بلاگ آموزشی

سفارش کاپشن و شلوار ضد آب به صورت عمده

سفارش کاپشن و شلوار: زمستان به معنی کوتاه‌ ترشدن روزها، کاهش دما و برف و بوران می باشد؛ به همین علت برای لذت‌ ‎بردن از این فصل نمی‌ توان به پوشاک مناسب دیگر فصول تکیه نمود. خیلی از مردم طاقت سرما را ندارند و لباس‌های گرم گوناگونی را انتخاب می‌کنند؛ اما اصلی‌ ترین آن‌ها یک کاپشن و شلوار راحت و گرم است. البته این نکته گفتنی است که هر لباسی مناسب هر محیطی نمی باشد و می بایست با توجه به محیط کاری و شرایط محیطی لباس کار مخصوص به خود را پوشید.

سفارش کاپشن و شلوار

لباس کار کاپشن و شلوار ضد آب مخصوصا هوای پاییزی و حتی زمستانی می باشد، این لباس کار کاپشن و شلوار به طور کامل ضد آب است و مانع نفوذ آب و حتی باد به داخل شده و از بدن فرد در مقابل خیس شدن و سرما جلوگیری میکند.

خصوصیات کاپشن و شلوار ضد آب

کاپشن و شلوار خزدار ضدآب از پارچه شمعی پشت لاستیک تولید شده است و به صورت دو تکه (بادگیر و شلوار) ارائه می شود. این کاپشن و شلوار در محیط های بیرونی در فصل های پاییز و زمستان و باران های بهاری قابلیت محافظت از بدن کاربران را در مقابل سرما، باران و باد دارد. این لباس کار ضد آب در صنایع معماری، عمران، راهسازی و معدن و… بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. کاپشن و شلوار ضدآب دارای آستر از جنس پولیش است و این لایه آستری مقاومت این لباس کار را در مقابل باران و باد دو چندان می کند.

سفارش کاپشن و شلوار

مزایای استفاده از کاپشن و شلوار ضد آب

از مزایای این لباس کار می توان به استفاده از پارچه شمعی پشت لاستیکی اشاره نمود که محصولی فوق العاده را به وجود آورده است و در صورت ریختن آب بر روی بدنه خارجی، به داخل لباس نفوذ نخواهد کرد و کاربر همیشه از خیس شدن در امان خواهد بود. محصول مورد بحث از دو قسمت کاپشن و شلوار تشکیل شده است. این لباس کار مشخص است کلاه به کاپشن لباس متصل شده است.

کاربرد های کاپشن و شلوار ضد آب

بهره گیری از پارچه کتان و نیز آستر در لباس کار کاپشن و شلوار ضد آب موجب وزن کم این لباس کار شده و مانع سیستم حرکتی افراد در حین کار نمی شود و افراد می توانند با استفاده از لباس کار کاپشن و شلوار ضد آب با کیفیت بدون هیچ مشکلی به کار خود برای مدت طولانی ادامه دهند. برای اینکه باد و آب از طریق سر آستین ها و نیز پایین شلوار به داخل لباس کار نفوذ نکند این نقاط از لباس کار کاپشن و شلوار ضد آب به وسیله کش پوشیده شده است که در قسمت مچ دست و مچ پا کیپ شده و مانع نفوذ باد و آب و سرما به داخل لباس کار می شود.

از لباس کار کاپشن و شلوار ضد آب خزدار معمولا برای مشاغلی مانند باغبانی، نگهبانی، راهداری، شیلات  و اکثر کارهایی که در محیط های باز انجام می شود استفاده می شود.

سفارش کاپشن و شلوار

سفارش کاپشن و شلوار ضد آب به صورت عمده

سفارش کاپشن و شلوار: خریداران زمان فروش اول قیمت را نگاه می کنند و از روی قیمت هم می توان به کیفیت لباس پی برند. چرا که جنس پارچه در قیمت تاثیر گذار می باشد که جنس پارچه لباس کار اصولا از تعداد معدودی پارچه تهیه می شود مثل کتان و فلامنت و پلی استرو… و یا ترکیبی از این ها می باشد. بهره گیری از این پارچه ها باعث می شود امنیت بدن حفظ شود و نیز بدن را گرم نگه دارد.

فروش کاپشن و شلوار ضد آب هم به صورت عمده انجام می شود. با توجه به پیدایش اینترنت و حضور سایت های اینترنتی خرید و فروش کالاها و محصولات تولید کنندگان به راحتی امکان پذیر شده است. خریداران این محصول می توانند با شماره ای زیر تماس حاصل فرمایند.

سفارش کاپشن و شلوار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.