بلاگ آموزشی

خرید لباس فرم هواپیمایی درجه یک

خرید لباس فرم هواپیمایی: لباس فرم هواپیمایی را معمولا مهماندار های هواپیما که عضو خدمه ی هوایی می باشد بر تن می کنند که توسط خطوط هوایی برای تضمین ایمنی و آسایش مسافر ها در پرواز های تجاری و جت های تشریفاتی ممتاز مورد استفاده قرار می گیرد. وظیفه مهماندار کمک به مسافران برای داشتن سفری راحت، ایمن و لذت بخش می بادشد. به عبارتی در یک پرواز هوایی بیش ترین مسئولیت پس از خلبان بر عهده مهماندار می باشد. مهماندار باید به زبان خارجی نیز مسلط باشد. در بر خورد با مسافر های مختلف باید نرم و قاطع رفتار کند.

خرید لباس فرم هواپیمایی
لباس فرم هواپیمایی خدمه

از لحاظ ظاهری مهماندار می بایست در تمام اوقات مرتب و منظم و خود را با ارائه فرم لباس های شرکت های هواپیمایی با انضباط و بهتر جلوه دهد. یک مهماندار می بایست از لحاظ جسمانی نیز دارای توان مناسب باشد به این دلیل که ساعات بسیاری را باید بایستد و یا در فضای کوچک تردد کند. شرایط جوی نا مناسب هواپیما نیز گاهی این شرایط را دشوار تر می کند.

انواع لباس فرم هواپیمایی

لباس فرم در بازار های کشور و جهت خدمات زیادی تنوع دارد و پیدا می شود. کت و شلوار را می توان به عنوان یک لباس شیک و کلاسیک برای خانم ها نام برد که در کشور های غربی نیز به عنوان لباس رسمی خانگ ها محسوب می شود و در مراسم های رسمی معمولا خانم های متشخص در سنین مختلف از این نوع لباس استفاده می کندد، همچنین در بسیاری از موارد مانند آژانس های هواپیمای، اداره ها و مرکز های دولتی، مدارس و غیره به عنوان لباس فرم اداری خانم ها به کار می رود.

خرید لباس فرم هواپیمایی

ویژگی لباس فرم هواپیمایی

لباس های فرم هواپیمایی، درواقع لباس هایی با طراحی مدرن می باشند که اکنون اکثر مردم به عنوان لباس خلبانان و مهماندارهواپیما آن ها را می شناسند، این لباس ها در ابتدای دهه ۱۹۳۰ توسط Pan American World Airways در آغاز دوره Clipper شناخته شد. امروزه، لباس های اصلی هواپیمایی تا حدودی استاندارد شده اند و به طور گسترده ای توسط صنعت و شرکت های هواپیمایی از آمریکا، اروپا، آسیا، استرالیا و آفریقا، در شرکت های منطقه ای کوچک و شرکت های بزرگ بین المللی استفاده می شوند.لباس فرم اداری هواپیمایی به بخش بسیار مهمی از کار خلبان تبدیل شده است.

خرید لباس فرم هواپیماییخرید

تولید کننده انواع لباس فرم هواپیمایی

خرید لباس فرم هواپیمایی: تقریبا هر ساله یک مجموعه جدید از لباس های رسمی هواپیما توسط طراحان ارائه می شود که نشان می دهد هواپیماها بدون سرنشین و خسته کننده نیستند. اگر چه لباس ها همیشه جدید می شوند و برای سال بعد تغییر می کنند، اما همه ی آن ها یک مورد مشترک دارند و آن هم سردوشی ها است که تغییر نمی کنند.البته خدمه کابین نیز باید احساس خوبی داشته باشد، بنابراین لباس های آنها باید راحت باشند و در عمل، امکان کار کردن با آن ها وجود داشته باشد، زیرا زمان زیادی با این لباس ها صرف می شود.

خرید لباس فرم هواپیمایی درجه یک

خرید لباس فرم هواپیمایی: گروه تولیدی امین دوخت در زمینه طراحی و تولید لباس فرم اداری، لباس هواپیمایی، مانتو اداری،لباس فرم های هواپیمایی با استفاده از کادر مجرب و کارشناسان در بخش خدمات به مشتری ها در تلاش است به جهت نوع سرویس دهی از مشاوره طراحی-سایز گیری-برش کاری و دوخت استاندارد های مطلوبی در راستای مانتو های فرم هواپیمایی رضایت مشتری ها را به ارمغان بیاورد و توانسته با بسیاری از شرکت های خصوصی و دولتی، سازمان ها و آژانس های هواپیمایی و غیره به صورت مستقیم هر ساله همکاری کند. لباس فرم هواپیمایی کیش ایر، لباس فرم هواپیمایی ایران ایر و لباس فرم باران معروف ترین و بهترین این نمایندگی ها هستند.

خرید لباس فرم هواپیمایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.