بلاگ آموزشی

خرید لباس کار | حراجی آن در کشور

خرید لباس کار و حراجی

خرید لباس کار : لباس کار به لباسی گفته می شود که با توجه به سلایق، نوع فعالیت شغلی و شرایط آب و هوایی می توان آن را انتخاب کرد.

جدا از ضرورت هایی که در پوشیدن لباس مناسب در محیط کار وجود دارد، یکی دیگر از دلایل مهمی که می توان به آن اشاره کرد، ایمنی و حفظ سلامت و یا کاهش آسیب دیدگی از خطرات احتمالی در حین فعالیت می باشد. البته کارایی آن به همین مورد ختم نمی شود، بلکه لباس کار جهت یکپارچگی پرسنل ، شناسایی آنان از سایر افراد متفرقه، ایجاد نظم و آراستگی افراد از سایر فواید استفاده از لباس کار می باشد.

البته با افزایش رقابت در عرضه ی محصولات یا خدمات، و همچنین پیشرفت های چشم گیر در صنعت چاپ لباس کار، امروزه اکثر سازمان ها از فضای مناسب پشت لباس جهت معرفی محصولات و یا خدمات خود استفاده می کنند.

خرید لباس کار یکی از دغدغه های مهم همه اقشار و انواع شغل ها می باشد که در این جا به طور خلاصه به این مقوله اشاره می کنیم.

خرید لباس کار و حراجی لباس کار
خرید لباس کار و حراجی لباس کار

حراجی لباس کار

حراجی های لباس کار بسیار گزینه مناسبی برای خرید یونیفرم ها و لباس های یکدست ویژه ی مراکزی است که

تعداد پرسنل آن ها بسیار زیاد است، مانند شرکت های تولیدی، شرکت های مهندسی، گاراژ های بزرگ تعمیرات ماشین و سایر محیط های شغلی. از این رو خرید این لباس ها در زمان تخفیف و حراج بسیار

خرید لباس کار و حراجی لباس کار

مقرون به صرفه تر برای صاحبان صنایع و شرکت ها تمام خواهد شد.

فروش ویژه لباس کار

در مراکز آنلاین، فروش ویژه ی لباس کار چه به صورت عمده و چه به شکل جزئی انجام می گیرد.

شما می توانید به انواع لباس های مورد نیاز شغل و صنعت خود دسترسی داشته باشید و هر تعداد که مورد نیاز باشد در سایز های مختلف آن ها را سفارش داده و به راحتی در اختیار بگیرید برخی از انواع لباس کار های معروف عبارت اند از:

  • لباسکار دوبنده ساده و لباس کار دوبنده کتان
  • لباس کار بوفالو
  • لباس کار کاترپیلار

تفاوت لباس های کار مختلف

لباس کار های متنوعی در بازار وجود دارند که به دلایلی مانند نوع شغل و محیط کار و رتبه ی شغلی در هر مرکز با یکدیگر از نظر جنس، رنگ و طراحی متفاوت می باشند.

برای مثال رنگ لباس کار مهندسی با رنگ لباس کار کارگری متفاوت است که این نیاز به برقراری ارتباط را در محیط های شغلی مانند ساختمان سازی آسان می کند. و یا لباس کار مدیریتی با لباس کار پرسنل و کارمندان متفاوت است که این تمایز و انتظام در پوشش ظاهری باعث یکپارچگی و ترتیب در محیط کار می باشد.

فروش اینترنتی انواع لباس کار یکسره درجه یک از کارلباسان

مزایای استفاده از لباس کارخرید لباس کار و حراجی لباس کار

خرید لباس کار از وبسایت کارلباسان
خرید لباس کار از وبسایت کارلباسان

سرمایه گذاری برای لباس فرم کارمندان یک تصمیم دشوار برای یک کارفرما است و تعهد بزرگ مالی می باشد. بنابراین، دانستن این موارد که مزایای لباس یکدست برای شرکت یا هر واحد دیگری، چیست، در ابتدای کار مهم است.

بهره وری :

یکی ار بزرگ ترین منافع استفاده از لباس فرم افزایش بهره وری است.

با توجه به نظرسنجی های انجام شده از بین ۵۵ درصد از کارگران، آنان بر این عقیده اند که پوشیدن لباس فرم سازندگی را بالا می برد.

ایمنی :

بسته به صنعت شما، لباس کار می تواند ابزار ایمنی مهمی باشد.

این که آیا لباس های فرم می توانند به عنوان محافظ در برابر سوختگی و آسیب دیدگی همچنین جهت جلوگیری از آلودگی در محیط کار شود، و یا اینکه کمک کند تا کارکنان در محل کار بیشتر مورد توجه قرار گیرند.

نام تجاری : لباس فرم برای کارمندان یک ابزار بازاریابی موثر در مقایسه با دیگر تبلیغات می باشد.

 

خرید اینترنتی لباس کار به صورت مستقیم از کارخانه بوسیله وبسایت کارلباسان ( امین دوخت)

صادرات لباس کار

خرید لباس کار خارجی 

اکثر مراکز بزرگ و شرکت های معتبر که دغدغه ی مالی برای تهیه لباس کار ندارند ترجیح می دهند که لباس کاری که برای پرسنل خود تهیه می کنند، خارجی باشد و بر این باورند که محصولات خارجی از کیفیت و دوام بیشتری برخوردارند.

لازم به ذکر است که در سال های اخیر تولیدی های داخل کشور به سطح مطلوبی از تولید رسیده اند که با ارائه انواع لباس کارهای با کیفیت توانسته اند تولیدات خود را علاوه بر عرضه به بازار های داخلی ، به خارج از کشور نیز صادر نمایند.

خرید لباس کار و حراجی لباس کار

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.