بلاگ آموزشی

تولید کننده لباس یکسره صیادی ضد آب و ارسال به سراسر ایران

تولید کننده لباس یکسره صیادی: برخی از کار ها در محیط های تر صورت می گیرد و یا محیط آن کار ها گل آلود است مانند شالی کوبی ها، لایروبی مسیل ها و… برای اینجور کارها باید از لباس های مخصوص خود استفاده شود. می توانید برای کارهایی که امکان پاشش مواد در آن زیاد می باشد از لباس یکسره صیادی ضد آب نیز می توان استفاده نمود.

تولید کننده لباس یکسره صیادی

لباس یکسره صیادی تولید شده کاملا ضد آب می باشد و مانع نفوذ آب و حتی باد به داخل شده و از بدن فرد در مقابل خیس شدن و سرما جلوگیری میکند لباس یکسره صیادی ضد آب، از جنس PVC است که بسیار سبک می باشد و کاملا ضد آب تولید شده و به بازار ارائه می گردد. پارچه پی وی سی در مقابل نفوذ باد و آب بسیار مناسب می باشد و مصرف کنندگان می توانند از این بارانی بر روی لباس های خود استفاده نمایند.

آیا می دانید لباس ضد آب چه نوع لباسی می باشد؟

هر چه پارچه در برابر نفوذ آب تحت فشار مقاومتر باشد ضذ آب تر می باشد. اما دوام و ضد آب بودن و قابلیت تنفس این محصول بالا تر از همه خواهد بود و در مقایسه با محصولات مشابه، عمر بیشتری دارد. از مزیت های پارچه استفاده شده در این محصول انعطاف در برابر رطوبت و سایش می باشد که از این جهات آزمون موفقیت آمیز را گذرانیده و می گذراند. 

تولید کننده لباس یکسره صیادی

خصوصیات لباس یکسره صیادی ضد آب

تولید کننده لباس یکسره صیادی: لباس یکسره صیادی ضد آب که از جنس پی وی سی می باشد به وسیله پرس تولید شده است و از محل اتصال هیچگونه آبی نفوذ نکرده و شما می توانید به راحتی داخل محیط های گل آلود و یا زمین های شیلات شده بدون آنکه آبی داخل آن نفوذ کند و به راحتی می توانید به کار خود ادامه دهید. لباس یکسره صیادی ضد آب مرغوب به گونه ایست که شما حتی در روزهای بارانی از آن استفاده کنید و به وسیله کلاهی که بر روی آن طراحی شده می توانید از سر و گردن خود مراقبت کرده و از خیس شدن آن جلوگیری کنید.

جهت نگهداری برخی از لوازم البته کوچک در کناره های لباس یکسره صیادی ضد آب جیب هایی طراحی شده است که شما می توانید برخی از وسایل خود را در آن قرار دهید. این جیب ها دو عدد روی کناره های لباس یکسره صیادی ضد آب طراحی شده است. همچنین از لباس یکسره صیادی ضد آب با کیفیت برای کارهایی دیگری چون باغبانی، شیلات و اکثر کارهایی که در محیط های تر انجام می شود نیز استفاده می شود.

انتخاب رنگ لباس یکسره صیادی ضد آب

گفتنی است که ماهی ها توانایی این را دارند که بهترین رنگ ها را ببينند يعني قادرند اجسام را از پس زمينه تشخيص بدهند. با هر حركت صیادان يا ماهگيران، ماهی مي تواند از حضور آن ها با خبر شوند و حتي اگر بي حركت هم باشند، با توانايي متمايز كردن اشياء حضور آن ها را تشخيص می دهند.

تولید کننده لباس یکسره صیادی

اما این نکته دارای اهمیت فراوانی است كه ديدن همه رنگ ها براي ماهی ها آسان نمی باشد. ماهی ها جهت ديدن رنگ هاي آبي و سبز مشكل دارند. پس رنگ هايي انتخاب نمایید كه ماهی ها قادر به تشخصیص نباشند. براي اين كار لازم است محيطي كه براي صیادی انتخاب مي كنيد را بشناسيد و از شكل كلي آن و رنگ هاي موجود در اطراف رودخانه آگاه شويد. با داشتن اين اطلاعات مي توانيد خود را پنهان نمایید و با محيط اطراف خود هماهنگ شويد.

خرید اینترنتی لباس یکسره صیادی ضد آب

در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی یکی از آسان ترین و راحت ترین روش خرید، خرید اینترنتی از سایت ها خواهد بود. فروش لباس یکسره صیادی ضد آب برای مشتریان فروشگاه ما با پایین ترین قیمت صورت می پذیرد. شما خریداران محترم برای خرید لباس یکسره صیادی ضد آب می توانید با شماره های موجود در زیر تماس حاصل نمایید.

تولید کننده لباس یکسره صیادی ضد آب و ارسال به سراسر ایران

تولید کننده لباس یکسره صیادی: تولیدی امین دوخت به عنوان یکی اضز تولید کنندگان برتر در ضزمینه انواع لباس کار با توجه به توانمندی های خاص خود در بالا بردن کیفیت در تولید پارچه ها و پایین آوردن قیمت تمام شده این محصولات، کسب رضایت مشتریان را جزو الگوهای اصلی خود قرار داده است.

 شما خریدارن عزیز می توانید جهت کسب مشاوره و خرید انواع پارچه نسوز های مورد نظر خود، با کارشناسان فروش ما توسط شماره های درج شده در زیر تماس حاصل نمایند تا محصولات خریداری شده شما در کم ترین زمان ممکن و با قیمت مناسب برای شما در سراسر کشور ارسال شود. جهت خرید لباس یکسره صیادی ضد آب و ارسال به سراسر ایران با مشاورین فروش ما در ارتباط باشید.

تولید کننده لباس یکسره صیادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.