بلاگ آموزشی

تولید کننده لباس کار

تولید کننده لباس کار | ارائه دهنده بهترین نوع پوشاک صنعتی

تولید کننده لباس کار در ایران بسیار زیادند چون کارخانه های متعددی در ایران وجود دارند. لباس کار در واقع پوششی است که دارای مزایای بسیار زیادی می باشد.

برای مثال لباس کار باعث شده که افراد از لباس های شخصی خود در کار استفاده نکنند یا نگران کثیف شدن آنها نباشند البته لباس کار لباسی مهم برای کارهای فنی است مانند مکانیکی و یا شرکت های تولیدی صنعتی.

بهترین ارائه دهنده این لباس ها تولیدی لباس کار امین دوخت را می توان نام برد که از جمله لباس های کار برتر مختص به این شرکت هستند‌.

لیست قیمت عمده فروشی لباس کار

لیست قیمت لباس کار بسته به مدل لباس کار تغییر می کند.

مثلا لباس کار پزشکی از ۹۰ هزارتومن شروع می شود تا ۱۴۰ هزارتومن برای همین قیمت ها متفاوت است.قیمت لباس کار کامل با روپوش و شلوار برای مشاغل صنعتی از ۶۰ هزارتومن موجود است تا ۳۵۰ هزارتومن . این قیمت ها بستگی به تولیدی و برند آن لباس کار دارد یا مدل لباس کار که در رنگ فروشی ها و یا مکانیکی ها مورد استفاده است از ۴۰ هزارتومن است تا ۱۹۰ هزار تومن.

این قیمت ها در واقع قیمت تکی این محصولات است ولی برای شرکت ها و یا بیمارستان های بزرگ که برای کارمندان خود از این لباس ها می خرند لباس کار ارزان است و تقریبا با ۳۰ درصد تخفیف به فروش می رسند.

انواع لباس کار صنعتی

لباس کار انواع مختلفی دارد مثل لباس کار مردانه و لباس کار زنانه البته که لباس هر کاری مختلف است مثلا در یک کار فقط روپوش کار نیاز است و در یک کار دیگر فقط شلوار کار مهم است و خریداران فقط آن را می خرند.

مدل های لباس کار از لباس و شلوار هست تا روپوش و کلاه یا دوبنده و سرهمی که هر کدام در یک شغل مخصوص مورد استفاده قرار می گیرد.می توان گفت لباس هرکاری باید متناسب با آن شغل خریداری شود و دقیقا مانند پوشیدن لباس که در هر جا و مکان لباس های متناسب با آن را می پوشیم.

برخی لباس کار ها از جنس پارچه پنبه ای تولید می شوند مانند لباس های کار جوشکاران ولی برخی دیگر از ترکیب نخ و پلی استر تولید می شوند تا نگذارند که آلودگی به پوست انسان برسد مثل لباس کار‌ شرکت های بزرگ صنعتی.

پس هر لباس کار به مدل شغل و کار بستگی دارد.

فروشنده بهترین نوع پوشاک صنعتی در کشور

بهترین فروشنده های پوشاک صنعتی در کشور معمولا در مکانی مشخص در هر شهر جمع شده اند و به فروش انواع لباس کار و لوازم ایمنی می پردازند و تولید کنندگان برتر در شهرهای بزرگ نماینگی فروش دارند و بعضی ها نیز ترجیح می دهند تا به صورت مستقیم از مشتری سفارش قبول کنند و به صورت مستقیم با مشتری در ارتباط باشند.

بهترین نوع لباس کار برای مناطق گرمسیر و شرجی لباسی است که در آن حداقل ۵۰٪ پنبه و ۳۰٪ پلی استر وجود داشته باشد و تولیدکننده و فروشنده با توجه به استاندارد های بین المللی این موضوع را رعایت می کنند و رعایت همین موضوع بهترین فروشنده کشور در لباس های کار صنعتی را تعیین می کند.

سفارش لباس کار به صورت عمده

برای سفارش لباس کار به صورت عمده می توان با جستجو در اینترنت و یافتن تولیدی های لباس کار بهترین و مناسب ترین قیمت را پیدا کرده و سفارش لباس کار داد تا طبق سلیقه و نوع مصرف خریدار بهترین انتخاب را با استفاده از مشاوره رایگانی که مدیر فروش این تولیدی ها ارائه میدهند، داشت.

اکثر سفارشات لباس کار به صورت عمده ای و به صورت سه یا شش و یا نه ماهه است و این به خاطر این است که لباس های کار بعد از مدت معینی که وزارت کار تعیین کرده باید عوض شوند.پس لباس های کار یکی از بهترین تولیدات به نفع کارگران و کارمندان است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.