشته باشد. ولی شاید پوشیدن لباس کار اندکی برای افراد مشکل باشد و افراد تصور میکنند که لباس کار هم سنگین بوده و هم انعطاف آنها را کم می کند.

 

انواع لباس کار کاپشن و شلوار ضد آب

همانطور که گفتیم کارکردن در محل های کاری باعث رعایت نکات ایمنی می شود. چون که که خطر در محیط های کاری بیشتر از هرجای دیگری انسان را تهدید می کند و می تواند خسارات جبران ناپذیری برای افراد بوجود آورد.استفاده از کلاه ایمنی ، لباس کار ، کفش ایمنی حداقل نکات ایمنی می باشد که یک فرد در حین کار باید توجه ویژه به آن داشته باشد. اما شاید پوشیدن لباس کار اندکی برای افراد مشکل باشد و افراد تصور میکنند که لباس کار هم سنگین است و نیز انعطاف پذیری آنها را کاهش می دهد. لباس کارضدآب به دو تقسیم می شوند.

لباس کار ضد آب یکسره: لباس کار یکسره خلبانی که قسمت کاپشن و شلوار آن به هم چسبیده است و سریع می توان آن را پوشید و توسط یک زیپ بسته میشود و سازگار برای محیط هایی است که آلودگی محیط زیاد است و همچنین فصول سرد سال می باشد. برای راحت بودن بیشتر در محیط کار خود میتوانید از لباس کار یکسره خلبانی استفاده کنید.

 لباس کار ضد آب دو تیکه: به کاپشن و شلوار به صورت مجزا گفته می شود و با دفت به شرایط محیط کاری خود می توانید از کاپشن یا شلوار لباس کار استفاده کنید.

ولی باید به ابن نکته توجه کرد هر لباسی مناسب هر محیطی نمی باشد و باید با دقت به محیط کاری و شرایط محیطی لباس کار مخصوص به آن را بپوشید.

لباس کار ضدآب

جنس لباس های ضد آب

استفاده از آستر در طراحی لباس کار ضدآب زمستانی، کمک بسیار زیادی به جلوگیری از ورود هوای سرد به داخل و خروج گرمای بدن به خارج می شود. آستر لباس کار ضدآب زمستانی به صورت عمومی در ۳ نوع تولید می شود. لباس کار ضدآب زمستانی با آستر نمد ، آستر خز و آستر پشم شیشه تولید می شود. نیز لباس کار ضدآب زمستانی باید دارای کلاه گرم و ضد آب باشد، چرا که قسمت سر بدن به سرما بسیار حساس تر می باشد.اما این همه ی لباس کار و لباس کار ضدآب که می توانیم در زمستان خیلی سرد استفاده کنیم نیست.

با استفاده از یک لباس گرم ( گرمکن و شلوار) در زیر لباس خود، مقدار گرما را می توان به آسانی دوبرابر و کار را برای فرد خوشایند کرد. هر چقدر میزان درصد پنبه استفاده شده در لباس گرم بیشتر باشد و ضخامت کمتری برخوردار باشد، علاوه بر حفظ دمای بدن، حرکت فیزکی افراد را کاهش نخواهد داد.

لباس کار ضدآب

تولید لباس کار ضد آب در تولیدی امین دوخت

گروه امین دوخت به شما این اطمینان را می دهد که با کیفیت ترین لباس های کار را با بهره گیری از برتربن پارچه های داخل بازار تولید می کنیم.و با کمترین ترین قیمت نسبت به سایر فروشگاه ها در اختیار شما عزیزان می گذاریم.شما مشتریان عزیز می توانید از لباس کار بادگیر و شلوار ضد آب در روزهای سرد زمستان نیز استفاده کنید. و آن را بر روی لباس های دیگر خود بپوشید.از لباس کار ضدآب در پروژه های مختلف عمرانی، تاسیساتی، کشاورزی، شیلات و… استفاده می شود.

لباس کار ضدآب

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.