بلاگ آموزشی

خرید لباس کار نگهبانی درجه یک در تهران

لباس کار نگهبانی

لباس کار نگهبانی

 نگهبان ها می بایستی قبل از رفتن سر پست شکل ظاهری خود را از نظر لباس کار، کفش کار، کلاه کار،صورت و… مرتب کرده و تا اخر شیفت نگهبانی خود وضع ظاهری خود را منظم نگه دارند. اکثرا نیروهای حراست لباس هایی شبیه لباس های نیروی انتظامی دارند که دارای پیراهن، شلوار و کلاه و کشکول می باشند. بعضی از سازمان ها برای اینکه سازمان خود را بهتر و زیباتر جلوه دهند سعی بر این دارند که تمام پرسنل از درب ورود، لباس مرتب بر تن داشته باشند به همین علت لباس کار نگهبانی برای آنها دارای اهمیت ویژه ای است. این لباس کار نگهبانی مخصوص پرسنل حراست و نگهبانان است.

لباس کار نگهبانی

ویژگی های لباس کار نگهبانی:

  • داشتن دوخت باکیفیت و استاندارد

  • رعایت کردن حداکثر استانداردها در تولید

  • سایز بندی استاندارد لباس ها طبق اتحادیه

  • داشتن خدمات پس از فروش

  • استفاده از باکیفیت ترین پارچه در تولید لباس ها

  • استفاده از طراح های زیبا و خلاقانه

  • بهره گیری از چرخهای صنعتی پیشرفته در تولید

 

لباس کار نگهبانی

خرید لباس کار نگهبانی مناسب

یک نگهبان قبل از هر چیز باید از ظاهر مناسبی برخوردار باشد. لباس کار نگهبانی میتواند پوشش بسیار مناسبی برای ینگهبان ها در موقعیت های متفاوت باشد. طرح های مختلفی از لباس نگهبانی نسبت به موقعیت های متفاوت طراحی و تولید شده که میتوانند پوشش بسیار مناسب و یکسانی را برای افرادی که در شغل نگهبانی و نیز حراست یک مجموعه بزرگ و یا کوچک مشغول به فعالیت هستند بوجود آورند. در حا حاضر بسیاری از شرکت های خصوصی و دولتی نیز نگهبانان و پرسنل حفاظتی خود را موظف کرده اند تا از لباس نگهبانی به عنوان پوشش سازمانی استفاده کنند. اما شرکت ها و سازمان ها فقط برای منظم شدن نگهبان ها و تیم حراست از لباس نگهباتی استفاده نمیکنند. لباس نگهبانی میتواند آزادی عمل بیشتری را برای نگهبانان بوجود آورد و در انجام وظیفه خود بسیار بهتر عمل کنند.

لباس کار نگهبانی

 

نکات مهم در خرید لباس کار نگهبانی

برای خرید یک لباس کار نگهبانی مناسب باید به راحتی آن بیشتر دقت شود. فقط دقت داشتن به زیبایی لباس نگهبانی امکان دارد باعث شود تا راحت بودن آن فراموش شده و از قلم بیفتد.  هر چه لباس نگهبانی راحت تر باشد میتواند تمرکز نگهبان ها را بر روی امر حراست و نگهبانی افزایش دهد. راحتی لباس نگهبانی میتواند عملکرد پرسنل را تا حد زیادی افزایش دهد. در خرید لباس کار نگهبانی باید موقعیت نگهبانان رادر نظر قرار دهید و نسبت به موقعیت مکانی لباس مناسب را انتخاب کنید. به عنوان مثال لباس نگهبانی مورد استفاده در پروژه های ساختمانی با لباس هایی که نگهبانان درب ورودی یک شرکت به تن میکنند متفاوت است.

لباس کار نگهبانی

تولید پیراهن فرم و شلوار نگهبانی در تولیدی امین دوخت

ما در گروه تولیدی  امین دوخت با کیفیت ترین پیراهن فرم و شلوار نگهبانی را با بهره گیری از بهترین پارچه های روز بازار تولید می کنیم.و با ارزان ترین قیمت نسبت به سایر فروشگاه ها در اختیار شما خریداران عزیز می گذاریم.برای تولید پیراهن و شلوار فرم نگهبانی و حراست خیاطان ما از پارچه های فاستونی و کتان استفاده می کنند که از با کیفیت ترین پارچه های در بازارهای داخلی می باشند .

لباس کار نگهبانی

خرید آنلاین لباس نگهبانی در فروشگاه لباس کار امین دوخت

فروشگاه لباس کار نگهبانی امین دوخت به شما این اطمینان را می دهد که همه ی خرید های آنلاین شما دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا باشد و در بسته بندی های مناسب به سراسر کشور ارسال می شود.و با ارزان ترین قیمت نسبت به سایر فروشگاه ها در اختیار شما خریداران عزیز قرار می دهیم. فروشگاه اینترنتی اسفید برای شما خریداران گرامی علاوه بر کاهش قیمت در تعداد خرید بالا، برای همکاری بیشتر نیز اجرای چاپ های درجه یک حرارتی با ماندگاری بالا مانند: گلدوزی لوگو و نام موسسه و شرکت ها را روی لباس های خریداری شده انجام می دهد.

لباس کار نگهبانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.